Gisteravond, toen jij ergens zat te fappen met Ro-ald.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had niet gemerkt dat je weg was eerlijk gezegd
Dat had ik ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja man, tering veel winst maakte die18% van de omzet ofzo
Over een jaartje ben ik ook wegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst Etsu nu DV en straks ook ara godverdomme ik kan niet wachten met op kamers gaan
Ik zat al op kamers.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerst Etsu nu DV en straks ook ara godverdomme ik kan niet wachten met op kamers gaan
waarschijnlijk lag ik alleen te slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Gisteravond, toen jij ergens zat te fappen met Ro-ald.
Dat kloptequote:
Ah, dan heb je het gemist inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarschijnlijk lag ik alleen te slapen
Moeten we wel 2 punten voor krijgen, en dan is die andere een doorwerkfout, gratis puntenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik zat er steeds 1800 naast.Maar sowieso 2 punten, dus boeie.
Wat was 19?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moeten we wel 2 punten voor krijgen, en dan is die andere een doorwerkfout, gratis puntenTevens heb ik een klacht ingediend over vraag 19
Je moest de btw al verrekenen bij de transactie tussen de twee bedrijven, wtf is dat voor onzinquote:
En ik maar denken dat jij FOK! kende.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef #ANONIEM het volgende:
Heeft iemand al een TR gemacht? Posten met een kloon mag niet als je een ban hebt.
Lekker laten gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef #ANONIEM het volgende:
Heeft iemand al een TR gemacht? Posten met een kloon mag niet als je een ban hebt.
Dat osuchi weg is en dat je niet voor altijd weg bentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Dat Osuchi hier niet meer post of dat ik niet heb gezegd dat ik hier nooit meer ging posten?
Ik binnen een jaar hopelijkquote:
Was dat die vraag waarbij je moest uitdelen wat de kledingzaak voor die kleding moest betalen? Dan is het toch niet meer dan logisch dat de zaak ook BTW moet betalen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je moest de btw al verrekenen bij de transactie tussen de twee bedrijven, wtf is dat voor onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |