Heb je daar naast school tijd voor dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
[..]
als ik een extra bijbaan heb is mijn maandelijkse inkomen bijna 1000 euro dus dat zal niet het geval zijn
nu is dat 650
Nahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:46 schreef wietparkiet het volgende:
'Ik heb al jullie bitches in mijn vizier'
Hardste track ever
horeca is savonds, en als ik 5 dagen per week kan werken van 5 tot 10 dan heb je per maand zo 450 euro extra in de pocketquote:
Ik heb nu al 3 werkgroepen gedaan en ben nu aan het koken en kan moeilijk hele tijd in de keuken staan blijven tot het gaar is.quote:
ETSUquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3 werkgroepen gedaan en ben nu aan het koken en kan moeilijk hele tijd in de keuken staan blijven tot het gaar is.
etsie waarom?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Ik heb nu al 3 werkgroepen gedaan en ben nu aan het koken en kan moeilijk hele tijd in de keuken staan blijven tot het gaar is.
Jezus christus, dat ga je echt niet lang volhouden, vijf dagen per week.Ik heb een maand lang doordeweeks 21 uur gewerkt. Dat sloopt je echt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
horeca is savonds, en als ik 5 dagen per week kan werken van 5 tot 10 dan heb je per maand zo 450 euro extra in de pocket
sukkelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef Kikaru het volgende:
[..]
ik heb 2 maand achter elkaar 5 of 6 dagen per week gewerkt toen werd ik ontslagen omdat ik teveel uren inpikttequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus christus, dat ga je echt niet lang volhouden, vijf dagen per week.Ik heb een maand lang doordeweeks 21 uur gewerkt. Dat sloopt je echt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 maand achter elkaar 5dagen per week gewerkt toen werd ik ontslagen omdat ik teveel uren inpiktte
kutreden ook
Heb je ban dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:49 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Alsof ik na het uiteten niet ga uitloggen. Is toch een kutaccount.
Pffff, waarom zo veel? Geld hebben is fijn, maar zo veel heb je toch ook weer niet nodig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb 2 maand achter elkaar 5 of 6 dagen per week gewerkt toen werd ik ontslagen omdat ik teveel uren inpiktte
kutreden ook
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd, ja.
Dus ik ben de nieuwe Krabs
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd, ja.
En dan weer verder postenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd, ja.
Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ey die chick waar Jeff mee naar maiden gaat he ken je die?
wauw nicequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Jouw cijfer voor M&O ligt tussen
6,8 en 7,8
Haha geweldig!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Zelf aangevraagd, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |