Vanaf maandag 6 mei op RTL5, wekelijks om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook al zoiets van huh hoe danquote:Op maandag 27 mei 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Romantisch pottenbakken
Wat is dat? Piemels maken?
Jij vindt een 'piemel' romantisch?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Romantisch pottenbakken
Wat is dat? Piemels maken?
Misschien komt die naam hier vandaanquote:Op maandag 27 mei 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Als je je ogen dichthoudt lijkt het een hele andere les
wel als er een hartje met waxinelichtjes omheen staatquote:
Huhquote:Op maandag 27 mei 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
lol zie die foto's in de OP nu pasze zijn dus het dus echt.. dacht dat zal wel een troll zijn die speelt alsof
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als er zo'n strikje omzit als hij hem uit zijn broek haalt?
Daar is niks mis mee doen wij met kerst meestal maar zeker met zo'n bordje lijkt het me echt zo'n geforceerd iets.quote:
Ik sla even overquote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel als er een hartje met waxinelichtjes omheen staat
Kan leuk zijn , maar inderdaad niet op een geforceerde manier.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee doen wij met kerst meestal maar zeker met zo'n bordje lijkt het me echt zo'n geforceerd iets.
Mannen moeten ook geen sexy onderbroeken kopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik mezelf niet een sexy onderbroek kopen met 5 vrienden
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik mezelf niet een sexy onderbroek kopen met 5 vrienden
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen moeten ook geen sexy onderbroeken kopen.
Ik denk beide maar vooral het eerste.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat kijkt die jongen dom uit zijn ogenof is hij stoned?
Nee, gewoon niet al te slimquote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat kijkt die jongen dom uit zijn ogenof is hij stoned?
Bestaan die dingen voor mannen dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen moeten ook geen sexy onderbroeken kopen.
En dan d'r in, d'r uit en klaarquote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Lief en teder, jaja, die boy springt er meteen boven op huppekee.
maar dat geeft ie ook toequote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Lief en teder, jaja, die boy springt er meteen boven op huppekee.
Ginger pubesquote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Madelinde heeft ook wel zware shag tussen d'r benen zitten gok ik
Ze worden verkocht als sexy maar zijn ze niet nee. Van die doorzichtige slips voor mannenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bestaan die dingen voor mannen dan?Niet dat ik ze wil maar kan het me niet voorstellen.
ik dacht het wel!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien komt die naam hier vandaan![]()
*ril*quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze worden verkocht als sexy maar zijn ze niet nee. Van die doorzichtige slips voor mannen
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Madelinde heeft ook wel zware shag tussen d'r benen zitten gok ik
Ha gay..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze worden verkocht als sexy maar zijn ze niet nee. Van die doorzichtige slips voor mannen
Hoezo? Deze date gaat best goed!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef ChatGirl het volgende:
Ik krijg hier plaatsvervangende schaamte van...
Ik vind het zo'n type dat als hij gearresteerd wordt voor pedofilie dat je niet raar op kijkt..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef Cue_ het volgende:
Marc is eig een heel vies dubbelzinnig ventje...
Ja dat heb ik ook wel een beetje bij hem. Ransaap.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n type dat als hij gearresteerd wordt voor pedofilie dat je niet raar op kijkt..
Pfff gelukkig...ik begon even te twijfelen aan mijzelfquote:
Hihi je kijkt TLCquote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Dit lijkt me dan ook weer zo nep en kut. Dat was al eens op TLC
Indeed!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n type dat als hij gearresteerd wordt voor pedofilie dat je niet raar op kijkt..
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel een beetje bij hem. Ransaap.
die heb je natuurlijk meteen nodig bij je eerste keerquote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Dan ben je zo preuts en dan ga je, als maagd, dildo's bekijken
Naja ik kom er meestal langs als ik van discovery naar comedy central gaquote:
Om alvast in de stemming te komenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb je natuurlijk meteen nodig bij je eerste keer
Extreme couponing is leuk. En dat met die gierigaards.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja ik kom er meestal langs als ik van discovery naar comedy central gavroeger keek ik het wel omdat toen Little People Big World daar op kwam
dat vond ik wel leuk maar verder is het echt een kut zender.
Anders is er weinig seksgerelateerd meer over hen te vertellen he. straks jurken kijken.. niet echt interessant voor dit programmaquote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ja precies. Al zal het wel op initiatief van het programma zijn, maar toch.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb je natuurlijk meteen nodig bij je eerste keer
Leuk om jouw hoofd nu bij je posts te zienquote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pfff gelukkig...ik begon even te twijfelen aan mijzelf
miss kan ze een dildoparty doen op gezinsavondquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies. Al zal het wel op initiatief van het programma zijn, maar toch.
We zien waarschijnlijk ook nog wel een vrijgezellenfeestje met strippers en wat danquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders is er weinig seksgerelateerd meer over hen te vertellen he. straks jurken kijken.. niet echt interessant voor dit programma
Hebben jullie gemeet? Wat leukquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuk om jouw hoofd nu bij je posts te zien
de bedenker/maker/producent ofzoquote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Holenmens het volgende:
Wat heeft Ewout eigenlijk met dit programma te maken?
Ik irrirteer me altijd aan de verkropte adhd van die vrouwenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Extreme couponing is leuk. En dat met die gierigaards.
Ja en ik jouw hoofdquote:Op maandag 27 mei 2013 21:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuk om jouw hoofd nu bij je posts te zien
Goeie vraag, heb hem helemaal nog niet gezien.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef Holenmens het volgende:
Wat heeft Ewout eigenlijk met dit programma te maken?
Dat geven ze ook toe?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
En toch hè, geloof ik niet zo snel dat zij, na 1,5 jaar samenwonen, niks gedaan hebben. Orale sex, beetje handwerk...
Dat hebben ze toch wel gedaan....alleen niet geneuktquote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
En toch hè, geloof ik niet zo snel dat zij, na 1,5 jaar samenwonen, niks gedaan hebben. Orale sex, beetje handwerk...
Zaterdagquote:
dat hebben ze allang gedaan . En toegegeven gewoon.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Dat op zich is niet raar hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh sorry, ik kijk voor het eerstquote:
Is hij niet de voice-over?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie vraag, heb hem helemaal nog niet gezien.
Ik ben jaloers, ik wil sinterklaasje ook weleens zienquote:
Ewout is de bedenker en producent. Voice over is Jeroen Kijk in de Vegte.quote:
hmm zo vond ik t niet klinken. Maar zal eens opletten.quote:
Anaal?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:46 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch wel gedaan....alleen niet geneukt
Hij isquote:Op maandag 27 mei 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik wil sinterklaasje ook weleens zien
Van dat radiotopic zeker? Hoeveel mensen?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veel te drukke meet dit weekend
Volgens mij bijna 20quote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Van dat radiotopic zeker? Hoeveel mensen?
Aha. Hij wilde overigens zelf niet kwijt wanneer zijn ontmaagding was, dat vond ik wel flauw.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ewout is de bedenker en producent. Voice over is Jeroen Kijk in de Vegte.
Ik ben net zo cool in het echtquote:Op maandag 27 mei 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, ik wil sinterklaasje ook weleens zien
Oh jou ook hoor, maar hem "ken" ik al heel lang, geen idee wat ik me bij hem moet voorstellen.
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben net zo cool in het echt
Je had wel een goeie plek op de bank gescoredquote:
Jaaa de eerste keer.. daarna de gentlemen hequote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef Geo4kant het volgende:
Gentlemen in bed, net zegt hij nog der'in der'uit hoppa
Misschien houdt zij wel van potten bakkenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij wel maar die van die instructrice
Dat denk ik ookquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij ziet er gewoon leuk en gezellig uit, hij kan best een chick scoren binnen zijn sector
Lekker met de pot spelenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Misschien houdt zij wel van potten bakken
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Misschien houdt zij wel van potten pbakken
Dat dacht ik dus ook, in een kroeg op een meid afstappen is lastig maar op een LARP event, via games..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij ziet er gewoon leuk en gezellig uit, hij kan best een chick scoren binnen zijn sector
Niet voor een manquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef MissJ het volgende:
Chocolade, begrijpelijk hoor Marcel. chocolade is
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef MissJ het volgende:
Chocolade, begrijpelijk hoor Marcel. chocolade is
Vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef delano.888 het volgende:
1 ding klopt hier niet trouwens.
Marc verteld dus vandaag pas dat hij maagd is..
Waar dacht die meid dat de camera's voor waren dan de hele tijd?
Niet teveel doordenken he?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Ze dacht dat dit voor het nieuwe seizoen Obese wasquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Bij de LARP heb je ook genoeg chicks hoor, ik ken een gast net als hem met een best leuke vriendin. In de kroeg vind je niet zo snel mensen die ook geinteresseerd zijn in fantasy/games enzoquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, in een kroeg op een meid afstappen is lastig maar op een LARP event, via games..
Nouja genoeg omheen te bedenken natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij de LARP heb je ook genoeg chicks hoor, ik ken een gast net als hem met een best leuke vriendin. In de kroeg vind je niet zo snel mensen die ook geinteresseerd zijn in fantasy/games enzo
Het is donker hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
omg ze bestaan serieus met kermislampjes erin
Je gaat er niet met je kop in ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende week denk ik weer.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar zijn die 2 lozers die vorige week verkeerd van de duikplank sprongen
Gewoon achterlijk.quote:
Volgens mij was die moeder er alleen omdat zij met d'r blessure zit.quote:
Elektrischquote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
3e date ofso? Op bed gaan goumetten?
Naast het feit dat het heel awkward is en veel te pushy is het natuurlijk ook gevaarlijk, dadelijk fikt lales af.
Nadat ze van het paard gevallen stond er ook niemand naast behalve Marc. Echt totaal niet geloofwaardig.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
De Marc verhaallijn is niet te geloven......
WAT IS DAAR MIS MEE?quote:
Zeker.quote:
Met de strijkplank niks. Maar meer om er in de winkel achter gaan staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WAT IS DAAR MIS MEE?
die heb ik namelijk ook
Alleen die dikke tochquote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Boeddhabeelden zelf kopen
Die hoor je te krijgen
Jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef littledrummergirl het volgende:
jezus lekkere reclame voor de blokker
Dat dacht ik dus ook, maar zonder clue doet de Blokker dat nooit, die is puur negatieve reclamequote:
ze waren er wrs al een uur. Elke take 3x overquote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef Holenmens het volgende:
het is hier geen speeltuin, het is wel gewoon een winkol!!
Ik zou alles laten staan en gewoon weglopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef Holenmens het volgende:
het is hier geen speeltuin, het is wel gewoon een winkol!!
Doe ik ook regelmatigquote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou alles laten staan en gewoon weglopen.
Die opslag kan ze wel vergeten hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef robkuh1990 het volgende:
tering, wat een camerageile trut die v.d blokker
Dat dus. Tot ziens.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou alles laten staan en gewoon weglopen.
wat heb ik gemist?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Boeddhabeelden zelf kopen
Die hoor je te krijgen
Inderdaad.. Vreemdquote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar zonder clue doet de Blokker dat nooit, die is puur negatieve reclame
Inderdaad jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
Die moeder![]()
Trouwens, woont zij met 30 jr nog bij haar moeder dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |