Dat dacht ik dus ook, in een kroeg op een meid afstappen is lastig maar op een LARP event, via games..quote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij ziet er gewoon leuk en gezellig uit, hij kan best een chick scoren binnen zijn sector
Niet voor een manquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef MissJ het volgende:
Chocolade, begrijpelijk hoor Marcel. chocolade is
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef MissJ het volgende:
Chocolade, begrijpelijk hoor Marcel. chocolade is
Vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef delano.888 het volgende:
1 ding klopt hier niet trouwens.
Marc verteld dus vandaag pas dat hij maagd is..
Waar dacht die meid dat de camera's voor waren dan de hele tijd?
Niet teveel doordenken he?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Ze dacht dat dit voor het nieuwe seizoen Obese wasquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Bij de LARP heb je ook genoeg chicks hoor, ik ken een gast net als hem met een best leuke vriendin. In de kroeg vind je niet zo snel mensen die ook geinteresseerd zijn in fantasy/games enzoquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, in een kroeg op een meid afstappen is lastig maar op een LARP event, via games..
Nouja genoeg omheen te bedenken natuurlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef delano.888 het volgende:
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 27 mei 2013 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij de LARP heb je ook genoeg chicks hoor, ik ken een gast net als hem met een best leuke vriendin. In de kroeg vind je niet zo snel mensen die ook geinteresseerd zijn in fantasy/games enzo
Het is donker hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
omg ze bestaan serieus met kermislampjes erin
Je gaat er niet met je kop in ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende week denk ik weer.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar zijn die 2 lozers die vorige week verkeerd van de duikplank sprongen
Gewoon achterlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |