Volgens mij was die moeder er alleen omdat zij met d'r blessure zit.quote:
Elektrischquote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
3e date ofso? Op bed gaan goumetten?
Naast het feit dat het heel awkward is en veel te pushy is het natuurlijk ook gevaarlijk, dadelijk fikt lales af.
Nadat ze van het paard gevallen stond er ook niemand naast behalve Marc. Echt totaal niet geloofwaardig.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
De Marc verhaallijn is niet te geloven......
WAT IS DAAR MIS MEE?quote:
Zeker.quote:
Met de strijkplank niks. Maar meer om er in de winkel achter gaan staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WAT IS DAAR MIS MEE?
die heb ik namelijk ook
Alleen die dikke tochquote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Boeddhabeelden zelf kopen
Die hoor je te krijgen
Jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef littledrummergirl het volgende:
jezus lekkere reclame voor de blokker
Dat dacht ik dus ook, maar zonder clue doet de Blokker dat nooit, die is puur negatieve reclamequote:
ze waren er wrs al een uur. Elke take 3x overquote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef Holenmens het volgende:
het is hier geen speeltuin, het is wel gewoon een winkol!!
Ik zou alles laten staan en gewoon weglopen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef Holenmens het volgende:
het is hier geen speeltuin, het is wel gewoon een winkol!!
Doe ik ook regelmatigquote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou alles laten staan en gewoon weglopen.
Die opslag kan ze wel vergeten hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef robkuh1990 het volgende:
tering, wat een camerageile trut die v.d blokker
Dat dus. Tot ziens.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zou alles laten staan en gewoon weglopen.
wat heb ik gemist?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Boeddhabeelden zelf kopen
Die hoor je te krijgen
Inderdaad.. Vreemdquote:Op maandag 27 mei 2013 22:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar zonder clue doet de Blokker dat nooit, die is puur negatieve reclame
Inderdaad jaquote:Op maandag 27 mei 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
Die moeder![]()
Trouwens, woont zij met 30 jr nog bij haar moeder dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |