quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:04 schreef De_kluizenaar het volgende:
BIER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Geweldig blij met het horloge! Ik had Runkeeper ook aangezet maar die miste de laatste kilometer en gaf heel veel fouten aan!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Tof horlogeEn toffe foto ook natuurlijk!
hmm, ik kan nog lopen. even 2 rustdagenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:08 schreef Jumparound het volgende:
bont en blauw gaat mn enkel worden denk.
verstapt
Ik zal even voorzichtig doen de komende week..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:01 schreef De_kluizenaar het volgende:
Probeer extra rustdagen te nemen, 2 of 3 en de training daarna minder intensief te doen.
Dat hielp bij mij goed bij die " beurse plekken op het scheenbeen " .
Zijn zo voorbij!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:16 schreef Jumparound het volgende:
hmm, ik kan nog lopen. even 2 rustdagen
Godverdegodver.
2 rustdagen voor de zekerheid zijn zo voorbij. ik hoop dat dan de pijn ook weg isquote:
Kut man... En nu? Dokter? Kun je er op lopen? Wou dat ik het leed kon verzachten maar zo werkt het helaas niet...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:47 schreef Jumparound het volgende:
ik wist dat het een keer moest gebeuren, maar op die specifieke plek?
Ik loop gisteravond laat over een stuk hei opweg naar een fietspad. Vlak voor het fietspad moet ik een weg over waar ik geen goed zicht op heb.
dus ik hou wat in, kijk links, rechts en links. steek over, kijk weer links en rechts voor het fietspad en mis een afstap...
de bedoeling was om over te steken waar deze loper loopt,
http://goo.gl/maps/jK3J5
maar ik was een paar meter naar rechts afgedwaald en mis net de stenen en stap vol in een kuil ofzo... en dat met 12 km/h
en het stomme is dat ik daar pas 100 keer geweest ben ofzo
Juist dan loop je op automatische piloot waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:47 schreef Jumparound het volgende:
en het stomme is dat ik daar pas 100 keer geweest ben ofzo
SPOILER: intervalsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/195588063/5291547
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2013 11:49:36 ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest mezelf even de deur (en eerder op de morgen uit bed) schoppen om te gaan, maar evy 7 zit erop!
Ik kreeg een peptalk van Jorick, net op het moment toen ik met mijn laatste drie minuten bezig was en een beetje aan het afzwakken was. Een vriendin had ook nog een peptalk gestuurd maar die is helaas niet doorgekomen tijdens het lopen
Mooi twee rondes door het park in Breda gedaan, wel fijn om te rennen.![]()
Zo meteen lekker douchen en dan naar buiten in het zonnetje denk ik!
Ik heb drie bekertjes maar ik kan niet zien hoeveel ik dat heb verbeterdiemand een idee of moet je dan upgraden naar premium?
Aan de linkerkant, best distances. En idd, als je historie wil zien moet je upgraden schijnbaar:SPOILER: intervalsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/195588063/5291547
Upgrade to Endomondo Premium to see the development in your personal bests over time and compare with your peers
Ja dat zie ik, maar ik kan niet zien hoeveel tijd van mijn 1km/1mile af is gedaan. Dat wilde ik weten.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moest mezelf even de deur (en eerder op de morgen uit bed) schoppen om te gaan, maar evy 7 zit erop!
Ik kreeg een peptalk van Jorick, net op het moment toen ik met mijn laatste drie minuten bezig was en een beetje aan het afzwakken was. Een vriendin had ook nog een peptalk gestuurd maar die is helaas niet doorgekomen tijdens het lopen
Mooi twee rondes door het park in Breda gedaan, wel fijn om te rennen.![]()
Zo meteen lekker douchen en dan naar buiten in het zonnetje denk ik!
Ik heb drie bekertjes maar ik kan niet zien hoeveel ik dat heb verbeterdiemand een idee of moet je dan upgraden naar premium?
Kan alleen op de website, aan de linkerkant bij Best Distances:SPOILER: intervalsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.endomondo.com/workouts/195588063/5291547
Cooper (12 min) 1.54 km
1 km 7m:38s
1 mile 12m:35s
maar dat zie ik bij mezelf niet.quote:Personal best 5 km of 22m:41s which is a 0m:18s improvement.
Zie je in de newsfeedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bij andere mensen komt namelijk soms voorbij:
[..]
maar dat zie ik bij mezelf niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:54 schreef MaleDuck het volgende:
Netjes spees, meestal staat 1 verbetering in het overzicht bij het startscherm in Endomondo. Denk dat je verder de rest zelf moet uitzoeken...Staat er helaas niet bij. Naja het zal wel ik neem genoegen met de bekertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd MD!![]()
Staat op public, naja het zal welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:54 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Moet je overigens wel instellen bij Privacy in de instellingen
Netjes spees, meestal staat 1 verbetering in het overzicht bij het startscherm in Endomondo. Denk dat je verder de rest zelf moet uitzoeken...Gefeliciteerd! Zorg je wel dat je genoeg blijft lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes spees, meestal staat 1 verbetering in het overzicht bij het startscherm in Endomondo. Denk dat je verder de rest zelf moet uitzoeken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeliciteerd!
Wat voor functie? Als ik dat mag vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |