Die zal wel extra geïndoctrineerd zijn dat hij zijn mond moet houden en vooral niet aan tafel moet gaan zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Hopelijk weer een rare kantineHeld.
Daarom gebruikt Hexje ook lactacyd.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat u stonk, ik zei dat u naar rotte vis rook.
Wel jammer. Ik heb het nog teruggekeken omdat ik dat stukje net had gemist. wat een gekquote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zal wel extra geïndoctrineerd zijn dat hij zijn mond moet houden en vooral niet aan tafel moet gaan zitten.
twitter:BureauSport twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:54:55Nieuwe afleveringen #bureausport in productie. Meer info volgt snel #Vara #ned3 reageer retweet
Ja? Geweldig. Veel leuker dan DWDD ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Bureau Sport komt inderdaad terug, wordt tijd ook, alles beter dan de bagger van DWDD de laatste tijd...[ afbeelding ]twitter:BureauSport twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:54:55Nieuwe afleveringen #bureausport in productie. Meer info volgt snel #Vara #ned3 reageer retweet
Bobsleeën is wel een sport waar Frank eens een goede bijdrage levert aan het resultaat...
Ik vind die boekenverkopers ook niet zo heel erg.quote:
Valt me trouwens tegen dat Matthijs gewoon op zijn fietsje de studio verlaat, die po is ook niet meer wat het geweest is.quote:
Ik zag Matthijs niet eens. Op welk tijdstip zag je hem?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Valt me trouwens tegen dat Matthijs gewoon op zijn fietsje de studio verlaat, die po is ook niet meer wat het geweest is.
Helemaal aan het eind zie je hem wegfietsen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik zag Matthijs niet eens. Op welk tijdstip zag je hem?
Ah nu zie ik het ook. Arme sloeber die Matthijsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helemaal aan het eind zie je hem wegfietsen.
De onderwerpen zijn wel leuk. Claudia verpest de uitzending alleen een beetje. Ook zijn er erg veel vrouwen aan tafel vandaag. Gelukkig maaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een shitonderwerpen weer, en Claudia.
Voor de veranderingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:53 schreef remcoP het volgende:
Ook zijn er erg veel vrouwen aan tafel vandaag.
Je kan het ook zien als het voortzetten van de kwaliteitsstandaard.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze dachten zeker, laten we die hele laatste week nog even flink verneuken.
quote:
Misschien komt de chansonbelg ook nog op het laatste moment uit het hol van Matthijs gekropenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Let maar op, de laatste uitzending wordt een klapper! Koken, dieren, gekke professor, alles.
quote:
2 mods afgetroefdquote:
Arie in werkelijkheid ook.quote:
Ik zou niet durvenquote:
quote:
quote:
IK OOK.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb de hele "foute" grap totaal gemist.
Het zal wel.quote:
Is dit niet een beetje slagerij van Kampen niveau?quote:
Ex-Smit.quote:
Kreeg ie dat maar eens idd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef UncleDolan het volgende:
Als er iemand geen last heeft van de bezuinigingen is het wel Mathijs.
Ja, hier net zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur zeker? Dan lig ik al in bed, morgen ga ik losWeer niks kopen natuurlijk
En ex-Peper en ex-Swarttouw en nog tig keer.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanaf 12 uur zeker? Dan lig ik al in bed, morgen ga ik losWeer niks kopen natuurlijk
Ex-Peper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:38 schreef Chai het volgende:
Eten kan ook weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, nog altijd beter dan sylvanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Ik doe eigenlijk nooit mee, hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk alleen mee voor het topic en het Sponge Bob tosti-apparaat.
Terechte spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
3D printersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik zit hier te twijfelen trouwens, landbouw is ook niet onbelangrijk. Zonder voedsel ook geen computers volgens mij.
Ik koop wel eens iets daaro, maar dan zonder topic.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb je ook nog nooit in het topic gezien, dus dat wist ik ook eigenlijk wel
Ik denk dat voedselzekerheid nog wel een dingetje gaat worden komende decennia.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik zit hier te twijfelen trouwens, landbouw is ook niet onbelangrijk. Zonder voedsel ook geen computers volgens mij.
Boeie, we gaan gewoon insecten vreten...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat voedselzekerheid nog wel een dingetje gaat worden komende decennia.
Chips etenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben ook gestopt met luisteren.quote:
En Monsanto ook.quote:
Was wel erg leuk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Even weer reclame voor alexanders programma.
Ik heb alleen dat stukje met die bril gezienquote:
Moet je echt even terugkijken, hij vertelde het goed en lekker vlot. Matthijs als bediende er naast.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat stukje met die bril gezien
Nog even en ze gaat over op: VRINDEN.quote:
Mates?quote:
Geezersquote:
Geef eens ongelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Die ene achter haar blijft maar nét wakker.
quote:
Met zijn sjaaltjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Zaten mensen naar een videoscherm te kijken, uniek volgens John de Wolf
Matthijs kan geen Engels.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
mits vertaling beschikbaar...
meeste boeken kun je beter in engels lezen
Zweeds boek vertaald in het Engels lezen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:51 schreef Stickertje het volgende:
mits vertaling beschikbaar...
meeste boeken kun je beter in engels lezen
waarom niet, kan je misschien nog nieuwe engelse woorden lerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zweeds boek vertaald in het Engels lezen?
Te moeilijk. Ik lees het wel in het Zweedsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom niet, kan je misschien nog nieuwe engelse woorden leren
Veel doder ook niet. Hij is ons ontvallen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef Pedroso het volgende:
Bobby Fischer, veel gekker vind je ze niet.
Goeie schrijver. Ik heb er al een aantal van hem gelezen en die waren echt goedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me wel een goed boek trouwens, die thriller van net.
Mie ook waquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Heb jij wel tijd om te lezen (buiten de comments op Fok dan) ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Die walluk ok wel lieze.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb jij wel tijd om te lezen (buiten de comments op Fok dan) ?
Indridason is een IJslanderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zweeds boek vertaald in het Engels lezen?
I Know. Had nogal last van achtervolgingswaanzin schijnt. De dood heeft 'm toch ingehaald.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Veel doder ook niet. Hij is ons ontvallen.
IJslands is nog moeilijker te lezen dan het Zweeds.quote:
Bijna idd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
door deze mensen zou ik bijna een bibliotheek abonnement nemen
Waarom zou je het niet nemen ? Duur is het niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:56 schreef Stickertje het volgende:
door deze mensen zou ik bijna een bibliotheek abonnement nemen
Nee, inderdaad. En een heerlijke plek om te zijn, vind ik. Al koop ik vaker boeken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet nemen ? Duur is het niet.
48 euro per jaarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet nemen ? Duur is het niet.
Dan moet je van IJslands naar Engels en dan weer naar het Zweeds laten vertalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik later pasGeen zin om het nog te verbeteren daarna.
De heldquote:
Ja, dat kan ook! Heerlijk dat dat kan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
48 euro per jaar![]()
maar ik haal boeken van isohunt
Hoe heette dat middelste boek?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef alors het volgende:
Dit is het boek wat me het minste aanspreekt.
Mij lijkt het juist het leukste boek.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:58 schreef alors het volgende:
Dit is het boek wat me het minste aanspreekt.
Jeroen schreef al betere boeken dan zijn broer toen hij 6 was.quote:
Jaja, het heeft weer met sport te maken dus het is geweldig. Kun jij niet de plaats van Mart overnemen bij studio sport?quote:
jeroen krabbemoet een maandelijks item krijgen waarin hij verteld over zijn tekeningenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Jeroen schreef al betere boeken dan zijn broer toen hij 6 was.
En hij vertaalde ze zelf in het Zweeds en IJslands.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Jeroen schreef al betere boeken dan zijn broer toen hij 6 was.
Nee z'n broer Tim, en ja heb wel eens wat boeken van 'm (proberen) te lezen maar vind er geen zak aan, sorry.quote:
Oh dat over de oorlog, die titel weet ik niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel,die daarvoor. Niet dat boek over Fisher
Net zo'n linkse hobby als de soundbites en Pietertje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef OProg het volgende:
Die cartoon is ook nu weer volledig overbodig.
TTK / De kunstenaar Jeroen Krabbé......quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef starla het volgende:
[..]
Jaja, het heeft weer met sport te maken dus het is geweldig. Kun jij niet de plaats van Mart overnemen bij studio sport?
Coppi! Coppi!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |