Die zal wel extra geïndoctrineerd zijn dat hij zijn mond moet houden en vooral niet aan tafel moet gaan zitten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Hopelijk weer een rare kantineHeld.
Daarom gebruikt Hexje ook lactacyd.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat u stonk, ik zei dat u naar rotte vis rook.
Wel jammer. Ik heb het nog teruggekeken omdat ik dat stukje net had gemist. wat een gekquote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zal wel extra geïndoctrineerd zijn dat hij zijn mond moet houden en vooral niet aan tafel moet gaan zitten.
twitter:BureauSport twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:54:55Nieuwe afleveringen #bureausport in productie. Meer info volgt snel #Vara #ned3 reageer retweet
Ja? Geweldig. Veel leuker dan DWDD ook.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:15 schreef DeeBee het volgende:
Bureau Sport komt inderdaad terug, wordt tijd ook, alles beter dan de bagger van DWDD de laatste tijd...[ afbeelding ]twitter:BureauSport twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 20:54:55Nieuwe afleveringen #bureausport in productie. Meer info volgt snel #Vara #ned3 reageer retweet
Bobsleeën is wel een sport waar Frank eens een goede bijdrage levert aan het resultaat...
Ik vind die boekenverkopers ook niet zo heel erg.quote:
Valt me trouwens tegen dat Matthijs gewoon op zijn fietsje de studio verlaat, die po is ook niet meer wat het geweest is.quote:
Ik zag Matthijs niet eens. Op welk tijdstip zag je hem?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Valt me trouwens tegen dat Matthijs gewoon op zijn fietsje de studio verlaat, die po is ook niet meer wat het geweest is.
Helemaal aan het eind zie je hem wegfietsen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik zag Matthijs niet eens. Op welk tijdstip zag je hem?
Ah nu zie ik het ook. Arme sloeber die Matthijsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helemaal aan het eind zie je hem wegfietsen.
De onderwerpen zijn wel leuk. Claudia verpest de uitzending alleen een beetje. Ook zijn er erg veel vrouwen aan tafel vandaag. Gelukkig maaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een shitonderwerpen weer, en Claudia.
Voor de veranderingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:53 schreef remcoP het volgende:
Ook zijn er erg veel vrouwen aan tafel vandaag.
Je kan het ook zien als het voortzetten van de kwaliteitsstandaard.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze dachten zeker, laten we die hele laatste week nog even flink verneuken.
quote:
Misschien komt de chansonbelg ook nog op het laatste moment uit het hol van Matthijs gekropenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Let maar op, de laatste uitzending wordt een klapper! Koken, dieren, gekke professor, alles.
quote:
2 mods afgetroefdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |