Dat mag!quote:
Wie faalt erquote:
Nee hoorquote:
Vaste posters van dit topic neem ik aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef ChatGirl het volgende:
De eerste klagers over de zon hebben zich alweer gemeld![]()
Niet eensquote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vaste posters van dit topic neem ik aan?
www.scooterforum.netquote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Gezocht; gezellige sc, zonder gezeur, gejammer en gemekker...
Tips graag!
http://www.spanjeforum.nl/forums/topic/spaanse-sloffen/quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Tips graag!
http://forum.libelle.nl/quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Tips graag!
dat is toch één grote valse bedoeling heb ik ooit begrepenquote:
Ik ben ook een gezellige SC... Totdat je Coldplay opzetquote:
thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
*piep*
Ik heb geen eten in huis. Dan maar naar de supermarkt racen.
Dan heb je nog nooit het viva-forum gelezen zeker?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is toch één grote valse bedoeling heb ik ooit begrepen
Ik vraag om een sc, ik hoef niet helemaal van Fok! afquote:
Denk dat het goedkoper is om naar de super te gaan.quote:
Slowchat, jong!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook een gezellige SC... Totdat je Coldplay opzet
Kunnen we niet een nieuwe beginnen zonder gezeur?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag om een sc, ik hoef niet helemaal van Fok! af
En sneller waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat het goedkoper is om naar de super te gaan.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook een gezellige SC... Totdat je Coldplay opzet
Snap ik ook welquote:
ik ontwijk dergelijke fora sowieso gezien mijn geslacht. Maar praat me bijquote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit het viva-forum gelezen zeker?
http://gewoonwateenstuden(...)ne-met-spinazie.htmlquote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
*piep*
Ik heb geen eten in huis. Dan maar naar de supermarkt racen.
Ik denk het niet, een tijdje terug zijn de sc's juist wat ingeperktquote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we niet een nieuwe beginnen zonder gezeur?
Schandalig! Een mens kan niet genoeg mogelijkheden hebben om met elkaar te communiceren over onzin.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, een tijdje terug zijn de sc's juist wat ingeperkt
Gelukkig maar, daar was ik bijna mijn geloof in de mensheid kwijt...quote:
Ik heb de volgende dingen in huis; pasta, rijst, couscous, tomatenpuree en koekjes. Daar kan ik geen maaltijd van maken.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://gewoonwateenstuden(...)ne-met-spinazie.html
Is wel een kern van waarheid. Maar hier is het altijd raak. Niets deugt hier. Van die lui die op Twitter altijd alleen maar met #fail tweeten.quote:
Precies!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schandalig! Een mens kan niet genoeg mogelijkheden hebben om met elkaar te communiceren over onzin.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ontwijk dergelijke fora sowieso gezien mijn geslacht. Maar praat me bij
generaliserenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is wel een kern van waarheid. Maar hier is het altijd raak. Niets deugt hier. Van die lui die op Twitter altijd alleen maar met #fail tweeten.
Over onzin communicerenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schandalig! Een mens kan niet genoeg mogelijkheden hebben om met elkaar te communiceren over onzin.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet dat ik er kom, maar soms bij een Google-opdracht komt dat forum nog wel eens in de zoekresultaten.
Als ik het vergelijk met hier, zijn we hier nog lief tegen elkaar.
Dan heb je het ook over Viva vrouwen...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet dat ik er kom, maar soms bij een Google-opdracht komt dat forum nog wel eens in de zoekresultaten.
Als ik het vergelijk met hier, zijn we hier nog lief tegen elkaar.
Ja ik ben vandaag ook wat zurig merk ik, vandaar dat ik hier benquote:
Kom je hier eten? Ik heb broodje hamburger op het menu zometeenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de volgende dingen in huis; pasta, rijst, couscous, tomatenpuree en koekjes. Daar kan ik geen maaltijd van maken.
quote:
Ik stel voor het om het over onzin te hebben. Laat die radio gebeuren maar voor wat het is.quote:
We doen hier niets anders. Als het al eens ontopic gaat slaat de vlam in de panquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ik ben vandaag ook wat zurig merk ik, vandaar dat ik hier ben.
Als ik thuis zit heb ik de radio zelden aan, alleen met koken/eten... Maar goed, ik draag ook weinig OT bij in dit topic (of welk ander topic dan ook)quote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik stel voor het om het over onzin te hebben. Laat die radio gebeuren maar voor wat het is.
welke olifant?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
We gaan het gewoon niet meer hebben over die olifant in de kamer. Gewoon negeren.
Supermuis?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis stuurt zichzelf nu echt naar de super
wij hebben hier een hele goede C1000 in de buurt.... maarja die houdt dus op te bestaanquote:
Dat wordt zeker een Jumbo?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij hebben hier een hele goede C1000 in de buurt.... maarja die houdt dus op te bestaan
Mijn uitzichtquote:
Ja ik neem aan van welquote:
als je nou een mandje laat zakken zouden ze hem dan niet voor je willen vullen?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn uitzicht
[ afbeelding ]
En dan vaak nog geen zin hebben te gaan
Voor hele luie mensenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je nou een mandje laat zakken zouden ze hem dan niet voor je willen vullen?
Herkenbaar. Mijn supermarkt zit hier om de hoek en ik moet me er ook altijd toe zetten om er naar toe te gaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn uitzicht
[ afbeelding ]
Nee die komt dan uit tussen de snackbar en de Gall en Gall hahaha veel beterquote:Op maandag 27 mei 2013 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je nou een mandje laat zakken zouden ze hem dan niet voor je willen vullen?
Patat met whisky, yuckquote:Op maandag 27 mei 2013 18:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee die komt dan uit tussen de snackbar en de Gall en Gall hahaha veel beter
quote:
Nee, yuck! Dan liever een worstenbroodje met bier...quote:
Ach dit is ook niet waar.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is wel een kern van waarheid. Maar hier is het altijd raak. Niets deugt hier. Van die lui die op Twitter altijd alleen maar met #fail tweeten.
Wat moest ik hard lachenquote:
Ik heb zwartequote:Op maandag 27 mei 2013 12:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb die van mij weggegooid, waren versleten. Nu heb ik paarse
NEJquote:Op maandag 27 mei 2013 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool!![]()
Er moet gewoon meer gesloft worden
Je verraadt nu waar je woont...quote:Op maandag 27 mei 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn uitzicht
[ afbeelding ]
Ga je me aanranden danquote:
Voortaan een karretje nemenquote:
Bus stopt voor de deur, trein om de hoek en de tram op 2 min loopafstand!quote:
Van achteren he? Dus dan werkt een karretje niet... Als het nou een leuke jongen was... Nee een niet zo knappe donkere man.quote:
Dat klinkt als een bijna-meet. Ik denk dat ik bijna-afhaak.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bus stopt voor de deur, trein om de hoek en de tram op 2 min loopafstand!succes
Zijn adres staat open en bloot op FB en hij is nog steeds niet doodvermoordquote:
Alleen voor vriendenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn adres staat open en bloot op FB en hij is nog steeds niet doodvermoord
Ik heb zijn fb niet. En ik word alleen maar vrienden met mensen die mij uitnodigen, ik doe zelf niet aan uitnodigen.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn adres staat open en bloot op FB en hij is nog steeds niet doodvermoord
Zeg...quote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klinkt als een bijna-meet. Ik denk dat ik bijna-afhaak.
Kusjekroelquote:
Oh, sorryquote:
Nee ik vind het stiekem wel vleiendquote:
GRATIS BIER!11!quote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bus stopt voor de deur, trein om de hoek en de tram op 2 min loopafstand!succes
Op jullie na heb ik iedereen ook persoonlijk minimaal 1 keer ontmoetquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
Maar goed, dan heb je wel toffe vrienden, aangezien je nog steeds rondhuppelt
Haha ik zeg net dat het station op de hoek isquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn 3 Hoogvliet in Rijswijk. Ik geef mijn zoektocht op.
Dat gezellige stationquote:Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha ik zeg net dat het station op de hoek is
Ik krijg er steeds meer bij die ik nooit heb ontmoet, met name Fokkers. Daarom staat m'n telefoonnummer er niet bij en m'n adres zéker niet. Das voor intimiquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op jullie na heb ik iedereen ook persoonlijk minimaal 1 keer ontmoet
Heb er ook lang over nagedacht of ik wel fokkers moest toevoegen hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg er steeds meer bij die ik nooit heb ontmoet, met name Fokkers. Daarom staat m'n telefoonnummer er niet bij en m'n adres zéker niet. Das voor intimi
Stoer.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op jullie na heb ik iedereen ook persoonlijk minimaal 1 keer ontmoet
Nou ja, ik zat in meerdere Facebookgroepen en de groep van dit topic. Dan doe je nog wel eens wat contacten op. Maakt me verder ook niet uit, maar ik let er wel op dat m'n persoonlijke gegevens ook zo blijvenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb er ook lang over nagedacht of ik wel fokkers moest toevoegen hoorwant mijn minimaal een keer irl ontmoeten was toch best een aardige policy!
Voel je dus maar speciaal
quote:Op maandag 27 mei 2013 18:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, yuck! Dan liever een worstenbroodje met bier...
meeten was toch engquote:
Dat zijn dan verrekt lange meetsquote:Op maandag 27 mei 2013 18:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik verdien alleen maar pandapunten op meets dus voor mij hoef je ook niet bang te zijn!
Die staat hier al jaren op de zolderkamer te verstoffen, ik vergeet het gewoon.quote:
Fokkers meetenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben voor meeten![]()
Als het tegenvalt kun je altijd nog met een smoesje naar huis.
Ik heb al Fokkers in mijn huis gehadquote:
Ik ga binnenkort naar een meet, dan is het gezeur hier hopelijk afgelopen...quote:
Je snapt mijn woordgrapje nietquote:Op maandag 27 mei 2013 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik vind het stiekem wel vleiend
Ik wel hoorquote:
Vertelquote:Op maandag 27 mei 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar een meet, dan is het gezeur hier hopelijk afgelopen...
Ik herhaal het nog een keer: Ik snap heelvaak grapjes niet. Ik snap ook geen sarcasme of ironie.quote:
Aangeslagenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog een keer: Ik snap heelvaak grapjes niet. Ik snap ook geen sarcasme of ironie.
Snap het nog steeds niet. Maar zal wel zijn omdat het een stom grapje is.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aangeslagen
Kassajuffrouw slaat artikelen aan ..
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap het nog steeds niet. Maar zal wel zijn omdat het een stom grapje is.
Niet belangrijk voor hier, gewoon een middag/avond ouwehoeren met mensen die ik verder niet ken en die dus ook nog geen beeld van mij hebbenquote:
Ah leuk!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet belangrijk voor hier, gewoon een middag/avond ouwehoeren met mensen die ik verder niet ken en die dus ook nog geen beeld van mij hebben
Godsamme, je zit te trollenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap het nog steeds niet. Maar zal wel zijn omdat het een stom grapje is.
Geestig, ja!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:09 schreef SilentChaos het volgende:
Het is echt een geniale woordgrap juist
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah leuk!
[..]
Godsamme, je zit te trollen
Toch?
Ik vind het ook geen goede plaat. Dat gevoel had ik eigenlijk al toen het lied begon.quote:
Ik snap dat we het over Jessie J hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:15 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen goede plaat. Dat gevoel had ik eigenlijk al toen het lied begon.
Edit: ik heb het over de nummer 4 uit de mega top 5.
Eerder fok verslaafd.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:35 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, tussen de oefeningen door hier posten is eigenlijk wel fijn
Ben nu wel kapot
ah joh, fok itquote:
Ja jij laat hem even naar binnen Gijpen?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:29 schreef Evertjan het volgende:
broekje uit tijd voor de laatste VI van dit seizoen
Het gaat prachtig weer worden morgen, net als vandaagquote:Op maandag 27 mei 2013 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
Het lijkt eindelijk lente te worden
Of gaat het morgen weer regenen![]()
Jij maakt het weer niet drollebolquote:
De smaak van alcohol doordeweeks!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zit een raar smaakje aan mijn biologische wijn.
Dat is biologische kunstmestquote:Op maandag 27 mei 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Drollebol...quote:Op maandag 27 mei 2013 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij maakt het weer niet drollebol
Ik geef de schuld aan henkde_j
Omdat het kan.
Verdomme henk!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
Alcohol doordeweeksquote:Op maandag 27 mei 2013 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
De kruidenthee kwam me de neusgaten uit... dus maar overgestapt op iets anders. Dat ik dan gelijk op wijn uitkomt, tja...quote:Op maandag 27 mei 2013 20:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alcohol doordeweeks
Ik moet zeggen, mijn non-alcohol werkweken gaat tot nu toe perfect
Thuis drink ik niet meer, behalve in het weekend en drink eigenlijk alleen maar wat als ik op visite ben of ga oefenen met m'n vaders band.
Aangezien ik minimaal 3 a 4 dagen doordeweeks gewoon thuis ben, gaat dat toch goed
Als je als maagd zijnde aan de hemelpoort verschijnt krijg je een onderscheidingquote:Op maandag 27 mei 2013 21:01 schreef SilentChaos het volgende:
Om half 10 weer kijken naar de eeuwige maagden
Whut?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:01 schreef SilentChaos het volgende:
Om half 10 weer kijken naar de eeuwige maagden
RTL5, dat programma "Ik heb HET nog nooit gedaan"quote:
Daar ga ik dan maar voorquote:Op maandag 27 mei 2013 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je als maagd zijnde aan de hemelpoort verschijnt krijg je een onderscheiding
Het is toch niet wat de titel doet vermoeden?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
RTL5, dat programma "Ik heb HET nog nooit gedaan"
Jij bent momenteel wel flink pandapunten aan het inslaan jaquote:
Jawelquote:Op maandag 27 mei 2013 21:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het is toch niet wat de titel doet vermoeden?
Thanks!!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent momenteel wel flink pandapunten aan het inslaan ja
Respect
(ik ook, maar niet omdat ik het zo leuk vind)
Man man manquote:Op maandag 27 mei 2013 21:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel
1 gelovige die tot het huwelijk wacht, 1 nerd die aan LARP-en doet, 1 vent van 48 en 1 meisje van 20 die fucking lekker maar onzeker schijnt te zijn...
En of het acteurs zijn of niet, het zal me aan m'n reet roesten, het is wel een grappig programma
Vast welquote:Op maandag 27 mei 2013 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik mij al opgeven voor seizoen 2?
Dat zag ik gisteren al in een ander programma en deed bijna mee.quote:
Daarom kijk ik geen programma's waarin mensen gaan huilen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zag ik gisteren al in een ander programma en deed bijna mee.
Toen voelde ik me
http://www.rtl.nl/liefde/eerstekeer/quote:Op maandag 27 mei 2013 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan ik mij al opgeven voor seizoen 2?
Normaal gesproken ben ik niet zo'n waterval gelukkigquote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom kijk ik geen programma's waarin mensen gaan huilen.
Alleen keihard actie kijken. Dan hoef ik tenminste niet te janken.
Ik wel. Elke emotie gaat gepaard met tranen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik niet zo'n waterval gelukkig
Ik denk dat ik pas. Ik wil het de programma medewerkers niet aan doen om de geschikte man voor mij te vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/liefde/eerstekeer/
Mijn zeldzame succesverhalen zorgen ervoor dat ik al niet meer mij mag doen
JAWEL! Gewoon doen!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pas. Ik wil het de programma medewerkers niet aan doen om de geschikte man voor mij te vinden.
Nog weekend verhalen?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/liefde/eerstekeer/
Mijn zeldzame succesverhalen zorgen ervoor dat ik al niet meer mij mag doen
Inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pas. Ik wil het de programma medewerkers niet aan doen om de geschikte man voor mij te vinden.
Je zit gewoon te wachten op sensatie. Mooi niet dus.quote:
Ja, pandapunten verzameldquote:
Ik? Sensatie?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je zit gewoon te wachten op sensatie. Mooi niet dus.
En door de hele mangelmolen van een programma gaan?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad
Ga ik me opgeven als kandidaat perfecte man
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En door de hele mangelmolen van een programma gaan?
Neem me dan gewoon uit en voer me dronken.
Ik zie hier mooie dingen gebeuren in het topicquote:Op maandag 27 mei 2013 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem me dan gewoon uit en voer me dronken.
Wat voor andere reden kan je hebben om mij naar zo'n programma te sturen?quote:
Gelukkig hou jij niet van sensatiequote:Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zie hier mooie dingen gebeuren in het topic
Heeft meer met mij te makenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef SilentChaos het volgende:
:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neem me dan gewoon uit en voer me dronken.Hoe weet je dat ik altijd vrouwen dronken moet voeren
Story of my life
Ga naar het Paardquote:Op maandag 27 mei 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ahha
Nou ja mij versieren is heel makkelijk. Als je slank bent, een beetje hoerig/uitdagend gekleed (met bijbehorend tease-gedrag) en van een drankje houdt en zo gestoord bent als een deur, dan maken de meeste vrouwen wel kans
Redelijk, kan aangewerkt worden, check, check.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ahha
Nou ja mij versieren is heel makkelijk. Als je slank bent, een beetje hoerig/uitdagend gekleed (met bijbehorend tease-gedrag) en van een drankje houdt en zo gestoord bent als een deur, dan maken de meeste vrouwen wel kans
Nee, zwarte ruiterquote:
In het Paard eens en openingszin te horen gekregen waar ik geen fatsoenlijk antwoord op hadquote:
Gewoon ja, nee of weet niet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In het Paard eens en openingszin te horen gekregen waar ik geen fatsoenlijk antwoord op had
Do tellquote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In het Paard eens en openingszin te horen gekregen waar ik geen fatsoenlijk antwoord op had
Neequote:Op maandag 27 mei 2013 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon ja, nee of weet niet. Zo moeilijk kan het toch niet zijn?
Niet geschikt voor dit topicquote:Op maandag 27 mei 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Do tell
Ter illustratie, Wolf, ogen dicht
[ afbeelding ]
Na alles wat we hier bespreken is dit niet bespreekbaar?quote:
DM dan maarquote:
Eh, nee... Daar ben ik niet voor in, zoek maar een anderquote:
Ga op vakantie!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
En oh sweet lord, wat een berg vakantiegeld![]()
![]()
Ik moet vaker m'n rekening checken
Nah, dan zit je daar in je uppie. Kan thuis ookquote:Op maandag 27 mei 2013 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga op vakantie!
Pino wil vast wel op de katten passen.
Das nog eens handig zo'n ex.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, dan zit je daar in je uppie. Kan thuis ook
M'n ex past hier altijd op de katten als ik weg ben![]()
Da's het voordeel aan nooit ruziemaken, ik kan ook zo zijn auto lenen als die van mij bij de heren van de garage staatquote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Das nog eens handig zo'n ex.
Neem je iemand mee op vakantie een vriendin ofzo.
Rtl5quote:
Ik ga een moord oplossen vanavond.quote:
Is dat Dion Graus?quote:
Hahahaha inderdaad! Maar dan met een onzekere uitstraling hahahaahquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Do tell
Ter illustratie, Wolf, ogen dicht
[ afbeelding ]
Gast, hoe doe je datquote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
hoi p1noi21.. k kwma vandaagg een vgoeltje tegnn en dei zie tielp hihi.. toen mesot ik geljik denken aan anuok met har lietje op t sogg.. snolll... songfetstuvla want dat was egt goeeettt haha.. het fldaardderde vna je tv af... nou doej
nee.. wad is ene egniam teotsenbort hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 21:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Gast, hoe doe je dat
Enigma toetsenbord?
jonge wolfje does normalo tickenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee.. wad is ene egniam teotsenbort haha
Ik tik ook normaalquote:
Oh die Ramon, wat een druifquote:Op maandag 27 mei 2013 21:51 schreef minthy het volgende:
https://www.facebook.com/ramon.verkoeijen/posts/520411854673332
![]()
![]()
Godverdommequote:Op maandag 27 mei 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
hoi p1noi21.. k kwma vandaagg een vgoeltje tegnn en dei zie tielp hihi.. toen mesot ik geljik denken aan anuok met har lietje op t sogg.. snolll... songfetstuvla want dat was egt goeeettt haha.. het fldaardderde vna je tv af... nou doej
Brooddoosquote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ff wachten tot het brood is afgekoeld dan kan ik naar bed.
probeer het maar goed te maken ja.quote:
Creëer een nieuw broodje, het broodje wolf! Beetje sla erbij...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
probeer het maar goed te maken ja.
Broodje Wolvenworstquote:Op maandag 27 mei 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Creëer een nieuw broodje, het broodje wolf! Beetje sla erbij...
WolfSalonquote:Op maandag 27 mei 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Creëer een nieuw broodje, het broodje wolf! Beetje sla erbij...
En nu lust ik geen worstenbroodjes meer, dank je!quote:
Kapsalonquote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
En nu lust ik geen worstenbroodjes meer, dank je!
[..]
Kapsalon![]()
Maar daar past dan weer geen brood bij.
Moet je luisteren he?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
En zit Roos vanavond nog een beetje te squirten over dat afgezaagde dance groepje?
Geen idee, ik luister niet. Ik geniet van het geluid dat m'n toetsenbord maaktquote:Op maandag 27 mei 2013 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
En zit Roos vanavond nog een beetje te squirten over dat afgezaagde dance groepje?
Ik plaagde je daarnet maar he muisjequote:Op maandag 27 mei 2013 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je luisteren he?
Mijn radio gaat meestal uit voor het avondeten en gaat daarna vaak niet meer aan. Dus ik kan het je niet vertellen.
Vooral geen suiker in je broodquote:Op maandag 27 mei 2013 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik plaagde je daarnet maar he muisjeBest wel goed van jou dat je zelf brood bakt
Veel minder zout krijg je binnen dan denk ik. Gezond!
Maar wel brood met een gat erinquote:Op maandag 27 mei 2013 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vooral geen suiker in je brood
En is veel goedkoper. Kilo volkoren meel kost nog geen euro en daar kan je toch wel 2 broden mee bakken.
Een leven hebben is leukquote:Op maandag 27 mei 2013 22:55 schreef minthy het volgende:
Zo heb je geen leven, zo ben je dagjes weg aan het bespreken, uitnodigingen voor geslaagd-feestjes in je agenda aan het zetten...
U riep?quote:
Nou, dat zal ik je eens uitleggen wolfrolf. Er komt een lagedrukgebied aan vanaf de Noordzee boven Engeland. Dat zal gaan betekenen dat er een koude wind van zee zal gaan waaien. Met als gevolg dat buien naar Nederland zullen trekken en temperatuur zal dalen later deze week.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom wordt het later in de week weer koud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Afwas klaar, brood klaar. Kom maar op slaap. Nog steeds niet moe.
Man man man. Waar is de tijd gebleven dat ik om 11 lag te pitten en om 6 vrolijk mijn bed uitkwam?
Nu moet ik mezelf in bed sleuren en mezelf weer uit bed sleuren.
Zo herkenbaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Afwas klaar, brood klaar. Kom maar op slaap. Nog steeds niet moe.
Man man man. Waar is de tijd gebleven dat ik om 11 lag te pitten en om 6 vrolijk mijn bed uitkwam?
Nu moet ik mezelf in bed sleuren en mezelf weer uit bed sleuren.
Nee, een groot gapend gat waardoor al je hageslag uit je brood flikkertquote:
Bij onze zit serieus maar een klein gaatje in de onderkantquote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, een groot gapend gat waardoor al je hageslag uit je brood flikkert
Daarom moet je ook chocopasta nemen muis.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Fuck dat was ik dus vergeten. Boter en hagelslag
Bovendien nog steeds een luchtcirculatie vanuit het noorden over een koude Noordzee. Die stroming ligt verkeerd voor mooier weer.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je eens uitleggen wolfrolf. Er komt een lagedrukgebied aan vanaf de Noordzee boven Engeland. Dat zal gaan betekenen dat er een koude wind van zee zal gaan waaien. Met als gevolg dat buien naar Nederland zullen trekken en temperatuur zal dalen later deze week.
Ik hoop dat ik je bij dezen voldoende heb geïnformeerd.
Welke muziek?quote:
quote:
Ja die kutbagger van zonet.quote:
Woensdag is ie er weerquote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
MB...![]()
Ik heb een kaarsje branden voor hem
Welterustenquote:
Heb de radio niet aanquote:Op maandag 27 mei 2013 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]Jwz
[..]
Ja die kutbagger van zonet.
[..]
Woensdag is ie er weer
Metz?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh
Een of andere heavy metal zooi genaamd Metz.
Klopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |