Dat mag!quote:
Wie faalt erquote:
Nee hoorquote:
Vaste posters van dit topic neem ik aan?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef ChatGirl het volgende:
De eerste klagers over de zon hebben zich alweer gemeld![]()
Niet eensquote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vaste posters van dit topic neem ik aan?
www.scooterforum.netquote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Gezocht; gezellige sc, zonder gezeur, gejammer en gemekker...
Tips graag!
http://www.spanjeforum.nl/forums/topic/spaanse-sloffen/quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Tips graag!
http://forum.libelle.nl/quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Tips graag!
dat is toch één grote valse bedoeling heb ik ooit begrepenquote:
Ik ben ook een gezellige SC... Totdat je Coldplay opzetquote:
thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
*piep*
Ik heb geen eten in huis. Dan maar naar de supermarkt racen.
Dan heb je nog nooit het viva-forum gelezen zeker?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is toch één grote valse bedoeling heb ik ooit begrepen
Ik vraag om een sc, ik hoef niet helemaal van Fok! afquote:
Denk dat het goedkoper is om naar de super te gaan.quote:
Slowchat, jong!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook een gezellige SC... Totdat je Coldplay opzet
Kunnen we niet een nieuwe beginnen zonder gezeur?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag om een sc, ik hoef niet helemaal van Fok! af
En sneller waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk dat het goedkoper is om naar de super te gaan.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben ook een gezellige SC... Totdat je Coldplay opzet
Snap ik ook welquote:
ik ontwijk dergelijke fora sowieso gezien mijn geslacht. Maar praat me bijquote:Op maandag 27 mei 2013 17:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit het viva-forum gelezen zeker?
http://gewoonwateenstuden(...)ne-met-spinazie.htmlquote:Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
*piep*
Ik heb geen eten in huis. Dan maar naar de supermarkt racen.
Ik denk het niet, een tijdje terug zijn de sc's juist wat ingeperktquote:Op maandag 27 mei 2013 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we niet een nieuwe beginnen zonder gezeur?
Schandalig! Een mens kan niet genoeg mogelijkheden hebben om met elkaar te communiceren over onzin.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, een tijdje terug zijn de sc's juist wat ingeperkt
Gelukkig maar, daar was ik bijna mijn geloof in de mensheid kwijt...quote:
Ik heb de volgende dingen in huis; pasta, rijst, couscous, tomatenpuree en koekjes. Daar kan ik geen maaltijd van maken.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://gewoonwateenstuden(...)ne-met-spinazie.html
Is wel een kern van waarheid. Maar hier is het altijd raak. Niets deugt hier. Van die lui die op Twitter altijd alleen maar met #fail tweeten.quote:
Precies!quote:Op maandag 27 mei 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schandalig! Een mens kan niet genoeg mogelijkheden hebben om met elkaar te communiceren over onzin.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ontwijk dergelijke fora sowieso gezien mijn geslacht. Maar praat me bij
generaliserenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is wel een kern van waarheid. Maar hier is het altijd raak. Niets deugt hier. Van die lui die op Twitter altijd alleen maar met #fail tweeten.
Over onzin communicerenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schandalig! Een mens kan niet genoeg mogelijkheden hebben om met elkaar te communiceren over onzin.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet dat ik er kom, maar soms bij een Google-opdracht komt dat forum nog wel eens in de zoekresultaten.
Als ik het vergelijk met hier, zijn we hier nog lief tegen elkaar.
Dan heb je het ook over Viva vrouwen...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet dat ik er kom, maar soms bij een Google-opdracht komt dat forum nog wel eens in de zoekresultaten.
Als ik het vergelijk met hier, zijn we hier nog lief tegen elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |