KAAS OP STOKBROOD?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:18 schreef Fopje het volgende:
HALLO MIJN NAAM IS FOPJE EN IK HOU VAN KAAS.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
SNEL POST KATTEN IN DE RUIMTE!!!!!!11!1!EINZ
Jij hebt vast nog oude MOD rechten van PTA oid. Yvonne heeft jouw knopje (quote:
Ik kom heul niet aan Krea's knopjesquote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog oude MOD rechten van PTA oid. Yvonne heeft jouw knopje () nooit uitgezet.
Deze is echt briljantquote:
Knopjes en slotjes is meer KEL.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg van de gedachte al harde knopjes.
Slotje.
Daar post alleen nog een of ander kutkliekje in de slowchat. Voor de rest is het zo dood als een 3 jaar geleden door mij vastgebonden en vergeten meisje.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Knopjes en slotjes is meer KEL.
Is ze toch dood joh, ik gaf 'r zo nu en dan nog weleens een korstje brood.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar post alleen nog een of ander kutkliekje in de slowchat. Voor de rest is het zo dood als een 3 jaar geleden door mij vastgebonden en vergeten meisje.
Is net als met planten of huisdieren. Op een gegeven moment gaat het vervelen en dan vergeet je het een keer water te geven en als je dan een maand later gaat kijken zit er geen leven of niks meer in.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ze toch dood joh, ik gaf 'r zo nu en dan nog weleens een korstje brood.
Uhuhquote:
Welnee joh, gedoe iedere keer, weg ermee. Zitten in ene kelder ergens in België, komen ze ook eens in het buitenland.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is net als met planten of huisdieren. Op een gegeven moment gaat het vervelen en dan vergeet je het een keer water te geven en als je dan een maand later gaat kijken zit er geen leven of niks meer in.
Zo zonde is dat. Moet je alles weer opruimen en shit. Heb jij die van jou nog?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Gemaakt voor FOK!quote:
Je blijft wachten tot er 1 een foutje maaktquote:
Ik heb die van mij laatst in Spanje ergens bij een wijngaard gedropt.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:31 schreef yvonne het volgende:
Zitten in ene kelder ergens in België, komen ze ook eens in het buitenland.
Er moet toch ook een periode zitten waar ze hun handen van boven naar beneden bewegen (dus ter hoogte van hun navel zijn) en beide zichtbaar zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je blijft wachten tot er 1 een foutje maakt.
Waren die van jou al zo oud joh, wat vliegt de tijd.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb die van mij laatst in Spanje ergens bij een wijngaard gedropt.
...zit al 22 minuten te kijken...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je blijft wachten tot er 1 een foutje maakt.
oogAIDS, niks aan te doen helaas. Het heerst.quote:
Wist je het al dan?quote:
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
oogAIDS, niks aan te doen helaas. Het heerst.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er moet toch ook een periode zitten waar ze hun handen van boven naar beneden bewegen (dus ter hoogte van hun navel zijn) en beide zichtbaar zijn?
Zie DMquote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist je het al dan?
[..]
rip aan de nabestaanden
Raar, Krea's KELchick ook al niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zit me hier een partijtje epileptisch te flippen, daar lusten de honden geen brood van.
Sneetje hondenbrood JK?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zit me hier een partijtje epileptisch te flippen, daar lusten de honden geen brood van.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zing ik even een liedje voor jequote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
WHO CAN DO THE MATH:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Boh, daar kun je me 's nachts zelfs voor wakker maken, of voor dit:quote:
Ik bel je vrouw evenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, daar kun je me 's nachts zelfs voor wakker maken, of voor dit:
[ afbeelding ]
Die komt over 2 minuten thuis ongeveer, beter heeft ze dan dat hele liedje uit haar hoofd geleerdquote:
En toch komt het dichterbij.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:45 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
...toch zeker 2 minuten gekeken..
Als je wacht tot hij volledig is ingezoomed, zie je linksonder een dolfijn.quote:
Bijzonder vervelend jaquote:Op maandag 27 mei 2013 16:45 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Was die boot nou gekapsk.. gezaps... geskap... gekapseik... aan het zinken?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw nooit geen zeezoogdieren meer.
De posts hierboven vatten het wel samen. Mijn naam is LompeHork, ik ben 12 en ik hou van dolfijnen, ook hou ik van kantklossen, schuurmachines en puzzelen, misschien ben jij wel het laatste stukje.quote:
Fuck.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:45 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |