Er moet toch ook een periode zitten waar ze hun handen van boven naar beneden bewegen (dus ter hoogte van hun navel zijn) en beide zichtbaar zijn?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je blijft wachten tot er 1 een foutje maakt.
Waren die van jou al zo oud joh, wat vliegt de tijd.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb die van mij laatst in Spanje ergens bij een wijngaard gedropt.
...zit al 22 minuten te kijken...quote:Op maandag 27 mei 2013 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je blijft wachten tot er 1 een foutje maakt.
oogAIDS, niks aan te doen helaas. Het heerst.quote:
Wist je het al dan?quote:
rip aan de nabestaandenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
oogAIDS, niks aan te doen helaas. Het heerst.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er moet toch ook een periode zitten waar ze hun handen van boven naar beneden bewegen (dus ter hoogte van hun navel zijn) en beide zichtbaar zijn?
Zie DMquote:Op maandag 27 mei 2013 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist je het al dan?
[..]
rip aan de nabestaanden
Raar, Krea's KELchick ook al niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zit me hier een partijtje epileptisch te flippen, daar lusten de honden geen brood van.
Sneetje hondenbrood JK?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik zit me hier een partijtje epileptisch te flippen, daar lusten de honden geen brood van.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zing ik even een liedje voor jequote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
WHO CAN DO THE MATH:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |