KAAS OP STOKBROOD?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:18 schreef Fopje het volgende:
HALLO MIJN NAAM IS FOPJE EN IK HOU VAN KAAS.
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
SNEL POST KATTEN IN DE RUIMTE!!!!!!11!1!EINZ
Jij hebt vast nog oude MOD rechten van PTA oid. Yvonne heeft jouw knopje (quote:
Ik kom heul niet aan Krea's knopjesquote:Op maandag 27 mei 2013 16:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog oude MOD rechten van PTA oid. Yvonne heeft jouw knopje () nooit uitgezet.
Deze is echt briljantquote:
Knopjes en slotjes is meer KEL.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg van de gedachte al harde knopjes.
Slotje.
Daar post alleen nog een of ander kutkliekje in de slowchat. Voor de rest is het zo dood als een 3 jaar geleden door mij vastgebonden en vergeten meisje.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Knopjes en slotjes is meer KEL.
Is ze toch dood joh, ik gaf 'r zo nu en dan nog weleens een korstje brood.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar post alleen nog een of ander kutkliekje in de slowchat. Voor de rest is het zo dood als een 3 jaar geleden door mij vastgebonden en vergeten meisje.
Is net als met planten of huisdieren. Op een gegeven moment gaat het vervelen en dan vergeet je het een keer water te geven en als je dan een maand later gaat kijken zit er geen leven of niks meer in.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ze toch dood joh, ik gaf 'r zo nu en dan nog weleens een korstje brood.
Uhuhquote:
Welnee joh, gedoe iedere keer, weg ermee. Zitten in ene kelder ergens in België, komen ze ook eens in het buitenland.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is net als met planten of huisdieren. Op een gegeven moment gaat het vervelen en dan vergeet je het een keer water te geven en als je dan een maand later gaat kijken zit er geen leven of niks meer in.
Zo zonde is dat. Moet je alles weer opruimen en shit. Heb jij die van jou nog?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Gemaakt voor FOK!quote:
Je blijft wachten tot er 1 een foutje maaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |