Mooi, dan heb ik wederom een reden om dat gezichtje van jou eens te bewerken en mutileren met m'n scherpe puntnagelsquote:
Ik wacht met smartquote:Op maandag 27 mei 2013 10:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik wederom een reden om dat gezichtje van jou eens te bewerken en mutileren met m'n scherpe puntnagels
Maar dat doen we later, ik ga me nu even aankleden en dan naar de tandarts voor m'n vagina dentata
Gr gr![]()
pluspuntquote:Op maandag 27 mei 2013 10:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het platteland zit diep in mij(no pun, geen zand daar
)
en minpuntquote:
Ok, denk dat ik wel een plek ken waar we de trappen op en af kunnen rennen samenquote:
Wat bedoel je, beste?quote:
Zeg me en ik kom.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, denk dat ik wel een plek ken waar we de trappen op en af kunnen rennen samen
2nutz heeft de OP verkrachtquote:
Jonguhh... die OP is door Fyah weggehaald, al 8 topics terug ofso.quote:
Word beetje heet van jequote:
als ze moe wordt, klappen haar kapotte schenen tegen de treden aan, misschien niet handig.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, denk dat ik wel een plek ken waar we de trappen op en af kunnen rennen samen
Met 2Nutz is moe worden geen optie..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze moe wordt, klappen haar kapotte schenen tegen de treden aan, misschien niet handig.
Luchtkussen?
[ afbeelding ]
Ik wil deze luchtkussen hebben, geef mij maarquote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze moe wordt, klappen haar kapotte schenen tegen de treden aan, misschien niet handig.
Luchtkussen?
[ afbeelding ]
gewoon op ambi springenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil deze luchtkussen hebben, geef mij maar
waar moet ik naar toeżquote:
is ook leuker dan traplopen toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil deze luchtkussen hebben, geef mij maar
Oeh. HIer spreekt ervaring..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
juist wel.
Hij put je volledig uit.
Op mij.quote:
vermoeiend vooral, 3 kilo kwijt na 1 sessie.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeh. HIer spreekt ervaring..Is het wat?
[..]
Op mij.
quote:
Oh my god! ICH WILL AUCHHHHquote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vermoeiend vooral, 3 kilo kwijt na 1 sessie.
en 200cl geinjecteerdquote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja!!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is ook leuker dan traplopen toch?
Nee, ze switch net zo makkelijk naar wise zie je!!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ambi, meen je het wanneer je berichtjes op het FOK!forum plaatst waarin je aangeeft dat je graag seks wilt met de gebruiker '2Nutz'?
ik houd wel van luchtkussens, maar meestal mag je niet ouder zijn dan twaalf ofzoquote:
Boeiend jij lijkt bijna nog op 12quote:Op maandag 27 mei 2013 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd wel van luchtkussens, maar meestal mag je niet ouder zijn dan twaalf ofzo
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend jij lijkt bijna nog op 12alleen dan iets vrouwelijker :$
Gelul.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Tip: complimentjes zijn alleen leuk als ze nog enigszins realistisch zijn
Erg zorgwekkend inderdaad, ik denk niet dat je haar serieus kunt nemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ze switch net zo makkelijk naar wise zie je!!!!!
Ik denk dat ookquote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelul.
[..]
Erg zorgwekkend inderdaad, ik denk niet dat je haar serieus kunt nemen.(pun intended)
Ik weet zeker dat jij die opmerking best leuk vondquote:Op maandag 27 mei 2013 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Tip: complimentjes zijn alleen leuk als ze nog enigszins realistisch zijn
Jij switcht sneller dan ik!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ook
[..]
Ik weet zeker dat jij die opmerking best leuk vond
Waar?quote:
Niet om het een of ander maar je kan beter je tijd en energie steken in jouw foksletje want die is ook niet vies van eten buiten de deur :Squote:Op maandag 27 mei 2013 11:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hebben jullie relatiebemiddeling nodig?Of wellicht een privédetective? Alles is mogelijk.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar je kan beter je tijd en energie steken in jouw foksletje want die is ook niet vies van eten buiten de deur :S
Ik ook niet, pizza was erg lekker.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar je kan beter je tijd en energie steken in jouw foksletje want die is ook niet vies van eten buiten de deur :S
Dat weet je wel, zij papt met iedereen aan!! mannen vrouwen alles!!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, pizza was erg lekker.Waar doel je op, maatje? Wat moet ik weten?
Valt wel mee!quote:
Onzin!quote:
ontzettend.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ook
[..]
Ik weet zeker dat jij die opmerking best leuk vond
Je moet niet zo zeuren, je kan makkelijk als 20er nog door het leven. Ondankbaar sujet.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ontzettend.
Alleen vat ik het niet op als een compliment
Frappant, gezien ik haar heb leren kennen als een brave maagdelijke meid die nooit verder is gegaan dan zoenen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet je wel, zij papt met iedereen aan!! mannen vrouwen alles!!
Overdreven complimenten kunnen erg grappig zijn en zijn een indicator van gevoel voor humor.quote:
grappig ja, dat wel, mijn opmerking net was iets te algemeen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Frappant, gezien ik haar heb leren kennen als een brave maagdelijke meid die nooit verder is gegaan dan zoenen.Van wie heb jij bovenstaande informatie?
[..]
Overdreven complimenten kunnen erg grappig zijn en zijn een indicator van gevoel voor humor.
dat geloof ik dan weer wel, dank jequote:Op maandag 27 mei 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren, je kan makkelijk als 20er nog door het leven. Ondankbaar sujet.
Misschien hebben we het niet allebei over CY danquote:Op maandag 27 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Frappant, gezien ik haar heb leren kennen als een brave maagdelijke meid die nooit verder is gegaan dan zoenen.Van wie heb jij bovenstaande informatie?
[..]
Overdreven complimenten kunnen erg grappig zijn en zijn een indicator van gevoel voor humor.
een browniequote:
Hohoho denk aan je vakantie!!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een brownie
En ik ben naar zo'n taartenprogramma aan het kijken, stomme vent die zichzelf geweldig vindt, maar daar ging het niet om, door al die taarten chocolade heb ik al een aantal bonbons op![]()
Daarom koop ik dus zelf nauwelijks chocoladekan er niet altijd even goed afblijven!
Verdomme, denk je dat je met de keuze voor een FOK!ster gegarandeerd bent van een fragiele, frigide en lichtenuit-ready-set-MISSIONARIS knalpoes, maar dan kom je bedrogen uit dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een brownie
En ik ben naar zo'n taartenprogramma aan het kijken, stomme vent die zichzelf geweldig vindt, maar daar ging het niet om, door al die taarten chocolade heb ik al een aantal bonbons op![]()
Daarom koop ik dus zelf nauwelijks chocoladekan er niet altijd even goed afblijven!
Chocola... Al zo lang niet meer gegeten..... Was het lekker?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een brownie
jaquote:Op maandag 27 mei 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Chocola... Al zo lang niet meer gegeten..... Was het lekker?
Dat gebit, goddamn.quote:
Je moest het in je reet stoppen... Weenie.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zit nu met een opgerold stuk papier in mijn maag, wat nu? Dat staat er mooi niet bij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
De wereld is hard, niet alles kan gecensureerd worden.quote:
de wereld is hard, maar ik voorlopig niet omdat deze foto op mijn netvlies staatquote:Op maandag 27 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De wereld is hard, niet alles kan gecensureerd worden.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]Jezus gristus te paard wat is dit voor padSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]Heb je toch je haar geverfd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Waarom praat je zo over mij ;squote:Op maandag 27 mei 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus gristus te paard wat is dit voor pad!!!
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de wereld is hard, maar ik voorlopig niet omdat deze foto op mijn netvlies staat
Je verdient hetquote:
Ja, wondvocht incoming in 3,2,1 :$quote:
Jij verdient een klabats op je smoelquote:
Kijk er wel tegenop, wou dat ik dat durfdequote:Op maandag 27 mei 2013 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij durft het in elk geval wel![]()
Good for you
Ja, voel me nu ook heel goed over mezelf.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij durft het in elk geval wel![]()
Good for you
en terecht!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, voel me nu ook heel goed over mezelf.
Traantje gelaten.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en terecht!
Als ik je moeder was, was ik nu trots op je.
Zo ben ik somsquote:
Probeer maar lekkertjequote:
Excuseerquote:
nootmans had het alleen over "denken aan"quote:Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is niet wederzijds, bij ambi maak je meer kans ws.
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.. Gianni is niet mijn type en ik ben niet zijn type.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als het mijn type isquote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nootmans had het alleen over "denken aan"
overigens heeft ambi verklaart geen kale mannen te willen
dan nogmaak je meer kans bij haar.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nootmans had het alleen over "denken aan"
overigens heeft ambi verklaart geen kale mannen te willen
jullie zjin domquote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Gianni is niet mijn type en ik ben niet zijn type.Simpel as that.
[..]
Jawel hoor. Als het mijn type is
Nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nogmaak je meer kans bij haar.
Nee, wel stressed out.. Zijn een cijfer van mij kwijt op school en ik sta op het punt van huilenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Gianni is niet mijn type en ik ben niet zijn type.Simpel as that.
[..]
Jawel hoor. Als het mijn type is
jij hebt geen inception powers op mijn fantasiequote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef Dqod het volgende:
Zelfs in jullie fantasie gun ik jullie geen orgasme idd, mannen![]()
![]()
![]()
Keep telling that to yourselfquote:Op maandag 27 mei 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
jij hebt geen inception powers op mijn fantasie
Ik ook?quote:
Altijd zo heerlijk, die dierlijkheden van jouquote:
Als jij het een compliment vind dat mannen hard van je worden wel... ik zou het wel weten als vrouw zijndequote:
Laten we mijn stress eruit rammen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd zo heerlijk, die dierlijkheden van jou
[..]
Als jij het een compliment vind dat mannen hard van je worden wel... ik zou het wel weten als vrouw zijnde
nee, jij niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Keep telling that to yourself
[..]
Ik ook?
Ik ben een losgeslagen hertje.. Van lieflijk en aaibaar tot een ware carnivoorquote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd zo heerlijk, die dierlijkheden van jou
[..]
Als jij het een compliment vind dat mannen hard van je worden wel... ik zou het wel weten als vrouw zijnde
Vleiendquote:Op maandag 27 mei 2013 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, jij niet.
Jij snapt dat een man bij welke hetero vrouw dan ook meer kans maakt dan bij een lesbo.
Ja, vind het wel spannend :S livin on the edge.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een losgeslagen hertje.. Van lieflijk en aaibaar tot een ware carnivoorVerscheur alles op mijn pad
[..]
Vleiend
Maar.. JaZou toch een beetje apart zijn idd
Zou ook iets zijn wanneer ik mannen boven vrouwen zou verkiezen terwijl mijn geaardheid anders beweert (of d? eitherway)
Kan dqod heel goedquote:
Ja toch.. Want maar een keer enzo ;$ Leven zuszo ditdat :$quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vind het wel spannend :S livin on the edge.
[..]
Kan dqod heel goedal kan ik ook wel rammen
Dqod wil ik nie..quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vind het wel spannend :S livin on the edge.
[..]
Kan dqod heel goedal kan ik ook wel rammen
quote:
Als of je als mannetje spin de dames spin bevrucht en maar moet hopen op dat ze je niet opeet :Squote:Op maandag 27 mei 2013 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch.. Want maar een keer enzo ;$ Leven zuszo ditdat :$
En dat laatste klopt
Zou je hoofd er langzaam af chompenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel tussen je dijen
[..]
Als of je als mannetje spin de dames spin bevrucht en maar moet hopen op dat ze je niet opeet :S
vrij weinig, maar het is leuk om gewild te zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat heeft zij daaraan dan, mocht het zo zijn? Srs question
Welk hoofd?quote:
quote:
Nja, zou het voor mezelf iig verdomde irritant vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij weinig, maar het is leuk om gewild te zijn
Al je hoofdenquote:
je gaat hier misschien een beetje te serieus mee omquote:Op maandag 27 mei 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, zou het voor mezelf iig verdomde irritant vinden
Andersom ook wel trouwens, hou er niet zo van wanneer iemand zich bij wijze van spreken voor m'n voeten werpt.. Lovin' the chase enzo
Wauw, wat ben ik serieus ineens, zo maar eens gaan eten.. Dit gaat te vurrrr
[..]
Al je hoofden
Maar hier een schattig gifje voor jou
[ afbeelding ]
Nee, ik wou gewoon eens even, voor de verandering, ergens serieus op reagerenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je gaat hier misschien een beetje te serieus mee om
Mensen die om 12.15 al sarcastisch kunnen zijn.. Hoe doe je dat tochquote:Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die serieus zijn.
Mensen die hun issues niet verbergen achter een grote glimlach en slechte grappen.
Mensen die zichzelf voor de gek houden.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die serieus zijn.
Mensen die hun issues niet verbergen achter een grote glimlach en slechte grappen.
Echt ehquote:Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die serieus zijn.
Veel drinken.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die om 12.15 al sarcastisch kunnen zijn.. Hoe doe je dat toch
Mensen die hun eigenwaarde ontlenen aan hoeveel ze liften.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf voor de gek houden.
Seks? Nooit gehad.quote:
Ik ook niet, geen idee waar ik het over heb :$quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel drinken.
[..]
Mensen die hun eigenwaarde ontlenen aan hoeveel ze liften.
[..]
Seks? Nooit gehad.
wat was t ook alweer? Ik ben zoals ik ben en als t je niet bevalt, stop t maar in je reet?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf voor de gek houden.
Eerder aan hoeveel andere mensen denken dat je lift, lekker afhankelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
o, vandaar dat ik zo weinig zelfvertrouwen heb!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel squat je?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, vandaar dat ik zo weinig zelfvertrouwen heb!
Dat geloof ik. Jij bent lief en puur en dingen.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, geen idee waar ik het over heb :$
He, scherp.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eerder aan hoeveel andere mensen denken dat je lift, lekker afhankelijk.
Hup, naar de sportschool.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, vandaar dat ik zo weinig zelfvertrouwen heb!
Pics van je strakke ass mogen in dmquote:
Daaromquote:Op maandag 27 mei 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Jij bent lief en puur en dingen.
[..]
He, scherp.
[..]
Hup, naar de sportschool.
jij hebt echt een verkeerd beeld van Dqodquote:Op maandag 27 mei 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Jij bent lief en puur en dingen.
[..]
He, scherp.
[..]
Hup, naar de sportschool.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga denk ik als de kinderen aan het paardrijden en tennissen zijn even naar de sportschool bedenk ik me net... Zat al te balen dat ik geen tijd heb, maar zij hebben mij helemaal niet nodig bij hun lessen, dus kan best
quote:
WAT?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt echt een verkeerd beeld van Dqod
je vindt me dikquote:Op maandag 27 mei 2013 12:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je strakke ass mogen in dm
Bwehehehe
[..]
Daarom
Virgin 4 life bitchaz :$
nee, sorryquote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef Dqod het volgende:
Wat is dit JB.. Je vindt me niet lief/puur en onschuldig?
quote:
PARDON?!!!!quote:
Dit mag je me even uitgebreid uitleggen binnenkort.. Kan niet ehquote:
Hihihiquote:Op maandag 27 mei 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind je veel dingen, maar onschuldig is daar niet 1 van
dat zeg je alleen maar om me niet te kwetsen enzoquote:Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
PARDON?!!!!
Ik vind je woest aantrekkelijk.. You're sexy and I know it
#Openbaringen :$
[..]
smakelijk!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihi
Ik vind jou ook lief hoor, true story
Maar nu echt eten dus
Waarom geef jij altijd zo af op zo'n groot deel van de Nederlandse bevolking?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:31 schreef Chai het volgende:
Zit net lekker bij de bushalte in mijn t-shirtje, komen er telkens allemaal huisvrouwen in winterjassen voorbij gelopen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:31 schreef Chai het volgende:
Zit net lekker bij de bushalte in mijn t-shirtje
Gewoon, dacht achter je rug om zodat ik niet hoefde te dealen met jouw rage :Squote:
quote:
Deze gif is idd zo geweldigquote:Op maandag 27 mei 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, zou het voor mezelf iig verdomde irritant vinden
Andersom ook wel trouwens, hou er niet zo van wanneer iemand zich bij wijze van spreken voor m'n voeten werpt.. Lovin' the chase enzo
Wauw, wat ben ik serieus ineens, zo maar eens gaan eten.. Dit gaat te vurrrr
[..]
Al je hoofden
Maar hier een schattig gifje voor jou
[ afbeelding ]
Ja verdomme nu moet ik van alles rechtzetten en wil Panzie de wedding cancelen enzoquote:Op maandag 27 mei 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon, dacht achter je rug om zodat ik niet hoefde te dealen met jouw rage :S
JUST DO IT ALREADYquote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja verdomme nu moet ik van alles rechtzetten en wil Panzie de wedding cancelen enzo
Als ik meer kon doen en niet tight up was... zou ik je keihard doen nojoke.quote:
Oh sorry voor het punaniblockenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja verdomme nu moet ik van alles rechtzetten en wil Panzie de wedding cancelen enzo
Thanks bby, maar ben nog een beetje in de slow jam mood vandaagquote:
Waarom ben je nu weer tight up?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik meer kon doen en niet tight up was... zou ik je keihard doen nojoke.
[..]
Oh sorry voor het punaniblocken
Wacht maar tot je 'm voelt, je gaat jezelf voor je kop slaan dat je het niet eerder deed. Dit is m'n zomertrack denk ikquote:Op maandag 27 mei 2013 13:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks bby, maar ben nog een beetje in de slow jam mood vandaag.
Weer? nog steeds..quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom geef jij altijd zo af op zo'n groot deel van de Nederlandse bevolking?
Is het nu die anti of die kapster? Ik volg jouw liefdesleven echt niet meerquote:Op maandag 27 mei 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer? nog steeds..
Wel jammer, want had je nu best op mijn pik willen hebben zitten
Zal 'm van de week nog wel eens luisteren dan =$.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm voelt, je gaat jezelf voor je kop slaan dat je het niet eerder deed. Dit is m'n zomertrack denk ik.
#bangbangshefaded #shotshotsfired
Hehe, soms is het nog ijskoud in de avond/nacht, als ik dan naar buiten ga ga ik soms ook met m'n winterjas + kapuchon van m'n vest op, kijken mensen die naar huis gaan in hun t-shirt nog van de middag me ook raar aanquote:Op maandag 27 mei 2013 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]? Was helemaal niet negatief bedoelt, verbaasde me gewoon. Ben best wel een koukleum meestal, maar er is weinig wind, 17-18 graden, had het zelf gewoon lekker. Met winterjas zou ik me op zo'n moment de tering hebben gezweet.
En dat was toevallig ook de enige mensen die een winterjas droegen, meeste mensen droegen gewoon zomerjas/geen jas.
Zie momenteel alleen Ambipur, als wd en Chloro er ook zijn is de haat-triangle meestal wel compleetquote:Op maandag 27 mei 2013 13:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal 'm van de week nog wel eens luisteren dan =$.
Is er hier nog wat te rellen of alles tranquilo vandaag?Dan ga ik weer hoowr.
Helemaal nietquote:Op maandag 27 mei 2013 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar om me niet te kwetsen enzo![]()
![]()
Thnx, het was hirlakquote:
Echt ehquote:Op maandag 27 mei 2013 12:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijft serieus één van de vetste gifjes die ik ooit heb gezien.
Jij mag er ook wel zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon, dacht achter je rug om zodat ik niet hoefde te dealen met jouw rage :S
[..]!!! echt? im flattered.
[..]
Deze gif is idd zo geweldig![]()
Ik ben lief.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie momenteel alleen Ambipur, als wd en Chloro er ook zijn is de haat-triangle meestal wel compleet.
Kusjes alvast en be safe =$.
Slijmbalquote:Op maandag 27 mei 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal nietIk zou je lichaam bewonderen en aanbidden.. De hele dag
[..]
Thnx, het was hirlak
[..]
Echt ehDie hond
[..]
Jij mag er ook wel zijn
Nee. Die kapster was beidewee gewoon een impulsief iets. Niks meer van gekomen hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is het nu die anti of die kapster? Ik volg jouw liefdesleven echt niet meerDoe gewoon eens een keer zoals Chai, saai en levensloos..
Chai leeft nog sprankelender dan ik, daar niet van.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal 'm van de week nog wel eens luisteren dan =$.
Is er hier nog wat te rellen of alles tranquilo vandaag?Dan ga ik weer hoowr.
Bek houden.. Trap tegen je schenen kun je krijgenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slijmbal
[..]
Nee. Die kapster was beidewee gewoon een impulsief iets. Niks meer van gekomen hoor.
Anti was al een tijdje terugmaar dat was ook gewoon al heel lang een vriendin zonder iets verder.
Sorry dat ik geen Chai ben
Ach jij bent naar de Toppers geweest toch
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bek houden.. Trap tegen je schenen kun je krijgen
wat houdt ons dan apart van elkaarquote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slijmbal
[..]
Nee. Die kapster was beidewee gewoon een impulsief iets. Niks meer van gekomen hoor.
Anti was al een tijdje terugmaar dat was ook gewoon al heel lang een vriendin zonder iets verder.
Sorry dat ik geen Chai ben
Ach jij bent naar de Toppers geweest toch
[..]
nou he!quote:
jongequote:
wie houd je tegen?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou he!
Het is 23 graden hiernu wil ik al helemaal niets meer in huis doen
maar in de tuin liggen in mn bikini!
quote:
Pas op ehquote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou he!
Mag hopen dat hij niet dusdanig beïnvloedbaar is.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Waarom moest ik bij deze foto aan Zosk denken.quote:
nog dingen in huis moeten doenquote:
Jouw angst om het huis te verlatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja, net buiten gelopen.. lekker weer johquote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou he!
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw angst om het huis te verlatenWie is die iemand anders dan. Even serieus, vertel nu ben ik benieuwd. Is het weer een donkere schone of ga je nu eens voor een roze punani?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lief en hulpeloosquote:Op maandag 27 mei 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij niet dusdanig beïnvloedbaar is.Mensen die willen trouwen met een labiel iemand.
Oh, wacht.![]()
[..]
Waarom moest ik bij deze foto aan Zosk denken.
wtfquote:Op maandag 27 mei 2013 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Pas op ehPak zo m'n paddle erbij
En ik zeg "doen!"
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, net buiten gelopen.. lekker weer joh![]()
Doe maar en picseven controleren of je bikiniwaardig bent
"Tish.. That's French!!11!!1!!"quote:Op maandag 27 mei 2013 13:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lijkt op die chick van de Adams Family
quote:
hahahahhhaahah ;pquote:
4ebe zou hier een passende windgod opmerking op weten..quote:Op maandag 27 mei 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
Mag wel wat minder wind
In b4 voorspelbare wind-grapjes
Windgod is mijn/ex uitvinding.. Sis mag het gebruiken omdat collectief-collegaquote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe zou hier een passende windgod opmerking op weten..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben flatulentiegod
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op alle spoilers gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Jellyquote:Op maandag 27 mei 2013 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
De zon is hier heerlijk en de wind is ook ok![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Zit eens niet zo te vuilbekken, jij.. Of moet ik even een stuk zeep in je bakkes duwenquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit eens niet zo te vuilbekken, jij.. Of moet ik even een stuk zeep in je bakkes duwen
Goedzo, brave jongen.. Geef pootquote:
Waarom maak je mij altijd hard met dit soort opmerkingen?quote:
Ja sorry tis weer zo ver. Mood en allesquote:Op maandag 27 mei 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom maak je mij altijd hard met dit soort opmerkingen?![]()
Wat is dit voor quote verneuking ;squote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Druk er af halen door zelfbevredigingquote:Op maandag 27 mei 2013 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja sorry tis weer zo ver. Mood en alles
Wanneer ik iets leuks tegenkomquote:Op maandag 27 mei 2013 13:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wanneer ga je er nou eens iets aan doen.Die dan ook interessen in mij toont
![]()
![]()
Wauwquote:Op maandag 27 mei 2013 13:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
AHAHAHHHAHAHAHA ALSOF DAT HELPT NOG AHAHAHAHAHHA
Ik verbaasde me er zelf ook al over wat ik daar nou weer allemaal gedaan had. Eerst wilde ik het gaan ninja-editen. Toen was dat me te veel moeite. Toen had ik nergens meer zin in behalve sushi. Toen deed ik helemaal niks meer en heb ik even 20 seconden naar mijn beeldscherm gestaard zonder gedachtes en emoties en een klein druppeltje kwijl uit mijn rechter mondhoek.quote:
Tot zover mijn beleving van dit moment.![]()
Meerdere interessen zelfs? Jij bent wel veeleisend zeg.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wanneer ik iets leuks tegenkomDie dan ook interessen in mij toont
![]()
Ik heb gehoord dat je een keer met een voorbinddildo aan de slag moet. Dat schijnt bevrijdend te werken.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
AHAHAHHHAHAHAHA ALSOF DAT HELPT NOG AHAHAHAHAHHA![]()
Bedankt voor de superdupergeweldige uberuitleg, fabeltastisch :$quote:Op maandag 27 mei 2013 13:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er zelf ook al over wat ik daar nou weer allemaal gedaan had. Eerst wilde ik het gaan ninja-editen. Toen was dat me te veel moeite. Toen had ik nergens meer zin in behalve sushi. Toen deed ik helemaal niks meer en heb ik even 20 seconden naar mijn beeldscherm gestaard zonder gedachtes en emoties en een klein druppeltje kwijl uit mijn rechter mondhoek.
Tot zover mijn beleving van dit moment.
Also: sushi
Ja, zou die taak wel aannemen maar ja. We zijn allebei nette mensenquote:
vuur vatquote:
Beetje voorvocht verloren net op werk.quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Het wordt steeds erger met jou. Pendel gewoon eens naar een tankstation langs de snelweg, genoeg bronstige truckers die hun harige wentelworst in je mond willen duwen en hun vettige t-shirt met zweterige babybump tegen je voorhoofd.quote:
Nee, ik heb geen ervaring.Helaas. Had je graag van wat contacten voorzien.
Maar kun je je het voorstellen? De zweterige, ranzige en ongetemde gore passie tussen jou en iemand die straks weer doorcrosst naar Tsjechië. Je moet het voelen, Ambi.De gedeelde levenslust tussen de wentelworst en jij. Je hebt het nodig.
![]()
Neenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:59 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit op wikipedia over literatuurprijzen te lezen uit verveling.
Is dit oke?I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Die zou je eens op mij kunnen verliezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beetje voorvocht verloren net op werk.![]()
![]()
Godver, je had porno regisseur moeten worden.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met jou. Pendel gewoon eens naar een tankstation langs de snelweg, genoeg bronstige truckers die hun harige wentelworst in je mond willen duwen en hun vettige t-shirt met zweterige babybump tegen je voorhoofd.
Maar kun je je het voorstellen? De zweterige, ranzige en ongetemde gore passie tussen jou en iemand die straks weer doorcrosst naar Tsjechië. Je moet het voelen, Ambi.De gedeelde levenslust tussen de wentelworst en jij. Je hebt het nodig.
![]()
Denken dat ik zo wanhopig ben, dat ik niet verder kom dan een vieze Trucker...... Ben CY niet, zeg.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met jou. Pendel gewoon eens naar een tankstation langs de snelweg, genoeg bronstige truckers die hun harige wentelworst in je mond willen duwen en hun vettige t-shirt met zweterige babybump tegen je voorhoofd.
![]()
Tl;dr lolquote:Op maandag 27 mei 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan altijd nog.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godver, je had porno regisseur moeten worden.CY heeft het goed bekeken. En truckers zijn niet vies.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denken dat ik zo wanhopig ben, dat ik niet verder kom dan een vieze Trucker...... Ben CY niet, zeg.quote:![]()
![]()
Niet huilen, komt allemaal goed :$quote:I know, rightquote:Op maandag 27 mei 2013 14:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk dat dit wel een dieptepunt is.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan altijd nog.
[..]
CY heeft het goed bekeken. En truckers zijn niet vies.
[..]
Oh man.. Wijselijk ben ik nu stil... met moeite.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
CY heeft het goed bekeken. En truckers zijn niet vies.![]()
Kanki wat een plaatjenquote:Kanki wat een postquote:Op maandag 27 mei 2013 14:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die zou je eens op mij kunnen verliezen.!!!!!
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanki wat een plaatjen
[..]
Kanki wat een postJaquote:
Die blonde met die fapbewegingen zou ik wel doenquote:![]()
right there.
Ze staat wel strak, miss is ze dat down there ook welquote:Op maandag 27 mei 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die blonde met die fapbewegingen zou ik wel doen![]()
right there.
quote:
Ja, dat is inderdaad erg wijselijk van je. Heb je hier vaker sterke verhalen zien kwaken. Je mag me altijd DM'en, dat lucht vast op. Kus op je neus.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh man.. Wijselijk ben ik nu stil... met moeite.Ik weet niet eens wat voor mensen ik mee ga werken, waarom zou ik solliciteren?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Stuur je sollicitatie naar silentalarm@hyves.nl.![]()
![]()
Zou je dat wel doen? Volgens mij is ze geestelijk en emotioneel niet helemaal in orde en je weet wat je dan krijgt...quote:Op maandag 27 mei 2013 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die blonde met die fapbewegingen zou ik wel doen![]()
right there.
![]()
Gore truckerporno, precies wat de mensen willen zien. Frustration-fuelled Turk met bindingsangst bukt voor naaktgeboren globetrotter.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Volgens mij is ze geestelijk en emotioneel niet helemaal in orde en je weet wat je dan krijgt...![]()
![]()
WatI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Nee, dat weet je dan juist niet. Spannendquote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Volgens mij is ze geestelijk en emotioneel niet helemaal in orde en je weet wat je dan krijgt...Leuke gedachte welquote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze staat wel strak, miss is ze dat down there ook wel
[..]
Jezusmijodeneus wtf is ditquote:Op maandag 27 mei 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gore truckerporno, precies wat de mensen willen zien. Frustration-fuelled Turk met bindingsangst bukt voor naaktgeboren globetrotter.
Mijn gedachtes zijn altijd leuk... In m'n hoofd, that isquote:Op maandag 27 mei 2013 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat weet je dan juist niet. Spannend
[..]
Leuke gedachte wel
*Gedachtenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn gedachtes zijn altijd leuk... In m'n hoofd, that is
Heb geen bindingsangst, liefje.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gore truckerporno, precies wat de mensen willen zien. Frustration-fuelled Turk met bindingsangst bukt voor naaktgeboren globetrotter.![]()
Een beetje vertrouwen in mijn kunde alsjeblieft.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat voor mensen ik mee ga werken, waarom zou ik solliciteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok. natte eikelquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok. natte eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok. natte eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaya Scodelario ofzoquote:Op maandag 27 mei 2013 14:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ken haar ergens van maar ik weet niet waarvan.
dit niet wetenquote:
Skins
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Hnnnnngggggggggquote:
quote:Lekker heahhh?? :$quote:Ik verdiende hetquote:
Zo en nu ga ik werken en nog even wat gezemel van bitches aanhoren waar ik eigenlijk helemaal niet op zit te wachten
Latahhh![]()
mn plaatje, wat doe jequote:
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Totale anarchiequote:
loveyouquote:Op maandag 27 mei 2013 14:28 schreef Silentalarm het volgende:
Oke ik moet weer een soort van gaan werken.
Doei. Loveyou. Ntb.
Ik had het over fyah.quote:quote:Op maandag 27 mei 2013 14:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen in mijn kunde alsjeblieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom spelen deze vrouwen in porno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ambi, waarom nou weer zo onaardig over me, ik dacht dat we elkaar lief vonden. Daarnaast weet jij als een van de weinigen hoe het wel zit
On another note: nu al klaar met school, dit coschapgebeuren kan nog best leuk worden #goodlife #YOLO![]()
Wat is er nu weer aan de hand dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:31 schreef CristinaYang het volgende:
Ambi, waarom nou weer zo onaardig over me, ik dacht dat we elkaar lief vonden. Daarnaast weet jij als een van de weinigen hoe het wel zit
On another note: nu al klaar met school, dit coschapgebeuren kan nog best leuk worden #goodlife #YOLO![]()
NEEM NIETS SERIEUS MENS. Alleen wat we per DM bespreken is srs.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:31 schreef CristinaYang het volgende:
![]()
Fake http://www.carstuckgirls.com/video039.htmquote:Op maandag 27 mei 2013 14:30 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
(bron: vkmag fb, gepubliceerd voor publiek, dus geen toestemming nodig)
[ afbeelding ]![]()
jelly.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:31 schreef CristinaYang het volgende:
On another note: nu al klaar met school, dit coschapgebeuren kan nog best leuk worden #goodlife #YOLOIs dat Britt?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:30 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
(bron: vkmag fb, gepubliceerd voor publiek, dus geen toestemming nodig)
[ afbeelding ]ik zie slipje
Dan is het goedquote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NEEM NIETS SERIEUS MENS. Alleen wat we per DM bespreken is srs.
For the record: ik laat me niet prikken door truckers.![]()
Zullen we een topic openen waarin we een prikker voor mij zoeken?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan is het goed
For the record: ik laat me niet prikken door truckers.![]()
Het ging mij om de reacties.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Fake http://www.carstuckgirls.com/video039.htm
Zo'n bouwvakkertje die het grappig vindt een opmerking over de rijstijl van vrouwen te maken en dan de truusjes die happen. Die eerste voert als bewijs aan dat mannen vinden dat zij dat prima kan. Heel goed bewijs natuurlijk, als mannen dat zeggendie hebben daar verder ook nooooit een belang bij, dus heel objectief natuurlijk. (En dan die opmerking daarna van volgens je pf ben je een hond
![]()
)
En die laatste komt met dat vrouwen minder vaak betrokken zijn bij ongelukken. Joh. Mannen zijn ook veel vaker bestuurder en maken veel meer kilometers, dus als het andersom zou zijn zou er wel echt iets mis zijn.![]()
Ja! Hoewel ik blijf hopen op een ontmoeting tussen jou en Krioquote:Op maandag 27 mei 2013 14:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zullen we een topic openen waarin we een prikker voor mij zoeken?![]()
![]()
Nee, die hoop heb ik opgegevenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja! Hoewel ik blijf hopen op een ontmoeting tussen jou en Krio![]()
![]()
Ik begin een beetje de grens kwijt te raken wanneer je cynisch/sarcastisch/ironisch bent of niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ging mij om de reacties.
Zo'n bouwvakkertje die het grappig vindt een opmerking over de rijstijl van vrouwen te maken en dan de truusjes die happen. Die eerste voert als bewijs aan dat mannen vinden dat zij dat prima kan. Heel goed bewijs natuurlijk, als mannen dat zeggendie hebben daar verder ook nooooit een belang bij, dus heel objectief natuurlijk. (En dan die opmerking daarna van volgens je pf ben je een hond
![]()
)
En die laatste komt met dat vrouwen minder vaak betrokken zijn bij ongelukken. Joh. Mannen zijn ook veel vaker bestuurder en maken veel meer kilometers, dus als het andersom zou zijn zou er wel echt iets mis zijn.
Zal wel aan mij liggen.Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.![]()
Ne, ligt aan Chaiquote:Op maandag 27 mei 2013 14:42 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik begin een beetje de grens kwijt te raken wanneer je cynisch/sarcastisch/ironisch bent of niet.
Zal wel aan mij liggen.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ging mij om de reacties.
![]()
)
En die laatste komt met dat vrouwen minder vaak betrokken zijn bij ongelukken. Joh. Mannen zijn ook veel vaker bestuurder en maken veel meer kilometers, dus als het andersom zou zijn zou er wel echt iets mis zijn..
![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door Rawberry op 27-05-2013 14:44:07 ]Wat is het grootste medicijn?
Wanneer maak je eens iets af?quote:
Heb gehoord dat je Montelly ook al aan de kant hebt gezet na een gulden date in het Vondelpark. Ben je wel consequent genoeg?Ik ken krio als straatgerijpte wiseman en hij zit niet te wachten op dat halfbakken gedoe.
![]()
ik las jouw berichten al met een half oog, nu lees ik ze helemaal niet meerquote:Wat is het grootste medicijn?
Villawijk gerijpte hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer maak je eens iets af?
Heb gehoord dat je Montelly ook al aan de kant hebt gezet na een gulden date in het Vondelpark. Ben je wel consequent genoeg?Ik ken krio als straatgerijpte wiseman en hij zit niet te wachten op dat halfbakken gedoe.
Ik ben nooit ergens aan begonnen. Als ik er echt aan begin, maak ik het ook wel afquote:Op maandag 27 mei 2013 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer maak je eens iets af?
![]()
![]()
Jammer dat je niet aan mij begonquote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben nooit ergens aan begonnen. Als ik er echt aan begin, maak ik het ook wel af
Blijkt maar weer dat ze toch wel enige standards heeft.quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Chloro, wat ben je onaardig.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ze toch wel enige standards heeft.![]()
Nee, ik ga nu gewoon lekker door. Wil altijd alles wat ik niet kan krijgenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hou eens op met die bullshit. Had je me maar moeten uitnodigen voor een kop koffie.
Ja, standard zin en er niks mee doenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ze toch wel enige standards heeft.Zit daar heel erg mee in mijn maagquote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jammer dat jij shit praat achter m'n rug. Nog steeds boos.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: