Ja toch.. Want maar een keer enzo ;$ Leven zuszo ditdat :$quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vind het wel spannend :S livin on the edge.
[..]
Kan dqod heel goedal kan ik ook wel rammen
Dqod wil ik nie..quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vind het wel spannend :S livin on the edge.
[..]
Kan dqod heel goedal kan ik ook wel rammen
quote:
Als of je als mannetje spin de dames spin bevrucht en maar moet hopen op dat ze je niet opeet :Squote:Op maandag 27 mei 2013 12:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch.. Want maar een keer enzo ;$ Leven zuszo ditdat :$
En dat laatste klopt
Zou je hoofd er langzaam af chompenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel tussen je dijen
[..]
Als of je als mannetje spin de dames spin bevrucht en maar moet hopen op dat ze je niet opeet :S
vrij weinig, maar het is leuk om gewild te zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat heeft zij daaraan dan, mocht het zo zijn? Srs question
Welk hoofd?quote:
quote:
Nja, zou het voor mezelf iig verdomde irritant vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij weinig, maar het is leuk om gewild te zijn
Al je hoofdenquote:
je gaat hier misschien een beetje te serieus mee omquote:Op maandag 27 mei 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, zou het voor mezelf iig verdomde irritant vinden
Andersom ook wel trouwens, hou er niet zo van wanneer iemand zich bij wijze van spreken voor m'n voeten werpt.. Lovin' the chase enzo
Wauw, wat ben ik serieus ineens, zo maar eens gaan eten.. Dit gaat te vurrrr
[..]
Al je hoofden
Maar hier een schattig gifje voor jou
[ afbeelding ]
Nee, ik wou gewoon eens even, voor de verandering, ergens serieus op reagerenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je gaat hier misschien een beetje te serieus mee om
Mensen die om 12.15 al sarcastisch kunnen zijn.. Hoe doe je dat tochquote:Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die serieus zijn.
Mensen die hun issues niet verbergen achter een grote glimlach en slechte grappen.
Mensen die zichzelf voor de gek houden.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die serieus zijn.
Mensen die hun issues niet verbergen achter een grote glimlach en slechte grappen.
Echt ehquote:Op maandag 27 mei 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die serieus zijn.
Veel drinken.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die om 12.15 al sarcastisch kunnen zijn.. Hoe doe je dat toch
Mensen die hun eigenwaarde ontlenen aan hoeveel ze liften.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf voor de gek houden.
Seks? Nooit gehad.quote:
Ik ook niet, geen idee waar ik het over heb :$quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel drinken.
[..]
Mensen die hun eigenwaarde ontlenen aan hoeveel ze liften.
[..]
Seks? Nooit gehad.
wat was t ook alweer? Ik ben zoals ik ben en als t je niet bevalt, stop t maar in je reet?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf voor de gek houden.
Eerder aan hoeveel andere mensen denken dat je lift, lekker afhankelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
o, vandaar dat ik zo weinig zelfvertrouwen heb!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hoeveel squat je?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, vandaar dat ik zo weinig zelfvertrouwen heb!
Dat geloof ik. Jij bent lief en puur en dingen.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, geen idee waar ik het over heb :$
He, scherp.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Eerder aan hoeveel andere mensen denken dat je lift, lekker afhankelijk.
Hup, naar de sportschool.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, vandaar dat ik zo weinig zelfvertrouwen heb!
Pics van je strakke ass mogen in dmquote:
Daaromquote:Op maandag 27 mei 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Jij bent lief en puur en dingen.
[..]
He, scherp.
[..]
Hup, naar de sportschool.
jij hebt echt een verkeerd beeld van Dqodquote:Op maandag 27 mei 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Jij bent lief en puur en dingen.
[..]
He, scherp.
[..]
Hup, naar de sportschool.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga denk ik als de kinderen aan het paardrijden en tennissen zijn even naar de sportschool bedenk ik me net... Zat al te balen dat ik geen tijd heb, maar zij hebben mij helemaal niet nodig bij hun lessen, dus kan best
quote:
WAT?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt echt een verkeerd beeld van Dqod
je vindt me dikquote:Op maandag 27 mei 2013 12:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pics van je strakke ass mogen in dm
Bwehehehe
[..]
Daarom
Virgin 4 life bitchaz :$
nee, sorryquote:Op maandag 27 mei 2013 12:32 schreef Dqod het volgende:
Wat is dit JB.. Je vindt me niet lief/puur en onschuldig?
quote:
PARDON?!!!!quote:
Dit mag je me even uitgebreid uitleggen binnenkort.. Kan niet ehquote:
Hihihiquote:Op maandag 27 mei 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind je veel dingen, maar onschuldig is daar niet 1 van
dat zeg je alleen maar om me niet te kwetsen enzoquote:Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
PARDON?!!!!
Ik vind je woest aantrekkelijk.. You're sexy and I know it
#Openbaringen :$
[..]
smakelijk!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihi
Ik vind jou ook lief hoor, true story
Maar nu echt eten dus
Waarom geef jij altijd zo af op zo'n groot deel van de Nederlandse bevolking?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:31 schreef Chai het volgende:
Zit net lekker bij de bushalte in mijn t-shirtje, komen er telkens allemaal huisvrouwen in winterjassen voorbij gelopen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:31 schreef Chai het volgende:
Zit net lekker bij de bushalte in mijn t-shirtje
Gewoon, dacht achter je rug om zodat ik niet hoefde te dealen met jouw rage :Squote:
quote:
Deze gif is idd zo geweldigquote:Op maandag 27 mei 2013 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, zou het voor mezelf iig verdomde irritant vinden
Andersom ook wel trouwens, hou er niet zo van wanneer iemand zich bij wijze van spreken voor m'n voeten werpt.. Lovin' the chase enzo
Wauw, wat ben ik serieus ineens, zo maar eens gaan eten.. Dit gaat te vurrrr
[..]
Al je hoofden
Maar hier een schattig gifje voor jou
[ afbeelding ]
Ja verdomme nu moet ik van alles rechtzetten en wil Panzie de wedding cancelen enzoquote:Op maandag 27 mei 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon, dacht achter je rug om zodat ik niet hoefde te dealen met jouw rage :S
JUST DO IT ALREADYquote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja verdomme nu moet ik van alles rechtzetten en wil Panzie de wedding cancelen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |