Mooi, dan heb ik wederom een reden om dat gezichtje van jou eens te bewerken en mutileren met m'n scherpe puntnagelsquote:
Ik wacht met smartquote:Op maandag 27 mei 2013 10:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik wederom een reden om dat gezichtje van jou eens te bewerken en mutileren met m'n scherpe puntnagels
Maar dat doen we later, ik ga me nu even aankleden en dan naar de tandarts voor m'n vagina dentata
Gr gr![]()
pluspuntquote:Op maandag 27 mei 2013 10:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het platteland zit diep in mij(no pun, geen zand daar
)
en minpuntquote:
Ok, denk dat ik wel een plek ken waar we de trappen op en af kunnen rennen samenquote:
Wat bedoel je, beste?quote:
Zeg me en ik kom.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, denk dat ik wel een plek ken waar we de trappen op en af kunnen rennen samen
2nutz heeft de OP verkrachtquote:
Jonguhh... die OP is door Fyah weggehaald, al 8 topics terug ofso.quote:
Word beetje heet van jequote:
als ze moe wordt, klappen haar kapotte schenen tegen de treden aan, misschien niet handig.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, denk dat ik wel een plek ken waar we de trappen op en af kunnen rennen samen
Met 2Nutz is moe worden geen optie..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze moe wordt, klappen haar kapotte schenen tegen de treden aan, misschien niet handig.
Luchtkussen?
[ afbeelding ]
Ik wil deze luchtkussen hebben, geef mij maarquote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze moe wordt, klappen haar kapotte schenen tegen de treden aan, misschien niet handig.
Luchtkussen?
[ afbeelding ]
gewoon op ambi springenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil deze luchtkussen hebben, geef mij maar
waar moet ik naar toeżquote:
is ook leuker dan traplopen toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil deze luchtkussen hebben, geef mij maar
Oeh. HIer spreekt ervaring..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
juist wel.
Hij put je volledig uit.
Op mij.quote:
vermoeiend vooral, 3 kilo kwijt na 1 sessie.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeh. HIer spreekt ervaring..Is het wat?
[..]
Op mij.
quote:
Oh my god! ICH WILL AUCHHHHquote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vermoeiend vooral, 3 kilo kwijt na 1 sessie.
en 200cl geinjecteerdquote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja!!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
is ook leuker dan traplopen toch?
Nee, ze switch net zo makkelijk naar wise zie je!!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ambi, meen je het wanneer je berichtjes op het FOK!forum plaatst waarin je aangeeft dat je graag seks wilt met de gebruiker '2Nutz'?
ik houd wel van luchtkussens, maar meestal mag je niet ouder zijn dan twaalf ofzoquote:
Boeiend jij lijkt bijna nog op 12quote:Op maandag 27 mei 2013 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd wel van luchtkussens, maar meestal mag je niet ouder zijn dan twaalf ofzo
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend jij lijkt bijna nog op 12alleen dan iets vrouwelijker :$
Gelul.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Tip: complimentjes zijn alleen leuk als ze nog enigszins realistisch zijn
Erg zorgwekkend inderdaad, ik denk niet dat je haar serieus kunt nemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ze switch net zo makkelijk naar wise zie je!!!!!
Ik denk dat ookquote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelul.
[..]
Erg zorgwekkend inderdaad, ik denk niet dat je haar serieus kunt nemen.(pun intended)
Ik weet zeker dat jij die opmerking best leuk vondquote:Op maandag 27 mei 2013 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Tip: complimentjes zijn alleen leuk als ze nog enigszins realistisch zijn
Jij switcht sneller dan ik!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ook
[..]
Ik weet zeker dat jij die opmerking best leuk vond
Waar?quote:
Niet om het een of ander maar je kan beter je tijd en energie steken in jouw foksletje want die is ook niet vies van eten buiten de deur :Squote:Op maandag 27 mei 2013 11:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hebben jullie relatiebemiddeling nodig?Of wellicht een privédetective? Alles is mogelijk.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar je kan beter je tijd en energie steken in jouw foksletje want die is ook niet vies van eten buiten de deur :S
Ik ook niet, pizza was erg lekker.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar je kan beter je tijd en energie steken in jouw foksletje want die is ook niet vies van eten buiten de deur :S
Dat weet je wel, zij papt met iedereen aan!! mannen vrouwen alles!!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, pizza was erg lekker.Waar doel je op, maatje? Wat moet ik weten?
Valt wel mee!quote:
Onzin!quote:
ontzettend.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ook
[..]
Ik weet zeker dat jij die opmerking best leuk vond
Je moet niet zo zeuren, je kan makkelijk als 20er nog door het leven. Ondankbaar sujet.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ontzettend.
Alleen vat ik het niet op als een compliment
Frappant, gezien ik haar heb leren kennen als een brave maagdelijke meid die nooit verder is gegaan dan zoenen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet je wel, zij papt met iedereen aan!! mannen vrouwen alles!!
Overdreven complimenten kunnen erg grappig zijn en zijn een indicator van gevoel voor humor.quote:
grappig ja, dat wel, mijn opmerking net was iets te algemeen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Frappant, gezien ik haar heb leren kennen als een brave maagdelijke meid die nooit verder is gegaan dan zoenen.Van wie heb jij bovenstaande informatie?
[..]
Overdreven complimenten kunnen erg grappig zijn en zijn een indicator van gevoel voor humor.
dat geloof ik dan weer wel, dank jequote:Op maandag 27 mei 2013 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet niet zo zeuren, je kan makkelijk als 20er nog door het leven. Ondankbaar sujet.
Misschien hebben we het niet allebei over CY danquote:Op maandag 27 mei 2013 11:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Frappant, gezien ik haar heb leren kennen als een brave maagdelijke meid die nooit verder is gegaan dan zoenen.Van wie heb jij bovenstaande informatie?
[..]
Overdreven complimenten kunnen erg grappig zijn en zijn een indicator van gevoel voor humor.
een browniequote:
Hohoho denk aan je vakantie!!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een brownie
En ik ben naar zo'n taartenprogramma aan het kijken, stomme vent die zichzelf geweldig vindt, maar daar ging het niet om, door al die taarten chocolade heb ik al een aantal bonbons op![]()
Daarom koop ik dus zelf nauwelijks chocoladekan er niet altijd even goed afblijven!
Verdomme, denk je dat je met de keuze voor een FOK!ster gegarandeerd bent van een fragiele, frigide en lichtenuit-ready-set-MISSIONARIS knalpoes, maar dan kom je bedrogen uit dus.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een brownie
En ik ben naar zo'n taartenprogramma aan het kijken, stomme vent die zichzelf geweldig vindt, maar daar ging het niet om, door al die taarten chocolade heb ik al een aantal bonbons op![]()
Daarom koop ik dus zelf nauwelijks chocoladekan er niet altijd even goed afblijven!
Chocola... Al zo lang niet meer gegeten..... Was het lekker?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een brownie
jaquote:Op maandag 27 mei 2013 11:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Chocola... Al zo lang niet meer gegeten..... Was het lekker?
Dat gebit, goddamn.quote:
Je moest het in je reet stoppen... Weenie.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zit nu met een opgerold stuk papier in mijn maag, wat nu? Dat staat er mooi niet bij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
De wereld is hard, niet alles kan gecensureerd worden.quote:
de wereld is hard, maar ik voorlopig niet omdat deze foto op mijn netvlies staatquote:Op maandag 27 mei 2013 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De wereld is hard, niet alles kan gecensureerd worden.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]Jezus gristus te paard wat is dit voor padSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]Heb je toch je haar geverfd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Waarom praat je zo over mij ;squote:Op maandag 27 mei 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus gristus te paard wat is dit voor pad!!!
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de wereld is hard, maar ik voorlopig niet omdat deze foto op mijn netvlies staat
Je verdient hetquote:
Ja, wondvocht incoming in 3,2,1 :$quote:
Jij verdient een klabats op je smoelquote:
Kijk er wel tegenop, wou dat ik dat durfdequote:Op maandag 27 mei 2013 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij durft het in elk geval wel![]()
Good for you
Ja, voel me nu ook heel goed over mezelf.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij durft het in elk geval wel![]()
Good for you
en terecht!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, voel me nu ook heel goed over mezelf.
Traantje gelaten.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en terecht!
Als ik je moeder was, was ik nu trots op je.
Zo ben ik somsquote:
Probeer maar lekkertjequote:
Excuseerquote:
nootmans had het alleen over "denken aan"quote:Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dat is niet wederzijds, bij ambi maak je meer kans ws.
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee.. Gianni is niet mijn type en ik ben niet zijn type.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als het mijn type isquote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nootmans had het alleen over "denken aan"
overigens heeft ambi verklaart geen kale mannen te willen
dan nogmaak je meer kans bij haar.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nootmans had het alleen over "denken aan"
overigens heeft ambi verklaart geen kale mannen te willen
jullie zjin domquote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Gianni is niet mijn type en ik ben niet zijn type.Simpel as that.
[..]
Jawel hoor. Als het mijn type is
Nee.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan nogmaak je meer kans bij haar.
Nee, wel stressed out.. Zijn een cijfer van mij kwijt op school en ik sta op het punt van huilenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Gianni is niet mijn type en ik ben niet zijn type.Simpel as that.
[..]
Jawel hoor. Als het mijn type is
jij hebt geen inception powers op mijn fantasiequote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef Dqod het volgende:
Zelfs in jullie fantasie gun ik jullie geen orgasme idd, mannen![]()
![]()
![]()
Keep telling that to yourselfquote:Op maandag 27 mei 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
jij hebt geen inception powers op mijn fantasie
Ik ook?quote:
Altijd zo heerlijk, die dierlijkheden van jouquote:
Als jij het een compliment vind dat mannen hard van je worden wel... ik zou het wel weten als vrouw zijndequote:
Laten we mijn stress eruit rammen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd zo heerlijk, die dierlijkheden van jou
[..]
Als jij het een compliment vind dat mannen hard van je worden wel... ik zou het wel weten als vrouw zijnde
nee, jij niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Keep telling that to yourself
[..]
Ik ook?
Ik ben een losgeslagen hertje.. Van lieflijk en aaibaar tot een ware carnivoorquote:Op maandag 27 mei 2013 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd zo heerlijk, die dierlijkheden van jou
[..]
Als jij het een compliment vind dat mannen hard van je worden wel... ik zou het wel weten als vrouw zijnde
Vleiendquote:Op maandag 27 mei 2013 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, jij niet.
Jij snapt dat een man bij welke hetero vrouw dan ook meer kans maakt dan bij een lesbo.
Ja, vind het wel spannend :S livin on the edge.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een losgeslagen hertje.. Van lieflijk en aaibaar tot een ware carnivoorVerscheur alles op mijn pad
[..]
Vleiend
Maar.. JaZou toch een beetje apart zijn idd
Zou ook iets zijn wanneer ik mannen boven vrouwen zou verkiezen terwijl mijn geaardheid anders beweert (of d? eitherway)
Kan dqod heel goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |