Mooi, dan heb ik wederom een reden om dat gezichtje van jou eens te bewerken en mutileren met m'n scherpe puntnagelsquote:
Ik wacht met smartquote:Op maandag 27 mei 2013 10:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik wederom een reden om dat gezichtje van jou eens te bewerken en mutileren met m'n scherpe puntnagels
Maar dat doen we later, ik ga me nu even aankleden en dan naar de tandarts voor m'n vagina dentata
Gr gr![]()
pluspuntquote:Op maandag 27 mei 2013 10:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het platteland zit diep in mij(no pun, geen zand daar
)
en minpuntquote:
Ok, denk dat ik wel een plek ken waar we de trappen op en af kunnen rennen samenquote:
Wat bedoel je, beste?quote:
Zeg me en ik kom.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, denk dat ik wel een plek ken waar we de trappen op en af kunnen rennen samen
2nutz heeft de OP verkrachtquote:
Jonguhh... die OP is door Fyah weggehaald, al 8 topics terug ofso.quote:
Word beetje heet van jequote:
als ze moe wordt, klappen haar kapotte schenen tegen de treden aan, misschien niet handig.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, denk dat ik wel een plek ken waar we de trappen op en af kunnen rennen samen
Met 2Nutz is moe worden geen optie..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze moe wordt, klappen haar kapotte schenen tegen de treden aan, misschien niet handig.
Luchtkussen?
[ afbeelding ]
Ik wil deze luchtkussen hebben, geef mij maarquote:Op maandag 27 mei 2013 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als ze moe wordt, klappen haar kapotte schenen tegen de treden aan, misschien niet handig.
Luchtkussen?
[ afbeelding ]
gewoon op ambi springenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil deze luchtkussen hebben, geef mij maar
waar moet ik naar toeżquote:
is ook leuker dan traplopen toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil deze luchtkussen hebben, geef mij maar
Oeh. HIer spreekt ervaring..quote:Op maandag 27 mei 2013 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
juist wel.
Hij put je volledig uit.
Op mij.quote:
vermoeiend vooral, 3 kilo kwijt na 1 sessie.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oeh. HIer spreekt ervaring..Is het wat?
[..]
Op mij.
quote:
Oh my god! ICH WILL AUCHHHHquote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vermoeiend vooral, 3 kilo kwijt na 1 sessie.
en 200cl geinjecteerdquote:Op maandag 27 mei 2013 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vermoeiend vooral, 3 kilo kwijt na 1 sessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |