Fake http://www.carstuckgirls.com/video039.htmquote:Op maandag 27 mei 2013 14:30 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
(bron: vkmag fb, gepubliceerd voor publiek, dus geen toestemming nodig)
[ afbeelding ]
jelly.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:31 schreef CristinaYang het volgende:
Ambi, waarom nou weer zo onaardig over me, ik dacht dat we elkaar lief vonden. Daarnaast weet jij als een van de weinigen hoe het wel zit
On another note: nu al klaar met school, dit coschapgebeuren kan nog best leuk worden #goodlife #YOLO
Is dat Britt?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:30 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
(bron: vkmag fb, gepubliceerd voor publiek, dus geen toestemming nodig)
[ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NEEM NIETS SERIEUS MENS. Alleen wat we per DM bespreken is srs.
Zullen we een topic openen waarin we een prikker voor mij zoeken?quote:Op maandag 27 mei 2013 14:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan is het goed
For the record: ik laat me niet prikken door truckers.
Het ging mij om de reacties.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Fake http://www.carstuckgirls.com/video039.htm
Ja! Hoewel ik blijf hopen op een ontmoeting tussen jou en Krioquote:Op maandag 27 mei 2013 14:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zullen we een topic openen waarin we een prikker voor mij zoeken?
Nee, die hoop heb ik opgegevenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja! Hoewel ik blijf hopen op een ontmoeting tussen jou en Krio
Ik begin een beetje de grens kwijt te raken wanneer je cynisch/sarcastisch/ironisch bent of niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ging mij om de reacties.
Zo'n bouwvakkertje die het grappig vindt een opmerking over de rijstijl van vrouwen te maken en dan de truusjes die happen. Die eerste voert als bewijs aan dat mannen vinden dat zij dat prima kan. Heel goed bewijs natuurlijk, als mannen dat zeggendie hebben daar verder ook nooooit een belang bij, dus heel objectief natuurlijk. (En dan die opmerking daarna van volgens je pf ben je een hond
![]()
)
En die laatste komt met dat vrouwen minder vaak betrokken zijn bij ongelukken. Joh. Mannen zijn ook veel vaker bestuurder en maken veel meer kilometers, dus als het andersom zou zijn zou er wel echt iets mis zijn.
Ne, ligt aan Chaiquote:Op maandag 27 mei 2013 14:42 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik begin een beetje de grens kwijt te raken wanneer je cynisch/sarcastisch/ironisch bent of niet.
Zal wel aan mij liggen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ging mij om de reacties.
Zo'n bouwvakkertje die het grappig vindt een opmerking over de rijstijl van vrouwen te maken en dan de truusjes die happen. Die eerste voert als bewijs aan dat mannen vinden dat zij dat prima kan. Heel goed bewijs natuurlijk, als mannen dat zeggendie hebben daar verder ook nooooit een belang bij, dus heel objectief natuurlijk. (En dan die opmerking daarna van volgens je pf ben je een hond
![]()
)
En die laatste komt met dat vrouwen minder vaak betrokken zijn bij ongelukken. Joh. Mannen zijn ook veel vaker bestuurder en maken veel meer kilometers, dus als het andersom zou zijn zou er wel echt iets mis zijn.
Wanneer maak je eens iets af?quote:
ik las jouw berichten al met een half oog, nu lees ik ze helemaal niet meerquote:
Villawijk gerijpte hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer maak je eens iets af?
Heb gehoord dat je Montelly ook al aan de kant hebt gezet na een gulden date in het Vondelpark. Ben je wel consequent genoeg?Ik ken krio als straatgerijpte wiseman en hij zit niet te wachten op dat halfbakken gedoe.
Ik ben nooit ergens aan begonnen. Als ik er echt aan begin, maak ik het ook wel afquote:Op maandag 27 mei 2013 14:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer maak je eens iets af?
Heb gehoord dat je Montelly ook al aan de kant hebt gezet na een gulden date in het Vondelpark. Ben je wel consequent genoeg?Ik ken krio als straatgerijpte wiseman en hij zit niet te wachten op dat halfbakken gedoe.
Jammer dat je niet aan mij begonquote:Op maandag 27 mei 2013 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben nooit ergens aan begonnen. Als ik er echt aan begin, maak ik het ook wel af
Blijkt maar weer dat ze toch wel enige standards heeft.quote:
Chloro, wat ben je onaardig.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ze toch wel enige standards heeft.
Nee, ik ga nu gewoon lekker door. Wil altijd alles wat ik niet kan krijgenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hou eens op met die bullshit. Had je me maar moeten uitnodigen voor een kop koffie.
Ja, standard zin en er niks mee doenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ze toch wel enige standards heeft.
Zit daar heel erg mee in mijn maagquote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jammer dat jij shit praat achter m'n rug. Nog steeds boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |