Als ik meer kon doen en niet tight up was... zou ik je keihard doen nojoke.quote:
Oh sorry voor het punaniblockenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja verdomme nu moet ik van alles rechtzetten en wil Panzie de wedding cancelen enzo
Thanks bby, maar ben nog een beetje in de slow jam mood vandaagquote:
Waarom ben je nu weer tight up?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik meer kon doen en niet tight up was... zou ik je keihard doen nojoke.
[..]
Oh sorry voor het punaniblocken
Wacht maar tot je 'm voelt, je gaat jezelf voor je kop slaan dat je het niet eerder deed. Dit is m'n zomertrack denk ikquote:Op maandag 27 mei 2013 13:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks bby, maar ben nog een beetje in de slow jam mood vandaag.
Weer? nog steeds..quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom geef jij altijd zo af op zo'n groot deel van de Nederlandse bevolking?
Is het nu die anti of die kapster? Ik volg jouw liefdesleven echt niet meerquote:Op maandag 27 mei 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer? nog steeds..
Wel jammer, want had je nu best op mijn pik willen hebben zitten
Zal 'm van de week nog wel eens luisteren dan =$.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 'm voelt, je gaat jezelf voor je kop slaan dat je het niet eerder deed. Dit is m'n zomertrack denk ik.
#bangbangshefaded #shotshotsfired
Hehe, soms is het nog ijskoud in de avond/nacht, als ik dan naar buiten ga ga ik soms ook met m'n winterjas + kapuchon van m'n vest op, kijken mensen die naar huis gaan in hun t-shirt nog van de middag me ook raar aanquote:Op maandag 27 mei 2013 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]? Was helemaal niet negatief bedoelt, verbaasde me gewoon. Ben best wel een koukleum meestal, maar er is weinig wind, 17-18 graden, had het zelf gewoon lekker. Met winterjas zou ik me op zo'n moment de tering hebben gezweet.
En dat was toevallig ook de enige mensen die een winterjas droegen, meeste mensen droegen gewoon zomerjas/geen jas.
Zie momenteel alleen Ambipur, als wd en Chloro er ook zijn is de haat-triangle meestal wel compleetquote:Op maandag 27 mei 2013 13:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal 'm van de week nog wel eens luisteren dan =$.
Is er hier nog wat te rellen of alles tranquilo vandaag?Dan ga ik weer hoowr.
Helemaal nietquote:Op maandag 27 mei 2013 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar om me niet te kwetsen enzo![]()
![]()
Thnx, het was hirlakquote:
Echt ehquote:Op maandag 27 mei 2013 12:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijft serieus één van de vetste gifjes die ik ooit heb gezien.
Jij mag er ook wel zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon, dacht achter je rug om zodat ik niet hoefde te dealen met jouw rage :S
[..]!!! echt? im flattered.
[..]
Deze gif is idd zo geweldig![]()
Ik ben lief.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie momenteel alleen Ambipur, als wd en Chloro er ook zijn is de haat-triangle meestal wel compleet.
Kusjes alvast en be safe =$.
Slijmbalquote:Op maandag 27 mei 2013 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal nietIk zou je lichaam bewonderen en aanbidden.. De hele dag
[..]
Thnx, het was hirlak
[..]
Echt ehDie hond
[..]
Jij mag er ook wel zijn
Nee. Die kapster was beidewee gewoon een impulsief iets. Niks meer van gekomen hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is het nu die anti of die kapster? Ik volg jouw liefdesleven echt niet meerDoe gewoon eens een keer zoals Chai, saai en levensloos..
Chai leeft nog sprankelender dan ik, daar niet van.
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal 'm van de week nog wel eens luisteren dan =$.
Is er hier nog wat te rellen of alles tranquilo vandaag?Dan ga ik weer hoowr.
Bek houden.. Trap tegen je schenen kun je krijgenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slijmbal
[..]
Nee. Die kapster was beidewee gewoon een impulsief iets. Niks meer van gekomen hoor.
Anti was al een tijdje terugmaar dat was ook gewoon al heel lang een vriendin zonder iets verder.
Sorry dat ik geen Chai ben
Ach jij bent naar de Toppers geweest toch
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bek houden.. Trap tegen je schenen kun je krijgen
wat houdt ons dan apart van elkaarquote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Slijmbal
[..]
Nee. Die kapster was beidewee gewoon een impulsief iets. Niks meer van gekomen hoor.
Anti was al een tijdje terugmaar dat was ook gewoon al heel lang een vriendin zonder iets verder.
Sorry dat ik geen Chai ben
Ach jij bent naar de Toppers geweest toch
[..]
nou he!quote:
jongequote:
wie houd je tegen?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou he!
Het is 23 graden hiernu wil ik al helemaal niets meer in huis doen
maar in de tuin liggen in mn bikini!
quote:
Pas op ehquote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou he!
Mag hopen dat hij niet dusdanig beïnvloedbaar is.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja verdomme nu moet ik van alles rechtzetten en wil Panzie de wedding cancelen enzo
Waarom moest ik bij deze foto aan Zosk denken.quote:
nog dingen in huis moeten doenquote:
Jouw angst om het huis te verlatenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja, net buiten gelopen.. lekker weer johquote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou he!
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw angst om het huis te verlatenWie is die iemand anders dan. Even serieus, vertel nu ben ik benieuwd. Is het weer een donkere schone of ga je nu eens voor een roze punani?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lief en hulpeloosquote:Op maandag 27 mei 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij niet dusdanig beïnvloedbaar is.Mensen die willen trouwen met een labiel iemand.
Oh, wacht.![]()
[..]
Waarom moest ik bij deze foto aan Zosk denken.
wtfquote:Op maandag 27 mei 2013 13:20 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Pas op ehPak zo m'n paddle erbij
En ik zeg "doen!"
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, net buiten gelopen.. lekker weer joh![]()
Doe maar en picseven controleren of je bikiniwaardig bent
"Tish.. That's French!!11!!1!!"quote:Op maandag 27 mei 2013 13:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je lijkt op die chick van de Adams Family
quote:
hahahahhhaahah ;pquote:
4ebe zou hier een passende windgod opmerking op weten..quote:Op maandag 27 mei 2013 13:40 schreef Dqod het volgende:
Mag wel wat minder wind
In b4 voorspelbare wind-grapjes
Windgod is mijn/ex uitvinding.. Sis mag het gebruiken omdat collectief-collegaquote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4ebe zou hier een passende windgod opmerking op weten..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben flatulentiegod
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op alle spoilers gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Jellyquote:Op maandag 27 mei 2013 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
De zon is hier heerlijk en de wind is ook ok![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties Forumhop: Hop naar: