Geen genoegen mee nemen en nog is proberen, dan maken ze er meee van. Misschien wel 3 of 4$quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oh ze hebben gereageerd, 1$ refund of terugsturen, voor een kabeltje van 4$
Nu is t 1.5$quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:45 schreef namemotion het volgende:
[..]
Geen genoegen mee nemen en nog is proberen, dan maken ze er meee van. Misschien wel 3 of 4$
Nee, waarde van product + verzendkosten..quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:56 schreef TheDoors het volgende:
Ik heb vandaag 10 houten zonnebrillen besteld voor de verkoop maar nu heeft dat Chinese wijfie mij belooft dat ze de waarde van die dingen onder de 22 euro houdt. Nu zijn de verzendkosten wel 35 dollar. Misschien een beetje en domme vraag maar die douane rekent toch alleen geld over de waarde van het product en niet over de verzendkosten?
Sjonnie.quote:Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
Gewoon met China Post doen, ik heb de laatste weken pakketjes van China Post al in 6 dagen in huis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef TheDoors het volgende:
Godverdomme. Dan moet het maar met China Post. Scheelt wel 35 dollar alleen duurt het dan zo lang. Raden jullie dit af in verband mer de waarde van mijn spul of is het wel veilig.
O niet gelezen. Wel een rare gedachtegang. Als je een paar spullen koopt om die later aan vrienden te verkopen dat je dan een Sjonnie bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef shiznuts het volgende:
1.
[..]
Sjonnie.
2. Lees de OP eens...
3. http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
Ja, zodra iets belastbaar is maken ook de verzendkosten deel uit van de belastbaarheid.
Je snapt wat ik bedoel toch? (zo'n klein chinees vrouwtje die overdreven vriendelijk is om klanten te trekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, Sjonnies gebruiken ook vaak het woord 'wijfie' dus ik zit er vast niet ver naast!
Nou, dat is toch wel weer een toename van 50% zonder dat je het product hoeft terug te turen en mag houden!quote:
Bij de Rolex Store in Amsterdam natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef shiznuts het volgende:
Haha.![]()
We hebben ook lui voorbij zien komen die meteen vragen hoe ze aan een lichting Rolexen kunnen komen.
Alles opmetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Downstar het volgende:
[..]
En daarom heb ik dus een multimetert gekregen van Tmart.com na mijn review over de C8
om de batterijtjes door te meten
zal ik over een weekje ofzo wel in huis hebben
Zelf nu ook maar zon Infrarood thermometer gelijk en bij gedaan, heb ik weer wat tools om dingen te meten dus..
Meen dat monkey er tijdje terug ook over had, dus als die even wacht dan weet die of t wat is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha idd, ik reageer dan gewoon met "I can't buy a new cable with 1.5$."quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:17 schreef namemotion het volgende:
[..]
Nou, dat is toch wel weer een toename van 50% zonder dat je het product hoeft terug te turen en mag houden!
Ja gewoon nog is proberen, uiteindelijk geven ze wel toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haha idd, ik reageer dan gewoon met "I can't buy a new cable with 1.5$."
Volgens mij 14 hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja gewoon nog is proberen, uiteindelijk geven ze wel toe.
-
Hoe oud waren jullie toen jullie jullie eerste China shop product kochten? Ik was 15 en kocht mijn eerste product op dealextreme, was overweldigend en er ging een nieuwe wereld voor mij open. Dagenlang die website doorgekeken, vertrouwde het niet helemaal maar na ontvangst 1e product, wauw. Verslaving begonnen.
De laatste weken bestel ik alleen maar via Aliexpress. Je kan volgensmij alleen met een creditcard betalen, dus je kan een 3V prepaid creditcard voucher online kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:23 schreef TheDoors het volgende:
Iemand ervaring met betalen op Aliexpress? Je kan via banktransfer maar dat snap ik niet echt. Ik heb ook geen creditcard. Tips?
Haha wauw, oké.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef BillsGate het volgende:
Wanneer ik China-ontmaagd ben heb je niks mee te maken!
Dat klinkt wel geilquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:32 schreef BillsGate het volgende:
Wanneer ik China-ontmaagd ben heb je niks mee te maken!
Ondertussen heb jij dat mes gewoon gekocht voor EDCquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:16 schreef Negakinu het volgende:
"Ey wijffie luistert es kheb snel een lading messe nodig voor de verkoop weet je wel kenne die chineze die ff een panterprintje verven?"
Ja, dat kunnen ze:
[ afbeelding ]
Zelfs aan de Sjonnie wordt gedacht!
Eindbaas ben je.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij dat mes gewoon gekocht voor EDC
Over straat stiefelen met een zwaaiende pols
[ afbeelding ]
luisteren naar pompende muziek.
[ afbeelding ]
Met zonneschijn
[ afbeelding ]
of met guur weer
[ afbeelding ]
Zal 2008/2009 zijn geweest. Voornamelijk spul uit China via eBay. Op een gegeven moment kwam zo'n Chinees product van een Buyincoins eBaystore (de cult MD80 cam, was verloren gegaan, weet ik niet meer, maar kreeg ik een refund van) en vond zo ook hun webshop site. Toen rolde ik langzaamaan into webshops en vond ik zo ook dit topic. Sindsdien terroriseer ik de boel hier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:21 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ja gewoon nog is proberen, uiteindelijk geven ze wel toe.
-
Hoe oud waren jullie toen jullie jullie eerste China shop product kochten? Ik was 15 en kocht mijn eerste product op dealextreme, was overweldigend en er ging een nieuwe wereld voor mij open. Dagenlang die website doorgekeken, vertrouwde het niet helemaal maar na ontvangst 1e product, wauw. Verslaving begonnen.
U that oldquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zal 2008/2009 zijn geweest. Voornamelijk spul uit China via eBay. Op een gegeven moment kwam zo'n Chinees product van een Buyincoins eBaystore (de cult MD80 cam, was verloren gegaan, weet ik niet meer, maar kreeg ik een refund van) en vond zo ook hun webshop site. Toen rolde ik langzaamaan into webshops en vond ik zo ook dit topic. Sindsdien terroriseer ik de boel hier.![]()
Anyways, toen was ik eh, 22. Tijd vliegt voorbij.
DX was lekker niet de eerste shop waar ik wat haalde.
16?? Moet jij je zakgeld niet uitgeven aan sigaretten en beltegoed?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef namemotion het volgende:
[..]
U that old?
Ik ben dan wel een guppie met mijn 16 jaar denk ik 0.o en ook nog eens een meid hahaah
Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen(ben er wel al een tijdje) maar het is een fantastische uitlaatklep voor de fanatieke China shopper.
Yup. Toen ik 16 was hadden we nog dial-up internet and mocht ik alleen op zaterdag twee uurtjes online.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:06 schreef namemotion het volgende:
[..]
U that old?
Ik ben dan wel een guppie met mijn 16 jaar denk ik 0.o en ook nog eens een meid hahaah
Ik weet niet hoe ik hier terecht ben gekomen(ben er wel al een tijdje) maar het is een fantastische uitlaatklep voor de fanatieke China shopper.
-
Ah nee bah vieze sigaretten, moet er niets van hebben. Beltegoed hahaha abonnementquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef Negakinu het volgende:
[..]
16?? Moet jij je zakgeld niet uitgeven aan sigaretten en beltegoed?
Lang leve de technologie van goedkoop internet en webshopsquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yup. Toen ik 16 was hadden we nog dial-up internet and mocht ik alleen op zaterdag twee uurtjes online.
Zat ik in de TMF chat.![]()
Ik verdiende op zaterdags 11 euro en moest ik i.c.m. maar mee redden om de week erop m'n benzinegeld van m'n slomos te bekostigen. Moest de studiefinanciering plunderen om nog een beetje een leven te kunnen bekostigen. Was toen niet echt een tijd om te chinashoppen.
Des te groter natuurlijk de inhaalslag nu. [ afbeelding ]
Linkjes?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ondertussen heb jij dat mes gewoon gekocht voor EDC
Over straat stiefelen met een zwaaiende pols
[ afbeelding ]
luisteren naar pompende muziek.
[ afbeelding ]
Met zonneschijn
[ afbeelding ]
of met guur weer
[ afbeelding ]
Beats die weet ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:19 schreef Guul het volgende:
[..]
Linkjes?
Heb binnenkort een extreem FOUT feest...
Dial-up internetquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Yup. Toen ik 16 was hadden we nog dial-up internet and mocht ik alleen op zaterdag twee uurtjes online.
Zat ik in de TMF chat.![]()
Ik verdiende op zaterdags 11 euro en moest ik i.c.m. maar mee redden om de week erop m'n benzinegeld van m'n slomos te bekostigen. Moest de studiefinanciering plunderen om nog een beetje een leven te kunnen bekostigen. Was toen niet echt een tijd om te chinashoppen.
Des te groter natuurlijk de inhaalslag nu. [ afbeelding ]
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:15 schreef Negakinu het volgende:
[..]
16?? Moet jij je zakgeld niet uitgeven aan sigaretten en beltegoed?
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lamquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.
OT: 18 jaar mijn eerste China-bestelling (begin 2011) bij jawel: DX
Dat jaar drie bestellingen gedaan en toen een pauze tot 2 weken terug![]()
But it's good to be back in the game
Ik zit op havo, heb en wil geen nickelson jas en no way dat ik naar de koffieshop gaquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lam
Pubers
Was beetje hypocriet dat ik zelf eerst geen overhaaste generalisatie zeiquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:45 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ik zit op havo, heb en wil geen nickelson jas en no way dat ik naar de koffieshop ga
Op zich is Starbucks dan nog wel te doen. Hier zijn niet zoveel koffieshops waar je gewoon een lekker bakje leut kunt halen. Daarvoor moet je echt naar de randstad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:49 schreef wihehin het volgende:
[..]
Was beetje hypocriet dat ik zelf eerst geen overhaaste generalisatie zei
Maar een vriend van mij van HAVO zegt dat 15 van de 30 leerlingen naar de koffieshop gaan
patato potatoquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Maar Starbucks is dan ook een café en geen koffieshop.
Al weet je natuurlijk niet wat ze in die brownies hebben zitten... de prijs is er wel naar.
Weet ik veel. Ik hou het niet meer bij. :p Ik was 16 in 1999, toen had je nog geen Nickelson. De foute gasten droegen toen Kappa en Australian.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.
Het was maar een garpjequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lam
Pubers
Aussiesquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hou het niet meer bij. :p Ik was 16 in 1999, toen had je nog geen Nickelson. De foute gasten droegen toen Kappa en Australian.
wanneer besteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef ErkendFokker het volgende:
Vandaag de bekende zaklamp van.tmart binnen gekregen, lekker snelnu nog wachten op de batterij
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef shiznuts het volgende:
Toen liep je idd nog in je Cavello of Aussie met Nikes eronder. Bomberjack erover en haarstyle eilandje, moi incluus.
Oh ja, en had je je kamer volhangen met Thunderdome, Hellraiser en Rotterdam Terrorcorps posters, flyers e.d.
troep hehehe
Wat later was het hipper om skater te zijn.
Opmerkelijk dat je juist filmpjes post van de commerciële bagger, gemaakt om puur snel geld te verdienen door o.a. Mecado, die de teloorgang van het gabbertijdperk betekendequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef shiznuts het volgende:
Toen liep je idd nog in je Cavello of Aussie met Nikes eronder. Bomberjack erover en haarstyle eilandje, moi incluus.
Oh ja, en had je je kamer volhangen met Thunderdome, Hellraiser en Rotterdam Terrorcorps posters, flyers e.d.
Wat later was het hipper om skater te zijn.
Niet de hele dag naar zanger Rinus luisterenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/p(...)pA57yHxSSmHQeyJ8qO1c
Dit is muziek
Voor tv-kijken of live vliegtuigen volgen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef marcel-o het volgende:
omg!
dvbstick van 9 dollar in 9 dagen vanuit Hong Kong
Nou nog n antenne verloopje en dat zal wel n maand duren
Beetje duur niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:17 schreef monkeybrain het volgende:
Alles opmeten![]()
Ik heb er net ook 1 gekocht bij tomtop.
als radio scannerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor tv-kijken of live vliegtuigen volgen?
.
Was me al een beetje bekend inderdaad. Opzich interesseert mij het ontvangen van signalen van vliegverkeer wel, maar daarvoor heb je flightradar24; niet zo nuttig dus (hoewel je ze ook gratis kon krijgen van die site als je in een gebied woonde waar zij weinig dekken hebben en je jouw gegevens stuurt).quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef marcel-o het volgende:
als radio scanner![]()
je kan er veel mee ontvangen
DIG / Software defined radio SDR
$10,90quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor tv-kijken of live vliegtuigen volgen?
[..]
Beetje duur niet?
- Tomtop $23.99
- Ebay $13.56
Zou 'm bijna zelf ook kopen; lekker meten![]()
![]()
Straks saldo checken (verkoper terugbetaalt?) en weer kabels bestellen.![]()
Weinig spannends meer te bestellen eigenlijk...
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:13 schreef monkeybrain het volgende:
$10,90
http://www.tomtop.com/hom(...)ermometer-h1779.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 30-05-2013 23:55:26 ]
Thanks, ze zijn besteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef lokpokken het volgende:
Vintage Retro Punk Gold Peace Symbol Pendant Necklace Chain $1,18 - 5cedfb
Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b
Zegt hij voor de 88645e keerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
Weinig spannends meer te bestellen eigenlijk...
Stille hints dat ik wat zoek om tóch te bestellenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef monkeybrain het volgende:
Je probeert je geestelijke leegte op te vullen met materiële zaken.
Zal ik je even knuffelen
vooralsnog is het gros van de spullen nog steeds flink goedkoper als de goedkope variant hier...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat mensen nog bestellen uit China.
Met die slechte wisselkoers en webshops die hun prijzen omhoog gooien is het al lang niet meer zo verleidelijk
Linkje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef RobertNL het volgende:
Bookmark-lijstje voor mij zelf:
Onderweg:
- Ebay: 2 opladers (OEM, samsung)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |