1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | #1 Ryan Hunter-Reay Andretti Autosport - Chevrolet #3 Helio Castroneves Team Penske - Chevrolet #4 J.R. Hildebrandt Panther Racing - Chevrolet #5 EJ Viso Andretti Autosport - Chevrolet #6 Seabstian Saveedra Dragon Racing - Chevrolet #7 Sebastien Bourdais Dragon Racing - Chevrolet #9 Scott Dixon Target Chip Ganassi Racing - Honda #10 Dario Franchitti Target Chip Ganassi Racing - Honda #11 Tony Kanaan KV Racing Technology - Chevrolet #12 Will Power Team Penske - Chevrolet #14 Takuma Sato A.J. Foyt Enterprises - Honda #15 Graham Rahal Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #16 James Jakes Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #18 Ana Beatriz Dale Coyne Racing - Honda #19 Justin Wilson Dale Coyne Racing - Honda #20 Ed Carpenter Ed Carpenter Racing - Chevrolet #22 Oriol Servia Panther DRR - Chevrolet #25 Marco Andretti Andretti Autosport - Chevrolet #27 James Hinchcliffe Andretti Autosport - Chevrolet #55 Tristan Vautier Schmidt Peterson Motorsports - Honda #67 Josef Newgarden Sarah Fisher Hartman Racing - Honda #77 Simon Pagenaud Schmidt Hamilton HP Motorsports - Honda #78 Simona di Silvestro KV Racing Technology - Chevrolet #83 Charlie Kimball Chip Ganassi Racing - Honda #98 Alex Tagliani Barracuda Racing - Honda |
1 2 3 4 5 6 7 8 | #2 AJ Allmendinger Team Penske - Chevrolet #?? Carlos Munez Andretti Autosport - Chevrolet #?? Ryan Briscoe Chip Ganassi Racing - Honda #?? Conor Daly A.J. Foyt Racing - Honda #?? Michael Jourdain jr. Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda #?? Pippa Mann Dale Coyne Racing - Honda #?? Townsend Bell Panther - Chevrolet #?? Buddy Rice Schmidt Peterson Motorsports - Honda |
1 2 | #2 AJ Allmendinger Team Penske - Chevrolet (Barber, Long Beach, Indy 500) #17 Mike Conway Rahal Letterman Lanigan Racing - Honda (Long Beach) |
Zie het als wielrennen een beetje, diegene die vooraan rijd wordt het meeste moe, als je nu een beetje in het middenveld rijdt spaar je brandstof en een beetje banden, en zou je aan het eind 1 of 2 rondjes later kunnen pitten. Zodoende heb je de laatste 5 ronden nog beter materiaal, zodat je meer snelheid hebt.quote:Ik ben helemaal niet thuis in het hele Indy gebeuren. Waarom zou iemand zich bewust laten afzakken en niet vooraan willen rijden?
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in het hele Indy gebeuren. Waarom zou iemand zich bewust laten afzakken en niet vooraan willen rijden?
Dat zie je ook veel in de MotoGP en WSBKquote:Zie het als wielrennen een beetje, diegene die vooraan rijd wordt het meeste moe, als je nu een beetje in het middenveld rijdt spaar je brandstof en een beetje banden, en zou je aan het eind 1 of 2 rondjes later kunnen pitten. Zodoende heb je de laatste 5 ronden nog beter materiaal, zodat je meer snelheid hebt.
Je zal zien dat diegene die een ronde of 3/4 voor het eind 1e rijdt vaak nog niet eens wint, die zou zomaar 10 plaatsen weg kunnen zakken.
tijd voor een surplace danquote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zie het als wielrennen een beetje, diegene die vooraan rijd wordt het meeste moe, als je nu een beetje in het middenveld rijdt spaar je brandstof en een beetje banden, en zou je aan het eind 1 of 2 rondjes later kunnen pitten. Zodoende heb je de laatste 5 ronden nog beter materiaal, zodat je meer snelheid hebt.
Je zal zien dat diegene die een ronde of 3/4 voor het eind 1e rijdt vaak nog niet eens wint, die zou zomaar 10 plaatsen weg kunnen zakken.
Aah kijk ,das duidelijkquote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zie het als wielrennen een beetje, diegene die vooraan rijd wordt het meeste moe, als je nu een beetje in het middenveld rijdt spaar je brandstof en een beetje banden, en zou je aan het eind 1 of 2 rondjes later kunnen pitten. Zodoende heb je de laatste 5 ronden nog beter materiaal, zodat je meer snelheid hebt.
Je zal zien dat diegene die een ronde of 3/4 voor het eind 1e rijdt vaak nog niet eens wint, die zou zomaar 10 plaatsen weg kunnen zakken.
De grasmaaier of het colbertje.. tis maar net wat je nodig hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef rubbereend het volgende:
Leuk verhaal meneer Kalff maar wat is er dan te winnen dit jaar?
ik was er ook ingetraptquote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef wdn het volgende:
wat
een
eikels.
Beetje schreeuwen vanwege een crash. Is het een herhaling...
dat het beeld verkleint werd was geen hint?quote:
toch even die halve seconde.. dom hequote:Op zondag 26 mei 2013 19:45 schreef wdn het volgende:
[..]
dat het beeld verkleint werd was geen hint?
Ze zijn nu ook meer gewend aan de auto dan vorig jaar zou ik denken .quote:Op zondag 26 mei 2013 19:47 schreef Wrijfhout het volgende:
Veel minder crashes dan vorig jaar tot nu toe iig
zijn er twee van dacht ikquote:
Ja dat hebben ze inderdaad al wel 20 keer verteldquote:
4, Allmendinger, Munoz, Vautier en Daly.quote:
Dat gebruiken ze niet op ovals.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze inderdaad al wel 20 keer verteld
PTP hebben ze het nog helemaal niet over gehad, maar goed dat is dan ook alleen maar nuttig in de laatste 50 ronden
Behoorlijk. Twee uur over driekwart van de race. Moet de rest nog een uur duren om te voorkomen dat zijn record er aan gaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
Snelle race dit. Is Arie's record in gevaar?
yup, daar heeft allard het net ongeveer 10 minuten lang over gehadquote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
Snelle race dit. Is Arie's record in gevaar?
Was ook een optocht. Op een paar crashes na gebeurde er weinig.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef exile79 het volgende:
GP van Monaco van vanmiddag gebeurde meer geloof ik. Had toch andersom verwacht.
Als het zo doorgaat zal de Grand Prix van Monaco ook langer duren dan de Indy500.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef exile79 het volgende:
GP van Monaco van vanmiddag gebeurde meer geloof ik. Had toch andersom verwacht.
sutil was goed bezig andersquote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was ook een optocht. Op een paar crashes na gebeurde er weinig.
Wat bedoel je in hemelsnaam? Het is een mooie race tot nu toe.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef exile79 het volgende:
GP van Monaco van vanmiddag gebeurde meer geloof ik. Had toch andersom verwacht.
Je kan nauwelijks iets anders verwachten van Monaco.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was ook een optocht. Op een paar crashes na gebeurde er weinig.
Maar dat kon toch helemaal niet omdat de auto's te langzaam gaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
yup, daar heeft allard het net ongeveer 10 minuten lang over gehad
en Perez met mooie actiesquote:
Met weinig neutralisaties heb je die snelheid niet nodig.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar dat kon toch helemaal niet omdat de auto's te langzaam gaan?
Over het randje, en zou voor het aanrijden van Raikkonen bestraft moeten worden.quote:
Voor Monaco vond ik het meevallen. Di Resta haalde in het begin veel in, Perez heeft veel ingehaald, Safetycars, Rode vlag. Genoeg te zien.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was ook een optocht. Op een paar crashes na gebeurde er weinig.
Ja klopt, maar hij was een van de weinige.quote:
Zoveel gebeurt er nou. En dan ook nog over Monaco. Nou.quote:
eigenlijk zou er gewoon een algeheel slowchat topic moeten zijnquote:
Nee, volgens mij niet. Zelfde auto als vorig jaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Hebben ze de wagens eigenlijk verandert tov vorig jaar? Die wagen lijkt aan de achterkant anders.....
nogmaals, normaal kijk ik nooit Indy
Maar wel een stuk veiliger. En volgend jaar komen er meerdere aero-kits, die de wagen een ander uiterlijk geven.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:28 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind ze wel echt ernstig lelijk geworden tov een paar jaar geleden
en iets meer snelheid misschienquote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar wel een stuk veiliger. En volgend jaar komen er meerdere aero-kits, die de wagen een ander uiterlijk geven.
ja, dat ingebouwde achterwiel scheelt wel een hoop crashes denk ikquote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar wel een stuk veiliger. En volgend jaar komen er meerdere aero-kits, die de wagen een ander uiterlijk geven.
Deze is van de Indy 500 vorig jaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat zijn toch echt 2 verschilde achtervleugels/bodywork
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oké Blijf hier maar bijlerenquote:
quote:
Dan heb je hem niet in de ChampCar gezien. Baas was het toen.quote:
En huilen omdat Doornbos hem ging blocken danquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet in de ChampCar gezien. Baas was het toen.
Ik had daar altijd de pest aan hem, met z'n arrogante uitstralingquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet in de ChampCar gezien. Baas was het toen.
Jup, maar ik ken hem alleen vanuit de F1quote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet in de ChampCar gezien. Baas was het toen.
ik wou net zeggen, ik vind het maar een huilliequote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Dimauro het volgende:
[..]
En huilen omdat Doornbos hem ging blocken dan
Kanaanquote:
Kanaan, zonder twijfel.quote:
wie is dat in je UI?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:50 schreef Rodawa het volgende:
Ze gaan hopelijk nog wel door met 2-3 rondjes te gaan.
Liever dat dan finish under caution.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Dan zal je zien dat Franchitti nog wint ofzo.
Geen idee, toevallig tegengekomen via google afbeeldingen.quote:
Ongelooflijk idd.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef Schunckelstar het volgende:
gewoon ook tijdens de race net voor de finish
Ik denk het ook.quote:
hangt er nu omquote:Op zondag 26 mei 2013 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe zit het met dat snelste race ooit record?
Precies. Kanaan gun ik het ook Maar Munoz had mooi geweest als rookiequote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Kanaan is wel een mooie winnaar, dat wel.
Pakken ze welquote:
Trollquote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef roelofjan het volgende:
Zo als wel vaker is het weer puur geluk wat de Indy 500 beslist... anti climax altijd...
Dat is natuurlijk onzin, hij moest Hunter-Reay echt nog wel voorbij.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef roelofjan het volgende:
Zo als wel vaker is het weer puur geluk wat de Indy 500 beslist... anti climax altijd...
Mwah, het is wel regelmatig dat het een anti-climax is hoor.quote:
typisch Amerikaans. Erg overdrevenquote:
Hoort er toch bij manquote:
Maakt me niet uit hoe Kanaan wint, een anti-climax vind ik het nietquote:Op zondag 26 mei 2013 20:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, het is wel regelmatig dat het een anti-climax is hoor.
Haha nee dat kan natuurlijk. Maar ik vind het persoonlijk wel een sof als ze weer eens onder geel eindigen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt me niet uit hoe Kanaan wint, een anti-climax vind ik het niet
Kunnen zo ook niet zoveel aan doen natuurlijk, in de laatste paar ronden is het every man for himself.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Haha nee dat kan natuurlijk. Maar ik vind het persoonlijk wel een sof als ze weer eens onder geel eindigen.
ik snap mensen die een handtekening vragen sowieso niet. wat moet je er in hemelsnaam meequote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef heywoodu het volgende:
Ik haat Zanardi sinds hij bij de WTCC in Zandvoort iedereen die een handtekening wilde vol voorbij knalde op z'n Segway
Niet als Kanaan wint, anders wel .)quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Haha nee dat kan natuurlijk. Maar ik vind het persoonlijk wel een sof als ze weer eens onder geel eindigen.
Dat begrijp ik. Maar dat is wel een soort van anti-climaxquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kunnen zo ook niet zoveel aan doen natuurlijk, in de laatste paar ronden is het every man for himself.
Eigenlijk niets, maar ikzelf heb hier een vitrine kast langs me af staan waar een aantal petjes in liggen van verschillende teams. Dan is het natuurlijk mooi als op zo'n petje ook een handtekening staatquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik snap mensen die een handtekening vragen sowieso niet. wat moet je er in hemelsnaam mee
Volgens mij wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Ermanon het volgende:
Maar is dat snelheidsrecord nu wel of niet kaduk?
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef heywoodu het volgende:
"Finally they can put my ugly face on that trophy"
live verslag uit Turn 1 ?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
Mooie race, mooie winnaar. Ik heb weer genoten.
Volgend jaar ben ik er hopelijk zelf bij .
Wellicht .quote:
Dat denk ik al 5 jaarquote:
Vanaf nr. 23 Franchitti op meerdere rondes achterstand wegens problemen of crashes oid.quote:1. Tony Kanaan
2. Carlos Munoz
3. Ryan Hunter-Reay
4. Marco Andretti
5. Justin Wilson
6. Helio Castroneves
7. AJ Allmendinger
8. Simon Pagenaud
9. Charlie Kimball
10. Ed Carpenter
11. Oriol Servia
12. Ryan Briscoe
13. Takuma Sato
14. Scott Dixon
15. Ana Beatriz
16. Tristan Vautier
17. Simona De Silvestro
18. EJ Viso
19. Will Power
20. James Jakes - 1 LAP
21. James Hinchcliffe - 1 LAP
22. Conor Daly - 2 LAPS
23. Dario Franchitti - 3 LAPS
24. Alex Tagliani - 4 LAPS
25. Graham Rahal - 7 LAPS
26. Katherine Legge - 7 LAPS
27. Townsend Bell - 8 LAPS
28. Josef Newgarden - 9 LAPS
29. Sebastien Bourdais - 22 LAPS
30. Pippa Mann - 154 LAPS
31. Buddy Lazier - 156 LAPS
32. Sebastian Saavedra - 166 LAPS
33. JR Hildebrand - 197 LAPS
quote:Laps 194-196 (yellow)
Pit to Andretti after he expressed anger at the yellow: “Hold on a minute. We still have six laps to go. Maybe they’ll clean it up and we’ll have a shootout.”
Pit to Munoz: “This could be a two- or three-lap shootout. You have to start thinking about how you’re going to handle yourself. You have to help your teammates get around TK (Kanaan). Just remember, you need to work with your teammates here. We don’t need you running into them or causing something silly.”
Pit to Kanaan: “They got the pace car going slow, looks like they are going to clean this up for a restart in a couple of laps.” A few moments later, Kanaan replied: “Well, boys, I’m going to go for it. It will be all or nothing.”
Lap 198-200 (yellow)
After the yellow that ended the race, the pit told Andretti, “Your dad (team owner Michael Andretti) has to be happy. ... One thing good about today is we’re leading the (season) points now going into Detroit.”
Pit to Kanaan: “Tony, you’re the man! You’re the man.”
Kanaan’s reply: “Let’s cross the finish line first.”
Pit to Hunter-Reay: “Good job, Ryan. We did everything that we could. It just came down to bad luck.”
Checkered flag
Pit to Kanaan: “Tony, you’re a winner of the Indianapolis 500. Great job.”
Had een mislukte pitstopquote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
Viso valt me op, die reed richting het eind nog mooi mee voorin.
Ah dank u, had ik gemist. Mijn stream had nogal wat reclame . Maar was daarentegen wel in HD...quote:
Geen RTL7?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah dank u, had ik gemist. Mijn stream had nogal wat reclame . Maar was daarentegen wel in HD...
Ik heb geen tv aansluiting meer sinds deze maand .quote:
Bijzonder dat die Munoz nog orders krijgt van 'doe niets doms en help je team.' In plaats van ga die gast voorbij en win hem ff.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:41 schreef sasquatsch het volgende:
Wat radio communicatie de laatste ronden van de race :
[..]
68 lead changes in 200 ronden.... hoeveel zijn er in de f1 monaco geweest ?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vond het maar niets aan die rondjes, ben ook maar snel weggezapt. Het enige wat ik wel tof vond om te zien waren de 360º camerabeelden, alleen ziet de camera op de wagen zelf er niet zo mooi uit.
ik had stiekem wel gehoopt op iets meer neutralisatie en auto's tegen de muurquote:Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef m1155 het volgende:
[..]
68 lead changes in 200 ronden.... hoeveel zijn er in de f1 monaco geweest ?
Over het algemeen zijn de races op ovals spannender dan op permanente circuits. Helemaal als je echt bij ben want je kan het hele circuit zien.
Beetje kwestie van leren kijken
Hier nog zo een . Hier stond 't gewoon aan op TV, maar echt volgen heb ik niet gedaan. En dat gebeurt elke keer als ik 'n race probeer te kijken van de Indycar , tenzij het een straten circuit is . Ligt misschien ook aan mij, omdat ik de strategieën en manier van racen niet gewend ben te kijkenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vond het maar niets aan die rondjes, ben ook maar snel weggezapt. Het enige wat ik wel tof vond om te zien waren de 360º camerabeelden, alleen ziet de camera op de wagen zelf er niet zo mooi uit.
FIA WEC Alleen jammer dat Audi daar zo dominant is, hopelijk heeft Toyota z'n zaken wat meer op orde al beloofde Spa weinig goedsquote:Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef tralalala het volgende:
Ach, één keer per jaar is het leuk, kijk het altijd wel. Zelfde voor 24 uur van Le Mans.
Idd Zomaar met die brute bak ( ) de handdoek in de ring gooien enkele weken voor de racequote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben nog steeds boos op Peugeot. Stoppen terwijl ze de beste kans hadden om vorig jaar weer te winnen. Ze hadden de auto zelfs al helemaal klaar !
Ik denk dat 90% van de kijkers nooit IndyCars kijkt verder, niks mis met het uitleggen van dergelijke basisdingen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef m1155 het volgende:
Mooie race verdiende winnaar alleen jammer finish onder geel.
Wat een geleuter op RTL7 en ja hoor het verhaal WEER over ethanol... zucht. Bij voetbal gaan ze toch ook niet steeds vertellen wat de regels zijn en dat ze op groen gras spelen.
Toyota valt ook onder de vlag van Oreca,het is gewoon hetzelfde team als Peugeot gebleven alleen een andere motor.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben nog steeds boos op Peugeot. Stoppen terwijl ze de beste kans hadden om vorig jaar weer te winnen. Ze hadden de auto zelfs al helemaal klaar !
Mja natuurlijk kiest Toyota een team met ervaring. Ze hadden er ook alledrie kunnen zijn .quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Toyota valt ook onder de vlag van Oreca,het is gewoon hetzelfde team als Peugeot gebleven alleen een andere motor.
Ben ik niet zeker van, dit scheelt voor Toyota heel veel ontwikkelingskosten. Drempel om mee te doen was nu een stuk lager. Is toch te hopen dat meer fabrikanten gaan volgen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja natuurlijk kiest Toyota een team met ervaring. Ze hadden er ook alledrie kunnen zijn .
Volgens mij waren ze alleen maar klant van Peugeot en niet het fabrieksteam. Voor Toyota zijn ze wel het fabrieksteam.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Toyota valt ook onder de vlag van Oreca,het is gewoon hetzelfde team als Peugeot gebleven alleen een andere motor.
Toyota had gewoon de beschikking over de tekeningen, chassis was nagenoeg hetzelfde. Is natuurlijk ook een win-win situatie voor zowel Toyota als Peugeot.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze alleen maar klant van Peugeot en niet het fabrieksteam. Voor Toyota zijn ze wel het fabrieksteam.
Porsche volgend jaar zeker, Nissan ook zeer waarschijnlijk .quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ben ik niet zeker van, dit scheelt voor Toyota heel veel ontwikkelingskosten. Drempel om mee te doen was nu een stuk lager. Is toch te hopen dat meer fabrikanten gaan volgen.
Servia moet blijven!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
Mike Conway vervangt Ana Beatriz in Detroit
Beatriz had een contract tot en met de Indy 500 waar ze 15de werd en is op zoek naar sponsors om haar racecarrière voort te zetten.
Ook zou Panther niet zo blij zijn met JR Hildebrandt. Servia zou zijn mogelijke vervanger kunnen zijn nu het partner team Dreyer & Reinbold op houdt te bestaan.
die Hildebrandt had natuurlijk geen beste indruk gemaakt door dat slippertje gelijkquote:
De geruchten gaan rond. En zijn prestaties dit jaar zijn niet best.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef Funzel het volgende:
Lijkt me niet dat ze hem er daardoor meteen uit gooien.
quote:Panther Racing has named Ryan Briscoe as the replacement for JR Hildebrand in the No. 4 National Guard Chevrolet at this weekend’s Chevrolet Indy Dual in Detroit.
“We couldn’t be happier to have Ryan Briscoe join Panther Racing this weekend,” said Panther Managing Partner John Barnes in a second team release. “He’s a championship-caliber driver who’s proven he can win races on any type of track in the IndyCar Series. We have no doubt he can jump right into our program and put the No. 4 National Guard Chevy at the front of the field.
“In his career he’s gone toe-to-toe with the best drivers in this series and won a lot of races. We’re all very excited that he’s going to become part of our family here at Panther and look forward to getting him on the track this weekend in Detroit.”
Briscoe made a one-off IndyCar appearance for the Indianapolis 500 in Chip Ganassi Racing’s fourth entry, the No. 8 NTT Data Honda, and finished 12th. This will make for a busy month of June for the Australian, who will leave to go to Le Mans not long after this weekend to race in his first 24 Hours of Le Mans for Level 5 Motorsports in the LMP2 class.
“I’m unbelievably excited to be back in the IndyCar Series with Panther Racing and to have the opportunity to drive the National Guard Chevrolet this weekend,” Briscoe said. “I’ve competed against this team for a long time and it will be great to have the opportunity to work with John Barnes and the Panther guys. I’m confident we’ll all work well together and be able to hit the ground running this weekend in Detroit.”
After he had thanked Panther, Hildebrand tweeted later that he may be in another IndyCar sooner than later.
“Thank you to so many for your messages, I’d have expected to have strong weekends over the coming months, but it is what it is,” Hildebrand wrote. “I am very confident that I will land on my feet and be back on track competing with the big boys soon enough.”
En ook op een erg dominante manier. Hij was duidelijk de snelste gisteren.quote:
Hoelaat is race 2 (Nederlandse tijd)? Want dan zoek ik even een streampje.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En ook op een erg dominante manier. Hij was duidelijk de snelste gisteren.
Wat was nou precies het probleem? Het asfalt? Lekke band? Iets anders stuk aan de auto?quote:
Inderdaad. Dat was de tweede schitterende manoeuvre van hem deze race.quote:
Ze rijdt ook in Iowa.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:00 schreef sasquatsch het volgende:
En Beatriz rijdt weer voor Dale Coyne op de Milwaukee Mile.
ik kijk de NASCAR. Daar is het eerste ongeval al gebeurd terwijl de wagens de pits uit redenquote:
Had ik ook, maar NASCAR was duidelijk de winnaar qua entertainment!!!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
Hier nu ook de eerste caution.
Heb nu beide naast elkaar opstaan.
Klopt. Op de ovals is inderdaad te makkelijk geworden. Maar dat levert wel meer close racing en spanning op in de races. Toen ze voor de race in Texas die downforce restrictions oplegden was het gevolg een saaie race, de minste van het seizoen. Dat hebben ze daarna dus meteen teruggedraaid. Nu maar hopen dat met de introductie van de aero kits en meer power het ook weer moeilijker wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef Marks het volgende:
De Indy cars hebben volgens mij gewoon veel te veel downforce. Daarmee is het te makkelijk en gebeurd er weinig qua crashes, wat voor mij toch een onderdeel is van het ovalrijden. Natuurlijk, er was veel closeracing, maar als dan naar de snelheden gekeken wordt dan vind ik het verschil met de Nascar sprintcup wel meevallen. En die gaan toch lomper met elkaar om, wat natuurlijk weer kan doordat het geen open wheelers zijn, maar toch... Het kan dus daar wel. Maar volgend jaar krijgen de indy cars weer meer vermogen, wellicht dat het dan weer mooier wordt op de ovals.
Ook de indy 500 race was bijzonder weinig sprankelend dit jaar, volgens mij dus allemaal door teveel downforce in verhouding tot vermogen.
Misschien komt het omdat Briscoe ook andere (ALMS) verplichtingen heeft dat ze dan Servia inzetten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:32 schreef Funzel het volgende:
Zinloos vind ik dat, elke race een ander.
NASCAR race al afgekeken?quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:01 schreef sasquatsch het volgende:
Briscoe zal weer in de auto van Panther stappen voor de race in Pocono op 7 juli.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |