abonnement Unibet Coolblue
pi_127068435
Mooie race verdiende winnaar alleen jammer finish onder geel.

Wat een geleuter op RTL7 en ja hoor het verhaal WEER over ethanol... zucht. Bij voetbal gaan ze toch ook niet steeds vertellen wat de regels zijn en dat ze op groen gras spelen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 27 mei 2013 @ 16:01:22 #227
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_127068948
mja, dat is nog altijd beter dan te horen hoe het hondje van de buren van Dario Franchitti heet. Door Rick Winkelman erbij te zetten heeft Allard hier gelukkig niet de kans voor gekregen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_127070166
Ik vond het maar niets aan die rondjes, ben ook maar snel weggezapt. Het enige wat ik wel tof vond om te zien waren de 360º camerabeelden, alleen ziet de camera op de wagen zelf er niet zo mooi uit.
pi_127073153
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vond het maar niets aan die rondjes, ben ook maar snel weggezapt. Het enige wat ik wel tof vond om te zien waren de 360º camerabeelden, alleen ziet de camera op de wagen zelf er niet zo mooi uit.
68 lead changes in 200 ronden.... hoeveel zijn er in de f1 monaco geweest ?

Over het algemeen zijn de races op ovals spannender dan op permanente circuits. Helemaal als je echt bij ben want je kan het hele circuit zien.

Beetje kwestie van leren kijken :)
  maandag 27 mei 2013 @ 18:42:41 #230
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_127074870
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:54 schreef m1155 het volgende:

[..]

68 lead changes in 200 ronden.... hoeveel zijn er in de f1 monaco geweest ?

Over het algemeen zijn de races op ovals spannender dan op permanente circuits. Helemaal als je echt bij ben want je kan het hele circuit zien.

Beetje kwestie van leren kijken :)
ik had stiekem wel gehoopt op iets meer neutralisatie en auto's tegen de muur :@
I'm not the girl in the picture..
  maandag 27 mei 2013 @ 19:55:07 #231
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_127078124
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vond het maar niets aan die rondjes, ben ook maar snel weggezapt. Het enige wat ik wel tof vond om te zien waren de 360º camerabeelden, alleen ziet de camera op de wagen zelf er niet zo mooi uit.
Hier nog zo een :W . Hier stond 't gewoon aan op TV, maar echt volgen heb ik niet gedaan. En dat gebeurt elke keer als ik 'n race probeer te kijken van de Indycar , tenzij het een straten circuit is :') . Ligt misschien ook aan mij, omdat ik de strategieën en manier van racen niet gewend ben te kijken :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_127078401
Ach, één keer per jaar is het leuk, kijk het altijd wel. Zelfde voor 24 uur van Le Mans.
  maandag 27 mei 2013 @ 20:46:34 #233
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_127081067
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:00 schreef tralalala het volgende:
Ach, één keer per jaar is het leuk, kijk het altijd wel. Zelfde voor 24 uur van Le Mans.
FIA WEC _O_ Alleen jammer dat Audi daar zo dominant is, hopelijk heeft Toyota z'n zaken wat meer op orde al beloofde Spa weinig goeds :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 27 mei 2013 @ 20:48:34 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127081197
Ik ben nog steeds boos op Peugeot. Stoppen terwijl ze de beste kans hadden om vorig jaar weer te winnen. Ze hadden de auto zelfs al helemaal klaar :(!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 27 mei 2013 @ 20:52:32 #235
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_127081480
quote:
13s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben nog steeds boos op Peugeot. Stoppen terwijl ze de beste kans hadden om vorig jaar weer te winnen. Ze hadden de auto zelfs al helemaal klaar :(!
Idd :( Zomaar met die brute bak ( :9~ ) de handdoek in de ring gooien enkele weken voor de race }:| :(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 27 mei 2013 @ 21:10:31 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_127082567
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 15:48 schreef m1155 het volgende:
Mooie race verdiende winnaar alleen jammer finish onder geel.

Wat een geleuter op RTL7 en ja hoor het verhaal WEER over ethanol... zucht. Bij voetbal gaan ze toch ook niet steeds vertellen wat de regels zijn en dat ze op groen gras spelen.
Ik denk dat 90% van de kijkers nooit IndyCars kijkt verder, niks mis met het uitleggen van dergelijke basisdingen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_127082627
quote:
13s.gif Op maandag 27 mei 2013 20:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben nog steeds boos op Peugeot. Stoppen terwijl ze de beste kans hadden om vorig jaar weer te winnen. Ze hadden de auto zelfs al helemaal klaar :(!
Toyota valt ook onder de vlag van Oreca,het is gewoon hetzelfde team als Peugeot gebleven alleen een andere motor.
  maandag 27 mei 2013 @ 21:16:27 #238
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127082893
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Toyota valt ook onder de vlag van Oreca,het is gewoon hetzelfde team als Peugeot gebleven alleen een andere motor.
Mja natuurlijk kiest Toyota een team met ervaring. Ze hadden er ook alledrie kunnen zijn :Y.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_127083081
quote:
11s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Mja natuurlijk kiest Toyota een team met ervaring. Ze hadden er ook alledrie kunnen zijn :Y.
Ben ik niet zeker van, dit scheelt voor Toyota heel veel ontwikkelingskosten. Drempel om mee te doen was nu een stuk lager. Is toch te hopen dat meer fabrikanten gaan volgen.
pi_127083096
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:11 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Toyota valt ook onder de vlag van Oreca,het is gewoon hetzelfde team als Peugeot gebleven alleen een andere motor.
Volgens mij waren ze alleen maar klant van Peugeot en niet het fabrieksteam. Voor Toyota zijn ze wel het fabrieksteam.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_127083203
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens mij waren ze alleen maar klant van Peugeot en niet het fabrieksteam. Voor Toyota zijn ze wel het fabrieksteam.
Toyota had gewoon de beschikking over de tekeningen, chassis was nagenoeg hetzelfde. Is natuurlijk ook een win-win situatie voor zowel Toyota als Peugeot.
  maandag 27 mei 2013 @ 21:22:00 #242
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_127083215
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Ben ik niet zeker van, dit scheelt voor Toyota heel veel ontwikkelingskosten. Drempel om mee te doen was nu een stuk lager. Is toch te hopen dat meer fabrikanten gaan volgen.
Porsche volgend jaar zeker, Nissan ook zeer waarschijnlijk *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_127166824
Mike Conway vervangt Ana Beatriz in Detroit

Beatriz had een contract tot en met de Indy 500 waar ze 15de werd en is op zoek naar sponsors om haar racecarrière voort te zetten.

Ook zou Panther niet zo blij zijn met JR Hildebrandt. Servia zou zijn mogelijke vervanger kunnen zijn nu het partner team Dreyer & Reinbold op houdt te bestaan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_127166897
En hier nog de highlights van de Indy 500:

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_127189879
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 19:33 schreef sasquatsch het volgende:
Mike Conway vervangt Ana Beatriz in Detroit

Beatriz had een contract tot en met de Indy 500 waar ze 15de werd en is op zoek naar sponsors om haar racecarrière voort te zetten.

Ook zou Panther niet zo blij zijn met JR Hildebrandt. Servia zou zijn mogelijke vervanger kunnen zijn nu het partner team Dreyer & Reinbold op houdt te bestaan.
Servia moet blijven! :)
  donderdag 30 mei 2013 @ 12:25:47 #246
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_127198485
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 02:36 schreef Funzel het volgende:

[..]

Servia moet blijven! :)
die Hildebrandt had natuurlijk geen beste indruk gemaakt door dat slippertje gelijk
I'm not the girl in the picture..
pi_127204193
Lijkt me niet dat ze hem er daardoor meteen uit gooien.
pi_127210904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef Funzel het volgende:
Lijkt me niet dat ze hem er daardoor meteen uit gooien.
De geruchten gaan rond. En zijn prestaties dit jaar zijn niet best.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_127227988
Het gerucht is dus toch waar.

JR Hildebrandt wordt vervangen door Ryan Briscoe
quote:
Panther Racing has named Ryan Briscoe as the replacement for JR Hildebrand in the No. 4 National Guard Chevrolet at this weekend’s Chevrolet Indy Dual in Detroit.

“We couldn’t be happier to have Ryan Briscoe join Panther Racing this weekend,” said Panther Managing Partner John Barnes in a second team release. “He’s a championship-caliber driver who’s proven he can win races on any type of track in the IndyCar Series. We have no doubt he can jump right into our program and put the No. 4 National Guard Chevy at the front of the field.

“In his career he’s gone toe-to-toe with the best drivers in this series and won a lot of races. We’re all very excited that he’s going to become part of our family here at Panther and look forward to getting him on the track this weekend in Detroit.”

Briscoe made a one-off IndyCar appearance for the Indianapolis 500 in Chip Ganassi Racing’s fourth entry, the No. 8 NTT Data Honda, and finished 12th. This will make for a busy month of June for the Australian, who will leave to go to Le Mans not long after this weekend to race in his first 24 Hours of Le Mans for Level 5 Motorsports in the LMP2 class.

“I’m unbelievably excited to be back in the IndyCar Series with Panther Racing and to have the opportunity to drive the National Guard Chevrolet this weekend,” Briscoe said. “I’ve competed against this team for a long time and it will be great to have the opportunity to work with John Barnes and the Panther guys. I’m confident we’ll all work well together and be able to hit the ground running this weekend in Detroit.”

After he had thanked Panther, Hildebrand tweeted later that he may be in another IndyCar sooner than later.

“Thank you to so many for your messages, I’d have expected to have strong weekends over the coming months, but it is what it is,” Hildebrand wrote. “I am very confident that I will land on my feet and be back on track competing with the big boys soon enough.”
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_127257266
Briscoe hoort ook gewoon in het veld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')