quote:
We zijn dus keihard gefucked?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef PIETR het volgende:
Mogelijke tegenstanders Play-offs Europa League:
Engeland:
Tottenham Hotspur
Swansea City
Duitsland:
SC Freiburg
Eintracht Frankfurt
Belgie:
Club Brugge
Standard Luik
KRC Genk
Spanje:
Malaga
Real Betis
Italie:
Fiorentina
Udinese
Sporting Braga / Dinamo Kiev / Dnipro Dnipropetrovsk / Beşiktaş JK / Spartak Moskou.
Beetje jammer dat ie op zondag dicht is hierquote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
beetje laat wel, kan je tot vandaag krijgen
Zijn we niet geplaatst?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef PIETR het volgende:
Engeland:
Tottenham Hotspur
Swansea City
Duitsland:
SC Freiburg
Eintracht Frankfurt
Belgie:
Club Brugge
Standard Luik
KRC Genk
Spanje:
Malaga
Real Betis
Italie:
Fiorentina
Udinese
Sporting Braga / Dinamo Kiev / Dnipro Dnipropetrovsk / Beşiktaş JK / Spartak Moskou.
De Vrij en Van Persie heb je nog en een speler met een Katwijks vispotje,quote:Op zondag 26 mei 2013 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie op zondag dicht is hier
Mwua, we kunnen ook nog een aantal relatief makkelijke clubjes loten uit Scandinavie. Maar zoveel geluk zullen we wel niet hebben. En de afvallers van de voorronde 3e voorronde CL.quote:
https://skydrive.live.com(...)y=%21AAb2C_o0FkXQ7Ngquote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef PIETR het volgende:
Engeland:
Tottenham Hotspur
Swansea City
Duitsland:
SC Freiburg
Eintracht Frankfurt
Belgie:
Club Brugge
Standard Luik
KRC Genk
Spanje:
Malaga
Real Betis
Italie:
Fiorentina
Udinese
Voorlopig niet, omdat Standaard vandaag met 4-0 van Gent won. Kan nog een verrassing komen in de voorrondes, waardoor een van de nu geplaatste teams eruit vliegt.quote:
Maak van die 4-0 maar 7-0.. Maar het wordt inderdaad wel lastig jaquote:Op zondag 26 mei 2013 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
https://skydrive.live.com(...)y=%21AAb2C_o0FkXQ7Ng
[..]
Voorlopig niet, omdat Standaard vandaag met 4-0 van Gent won. Kan nog een verrassing komen in de voorrondes, waardoor een van de nu geplaatste teams eruit vliegt.
Oh, die kans is best groot toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
https://skydrive.live.com(...)y=%21AAb2C_o0FkXQ7Ng
[..]
Voorlopig niet, omdat Standaard vandaag met 4-0 van Gent won. Kan nog een verrassing komen in de voorrondes, waardoor een van de nu geplaatste teams eruit vliegt.
Ik mis de VCL-ploegen in dat overzicht.quote:
Gewoon alle ploegen in een pot en loten, ipv dat seeded/unseeded-systeem. Gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:41 schreef De_Pel het volgende:
Tyfussysteem joh
Bijna net zo onduidelijk als de play-offs hierzo.
Kampioenspoule is nog wel te begrijpen, zwaar in het voordeel ook van Anderlecht. Die hebben normaal de breedste selectie en kunnen het beter op het eind volhouden. En zo wordt je kampioen tegen de groten en niet tegen de kleintjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:41 schreef De_Pel het volgende:
Tyfussysteem joh
Bijna net zo onduidelijk als de play-offs hierzo.
Maar dit gewoon echt héquote:
Afvallers vCL zijn sowieso geplaatst.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, we kunnen ook nog een aantal relatief makkelijke clubjes loten uit Scandinavie. Maar zoveel geluk zullen we wel niet hebben. En de afvallers van de voorronde 3e voorronde CL.
Wij waren vorig jaar toch ook niet geplaatst? Of bedoel je meer van de clubs die nu vCL spelen, dat die al bij voorbaat geplaatst zijn omdat het gewoon zulke goede ploegen zijn?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Afvallers vCL zijn sowieso geplaatst.
Oh wacht, ik zat fout.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wij waren vorig jaar toch ook niet geplaatst? Of bedoel je meer van de clubs die nu vCL spelen, dat die al bij voorbaat geplaatst zijn omdat het gewoon zulke goede ploegen zijn?
Ben bang van niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Maastoren het volgende:
Zou toch wel mooi zijn als we weer een keer de groepsfase halen. Hopen dat iedereen zich ook een beetje gedraagt in Europa
Bij elke Europese wedstrijd van nagoenoeg elke club gebeurt er wel het een en ander. Het gaat de UEFA er eigenlijk vooral om dat het buiten het stadion blijftquote:
En dan wel de relschoppers in Nancy het stadion in begeleidenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij elke Europese wedstrijd van nagoenoeg elke club gebeurt er wel het een en ander. Het gaat de UEFA er eigenlijk vooral om dat het buiten het stadion blijft
Slik. Weer geen europees voetbalquote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef PIETR het volgende:
Engeland:
Tottenham Hotspur
Swansea City
Duitsland:
SC Freiburg
Eintracht Frankfurt
Belgie:
Club Brugge
Standard Luik
KRC Genk
Spanje:[/b
Malaga
Real Betis
[b]Italie:
Fiorentina
Udinese
We zijn waarschijnlijk gewoon geplaatst, dus wordt de lijst veel aanlokkelijkerquote:
Moet je beter kijken. Rechts staan ze. Bij de potverdeling. Die zijn bij voorbaat al geplaatst.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Kampioenspoule is nog wel te begrijpen, zwaar in het voordeel ook van Anderlecht. Die hebben normaal de breedste selectie en kunnen het beter op het eind volhouden. En zo wordt je kampioen tegen de groten en niet tegen de kleintjes.
Maar die 2e poule is echt belachelijk. Om toch nog voor iets te spelen, pakken ze een Europees ticket van een ploeg die hoger is geëindigd.
Ik doelde idd niet op belgië neequote:
We kunnen dus stijgen of zakken in de seeding lijst;quote:Below it is assumed that the seeded teams of the 3rd qualifying round qualify for the 4th qualifying round, and unseeded teams of the 3rd qualifying round od the Champions League qualify for the 4th qualifying round. If other teams qualify some teams may shift to the seeded or unseeded spot.
Niks is onmogelijk, maar zo ongeveer alle clubs uit dat lijstje, op een paar na, hebben een hogere begroting en zijn dus in principe sterker.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ach, als ik die teams zo zie zou ik alleen vrezen voor Tottenham en Malaga en dan nog in mindere mate voor Swansea en Fiorentina. Waarom zouden we de rest gewoon niet verslaan?
Er zijn er super veel die vanuit de Q2 en Q3 een hogere coëfficient hebben. Ik denk dat we heel veel geluk moeten hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2013.html
[..]
We kunnen dus stijgen of zakken in de seeding lijst;
- We stijgen op de lijst wanneer in EL Q3 een club met een hoge coëfficiënt uitgeschakeld wordt en daardoor niet in EL playoff-ronde terecht komt;
- We zakken op de lijst wanneer in CL Q3 een club met een hoge coëfficiënt uitgeschakeld wordt en daardoor instroomt in de EL playoff-ronde.
Oftewel, rustig afwachten tot 8 augustus
Als we Spurs loten is het denk ik helemaal afgelopenquote:Op maandag 27 mei 2013 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ach, als ik die teams zo zie zou ik alleen vrezen voor Tottenham en Malaga en dan nog in mindere mate voor Swansea en Fiorentina. Waarom zouden we de rest gewoon niet verslaan?
That's a fact, net als Malaga toch wel. Swansea en Fiorentina moet je veel geluk hebben en bij de rest heb ik niet echt het idee dat we absoluut kansloos zijn, totaal niet. Als we kijken naar het budget wel natuurlijk, maar dan hebben we waarschijnlijk niks te zoeken daar, dus daar kijk ik niet naar.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als we Spurs loten is het denk ik helemaal afgelopen
Als we Spurs loten, is dat voor velen een "dream come true"quote:Op maandag 27 mei 2013 09:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Merkie het volgende:
Toen we uit de UEFA Cup gehaald werden tegen Nancy moesten we eigenlijk ook tegen de Spurs volgens mij.
Die nemen zeker zo'n 1e wedstrijdje toch niet serieus. Op zeker dat je dan een kans hebt.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Cup_2006/07#Derde_rondequote:Op maandag 27 mei 2013 09:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Dat was helemaal een slagveld geworden.
Doel meer op supportersrellen.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die nemen zeker zo'n 1e wedstrijdje toch niet serieus. Op zeker dat je dan een kans hebt.
Ik heb het wedstrijdkaartje zelfs nogquote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Merkie het volgende:
Toen we uit de UEFA Cup gehaald werden tegen Nancy moesten we eigenlijk ook tegen de Spurs volgens mij.
Overdrijven is ook een vak zeg, in Engeland weten ze om te gaan met supporters en daar en hier zal in een stadion niks gebeuren, dus zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:37 schreef Muto het volgende:
Iedereen wil weer een jaar uitgesloten worden van Europees voetbal + een flinke boete?
Je bent hier wel heel optimistisch over Engeland, ook daar zijn de afgelopen jaren nog grote rellen bij het voetbal geweest hoor. Als ze willen vechten, dan zal ze dat echt wel lukken hoor, heeft zo'n Voetbalwet niet heel veel invloed opquote:Op maandag 27 mei 2013 09:43 schreef Luni het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg, in Engeland weten ze om te gaan met supporters en daar en hier zal in een stadion niks gebeuren, dus zie het probleem niet zo.
Jij doet net of er alleen bij Feyenoord wat gebeurd, zaterdag waren er ook ongeregeldheden bij de CL finale bij die vredelievende duitsers waar het altijd zo gezellig is en de supporters door elkaar heen lopen en gezellig met elkaar bier drinken.
Aan de andere kant boeit Italiaanse ploegen de Europa League echt to-taal niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, maar zo ongeveer alle clubs uit dat lijstje, op een paar na, hebben een hogere begroting en zijn dus in principe sterker.
En wat zeg ik, in het stadion zal niks bebeuren, en daar kijkt de UEFA naar.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je bent hier wel heel optimistisch over Engeland, ook daar zijn de afgelopen jaren nog grote rellen bij het voetbal geweest hoor. Als ze willen vechten, dan zal ze dat echt wel lukken hoor, heeft zo'n Voetbalwet niet heel veel invloed op
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Is die Tadic niks voor ons, wil graag weg bij twente
Was in ieder geval een betere optie dan Immers..quote:Op maandag 27 mei 2013 12:57 schreef Merkie het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we Toornstra niet gehaald hebben hoor. Kijk hoe goed hij is bij Utrecht. Toch 1000x beter dan Singh en Vormer samen. Jaja, ander type speler enzo, maarja. Was ook maar 9 ton. Singh kostte ook al 3 ton, en dat is gewoon geld dat je net zo goed de Maas in had kunnen gooien.
Is nog een Feyenoorder ook trouwens.
Snap nog steeds niet dat mensen zo'n lage dunk van Immers hebben. Ja hij heeft veel kansen gemist maar elke wedstrijd dit seizoen dat Immers niet speelde, merkte je dat duidelijk in negatieve zinquote:Op maandag 27 mei 2013 13:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was in ieder geval een betere optie dan Immers..
Klopt. Zeg ook niet dat ik Immers slecht vind. Vond/ vind alleen Toornstra beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat mensen zo'n lage dunk van Immers hebben. Ja hij heeft veel kansen gemist maar elke wedstrijd dit seizoen dat Immers niet speelde, merkte je dat duidelijk in negatieve zin
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 27-05-2013 om 16:18:19Volgens VI overweegt FC Twente om oud #Feyenoord spits Luc Castaignos te verkopen, waar het vorige zomer 6 miljoen voor betaalde aan Inter. reageer retweet
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:54 schreef Merkie het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 27-05-2013 om 16:18:19Volgens VI overweegt FC Twente om oud #Feyenoord spits Luc Castaignos te verkopen, waar het vorige zomer 6 miljoen voor betaalde aan Inter. reageer retweet
Kan er toch wel van genieten. Als ratten verlieten ze het zinkende schip en vervolgens belanden ze van de regen in de drup terwijl Feyenoord weer floreert (CL-winst 2015 staat al op mijn arm getattoeëerd).
De speler Fer zou wel een gunstige versterking zijn, maar ja, de persoon en geschiedenis... , we zullen maar gewoon genietsn van zijn teloorgangquote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Is die fer niet wat voor ons, hij is wel toe aan een stapje hogerop denk ik
Duplan, Drenthe, Fer, Guidetti, Bulthuis.. Wanneer komen er nou eens spelersnamen die ons wel beter gaan makenquote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Martin van Geel: Ik zet hem op mijn verlanglijstjequote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Dacht het niet. Ik heb nog nooit zo hard gelachen dat Twente zoveel geld betaalde voor een Ferrader.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef zoekeenleven het volgende:
Je kon het voor mij niet beter verwoordenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:54 schreef Merkie het volgende:
Kan er toch wel van genieten. Als ratten verlieten ze het zinkende schip en vervolgens belanden ze van de regen in de drup terwijl Feyenoord weer floreert (CL-winst 2015 staat al op mijn arm getattoeëerd).
Everton, je vergeet Everton.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Duplan, Drenthe, Fer, Guidetti, Bulthuis.. Wanneer komen er nou eens spelersnamen die ons wel beter gaan maken
Noem er maar één.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Duplan, Drenthe, Fer, Guidetti, Bulthuis.. Wanneer komen er nou eens spelersnamen die ons wel beter gaan maken
Spelers die ons beter gaan maken zijn makkelijk, maar realistische transfers geen idee. Er hoeft niks verkocht te worden volgens Van Geel, maar of er ook geïnvesteerd kan worden en hoeveel? Binnen Nederland zou ik geen haalbare, goede spelers weten en het buitenland volg ik niet genoeg om een oordeel te kunnen geven over bruikbare, goedkope spelersquote:
Ben toen nog in London geweest. Wereld dagen gehad.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Merkie het volgende:
En volgend jaar speelt hij in Duivendrecht.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:57 schreef Merkie het volgende:
Snap nog steeds niet waarom we Toornstra niet gehaald hebben hoor. Kijk hoe goed hij is bij Utrecht. Toch 1000x beter dan Singh en Vormer samen. Jaja, ander type speler enzo, maarja. Was ook maar 9 ton. Singh kostte ook al 3 ton, en dat is gewoon geld dat je net zo goed de Maas in had kunnen gooien.
Is nog een Feyenoorder ook trouwens.
1. Kost te veelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
Met El Ahmadi en Guidetti zouden we zo kampioen worden
Wellicht die Mokhtar, die is 21, heeft PSV-jeugdopleiding (quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kunnen we die buitenspeler van Zwolle niet halen? Lijkt me op zich ook wel een type die zowel links als rechts van waarde kan zijn. Dribbel en snelheid. Kwalitatief natuurlijk nog minder dan Boetius/Schaken maar als backup beter dan Verhoek.
Bedoel Mokhtar inderdaad. PSV-jeugdopleiding faalt gewoon qua doorstroom maar als we daardoor zo'n Mokhtar als goedkope backup kunnen halen is dat alleen maar mooi. Ben alleen bang dat meerdere clubs 'm wel als backup kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wellicht die Mokhtar, die is 21, heeft PSV-jeugdopleiding () doorlopen, en was wel regelmatig gevaarlijk. Heeft nog een 2-jarig contract, zou betaalbaar kunnen zijn...
Die Benson is een laagvlieger imho
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:37 schreef Akilla het volgende:
Waarom halen we niemand uit de jupiler league? zo''n Bel hassani of bilate bijvoorbeeld..
zou je niet moeten willenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wellicht die Mokhtar, die is 21, heeft PSV-jeugdopleiding () doorlopen, en was wel regelmatig gevaarlijk. Heeft nog een 2-jarig contract, zou betaalbaar kunnen zijn...
Die Benson is een laagvlieger imho
Volgens mij heeft hij zichzelf iets overschat, gezien het gebrek aan interessequote:Leerdam sluit langer verblijf in Rotterdam niet uit
De toekomst van Kelvin Leerdam is nog altijd onduidelijk. De middenvelder van Feyenoord leek deze zomer op weg naar Vitesse, maar sinds het vertrek van Fred Rutten uit Arnhem lijkt deze transfer van de baan.
'Fred was een belangrijke persoon voor mij om naar Arnhem te gaan.Van El Ahmadi en 'Gini' heb ik veel goede verhalen over hem gehoord' aldus Leerdam in de SP!TS vandaag.
Leerdam zelf blijft erg rustig onder de situatie. 'Ik weet dat er voldoende interesse is''. De international van jong Oranje sluit zelfs een langer verblijf in de Kuip niet uit. 'Ik heb nooit gezegd dat ik weg wilde'.
quote:Rotterdam moet weer extra bezuinigen
Dit jaar moet Rotterdam opnieuw extra bezuinigen om de begroting rond te krijgen. Het tekort voor 2013 zal naar verwachting enkele tientallen miljoenen euro’s bedragen. Voor volgend jaar zal dat tekort nog een stuk hoger liggen.
Het hoge aantal mensen in de bijstand blijft een groot probleem. Ondanks strengere eisen lukt het de gemeente niet om meer Rotterdammers aan het werk te krijgen. De economische crisis speelt daarbij een belangrijke rol. Het aantal bijstandsgerechtigden ligt rond de 35.000.
Ambtenaren
Daarnaast gaat ook de ambtelijke reorganisatie minder snel dan gepland. Bij de gemeente moeten tot 2015 in totaal 2.450 banen verdwijnen. Op dit moment hebben zo’n 1.300 ambtenaren Rotterdam verlaten.
Dinsdag en woensdag gaat het college van burgemeester en wethouders ‘de hei’ op om te overleggen over de bezuinigingen. Heikel punt bij de onderhandelingen is de afvalstoffenheffing. Die belasting zou volgend jaar opnieuw worden verhoogd, maar coalitiepartij de VVD wil de lasten niet opnieuw laten stijgen.
Nieuwe Kuip
Tijdens de retraite wordt ook gesproken over De Nieuwe Kuip, maar het is nog niet duidelijk of het college ook een standpunt zal innemen over de gemeentelijke bijdrage aan een nieuw stadion. Feyenoord heeft de gemeente gevraagd om voor 165 miljoen euro gerant te staan voor de bouw een nieuw stadion op Sportpark Varkenoord.
Naar verwachting half juni zal duidelijk worden hoe de bezuinigingen eruit gaan zien. Waarschijnlijk moeten opnieuw de reserves worden gebruikt om een deel van het tekort op te vangen.
Het is ook niet snel goed he, alles wat beter is, of eerder voorgesteld is, lijkt minder haalbaar. Wordt er een keer een potentieel haalbare speler genoemd, is het argumentloos "zou je niet moeten willen"quote:
Geen problemen mee, maar dan moet hij niet zeuren dat hij bankie mag doen. Maar gezien de breedte van onze selectie, de multi-functionaliteit van Leerdam & kwaliteit van de bank; mag hij best blijven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zichzelf iets overschat, gezien het gebrek aan interesse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |