quote:
We zijn dus keihard gefucked?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef PIETR het volgende:
Mogelijke tegenstanders Play-offs Europa League:
Engeland:
Tottenham Hotspur
Swansea City
Duitsland:
SC Freiburg
Eintracht Frankfurt
Belgie:
Club Brugge
Standard Luik
KRC Genk
Spanje:
Malaga
Real Betis
Italie:
Fiorentina
Udinese
Sporting Braga / Dinamo Kiev / Dnipro Dnipropetrovsk / Beşiktaş JK / Spartak Moskou.
Beetje jammer dat ie op zondag dicht is hierquote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
beetje laat wel, kan je tot vandaag krijgen
Zijn we niet geplaatst?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef PIETR het volgende:
Engeland:
Tottenham Hotspur
Swansea City
Duitsland:
SC Freiburg
Eintracht Frankfurt
Belgie:
Club Brugge
Standard Luik
KRC Genk
Spanje:
Malaga
Real Betis
Italie:
Fiorentina
Udinese
Sporting Braga / Dinamo Kiev / Dnipro Dnipropetrovsk / Beşiktaş JK / Spartak Moskou.
De Vrij en Van Persie heb je nog en een speler met een Katwijks vispotje,quote:Op zondag 26 mei 2013 18:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie op zondag dicht is hier
Mwua, we kunnen ook nog een aantal relatief makkelijke clubjes loten uit Scandinavie. Maar zoveel geluk zullen we wel niet hebben. En de afvallers van de voorronde 3e voorronde CL.quote:
https://skydrive.live.com(...)y=%21AAb2C_o0FkXQ7Ngquote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef PIETR het volgende:
Engeland:
Tottenham Hotspur
Swansea City
Duitsland:
SC Freiburg
Eintracht Frankfurt
Belgie:
Club Brugge
Standard Luik
KRC Genk
Spanje:
Malaga
Real Betis
Italie:
Fiorentina
Udinese
Voorlopig niet, omdat Standaard vandaag met 4-0 van Gent won. Kan nog een verrassing komen in de voorrondes, waardoor een van de nu geplaatste teams eruit vliegt.quote:
Maak van die 4-0 maar 7-0.. Maar het wordt inderdaad wel lastig jaquote:Op zondag 26 mei 2013 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
https://skydrive.live.com(...)y=%21AAb2C_o0FkXQ7Ng
[..]
Voorlopig niet, omdat Standaard vandaag met 4-0 van Gent won. Kan nog een verrassing komen in de voorrondes, waardoor een van de nu geplaatste teams eruit vliegt.
Oh, die kans is best groot toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
https://skydrive.live.com(...)y=%21AAb2C_o0FkXQ7Ng
[..]
Voorlopig niet, omdat Standaard vandaag met 4-0 van Gent won. Kan nog een verrassing komen in de voorrondes, waardoor een van de nu geplaatste teams eruit vliegt.
Ik mis de VCL-ploegen in dat overzicht.quote:
Gewoon alle ploegen in een pot en loten, ipv dat seeded/unseeded-systeem. Gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:41 schreef De_Pel het volgende:
Tyfussysteem joh
Bijna net zo onduidelijk als de play-offs hierzo.
Kampioenspoule is nog wel te begrijpen, zwaar in het voordeel ook van Anderlecht. Die hebben normaal de breedste selectie en kunnen het beter op het eind volhouden. En zo wordt je kampioen tegen de groten en niet tegen de kleintjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:41 schreef De_Pel het volgende:
Tyfussysteem joh
Bijna net zo onduidelijk als de play-offs hierzo.
Maar dit gewoon echt héquote:
Afvallers vCL zijn sowieso geplaatst.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, we kunnen ook nog een aantal relatief makkelijke clubjes loten uit Scandinavie. Maar zoveel geluk zullen we wel niet hebben. En de afvallers van de voorronde 3e voorronde CL.
Wij waren vorig jaar toch ook niet geplaatst? Of bedoel je meer van de clubs die nu vCL spelen, dat die al bij voorbaat geplaatst zijn omdat het gewoon zulke goede ploegen zijn?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Afvallers vCL zijn sowieso geplaatst.
Oh wacht, ik zat fout.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wij waren vorig jaar toch ook niet geplaatst? Of bedoel je meer van de clubs die nu vCL spelen, dat die al bij voorbaat geplaatst zijn omdat het gewoon zulke goede ploegen zijn?
Ben bang van niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Maastoren het volgende:
Zou toch wel mooi zijn als we weer een keer de groepsfase halen. Hopen dat iedereen zich ook een beetje gedraagt in Europa
Bij elke Europese wedstrijd van nagoenoeg elke club gebeurt er wel het een en ander. Het gaat de UEFA er eigenlijk vooral om dat het buiten het stadion blijftquote:
En dan wel de relschoppers in Nancy het stadion in begeleidenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij elke Europese wedstrijd van nagoenoeg elke club gebeurt er wel het een en ander. Het gaat de UEFA er eigenlijk vooral om dat het buiten het stadion blijft
Slik. Weer geen europees voetbalquote:Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef PIETR het volgende:
Engeland:
Tottenham Hotspur
Swansea City
Duitsland:
SC Freiburg
Eintracht Frankfurt
Belgie:
Club Brugge
Standard Luik
KRC Genk
Spanje:[/b
Malaga
Real Betis
[b]Italie:
Fiorentina
Udinese
We zijn waarschijnlijk gewoon geplaatst, dus wordt de lijst veel aanlokkelijkerquote:
Moet je beter kijken. Rechts staan ze. Bij de potverdeling. Die zijn bij voorbaat al geplaatst.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Kampioenspoule is nog wel te begrijpen, zwaar in het voordeel ook van Anderlecht. Die hebben normaal de breedste selectie en kunnen het beter op het eind volhouden. En zo wordt je kampioen tegen de groten en niet tegen de kleintjes.
Maar die 2e poule is echt belachelijk. Om toch nog voor iets te spelen, pakken ze een Europees ticket van een ploeg die hoger is geëindigd.
Ik doelde idd niet op belgië neequote:
We kunnen dus stijgen of zakken in de seeding lijst;quote:Below it is assumed that the seeded teams of the 3rd qualifying round qualify for the 4th qualifying round, and unseeded teams of the 3rd qualifying round od the Champions League qualify for the 4th qualifying round. If other teams qualify some teams may shift to the seeded or unseeded spot.
Niks is onmogelijk, maar zo ongeveer alle clubs uit dat lijstje, op een paar na, hebben een hogere begroting en zijn dus in principe sterker.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ach, als ik die teams zo zie zou ik alleen vrezen voor Tottenham en Malaga en dan nog in mindere mate voor Swansea en Fiorentina. Waarom zouden we de rest gewoon niet verslaan?
Er zijn er super veel die vanuit de Q2 en Q3 een hogere coëfficient hebben. Ik denk dat we heel veel geluk moeten hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:23 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedel2013.html
[..]
We kunnen dus stijgen of zakken in de seeding lijst;
- We stijgen op de lijst wanneer in EL Q3 een club met een hoge coëfficiënt uitgeschakeld wordt en daardoor niet in EL playoff-ronde terecht komt;
- We zakken op de lijst wanneer in CL Q3 een club met een hoge coëfficiënt uitgeschakeld wordt en daardoor instroomt in de EL playoff-ronde.
Oftewel, rustig afwachten tot 8 augustus
Als we Spurs loten is het denk ik helemaal afgelopenquote:Op maandag 27 mei 2013 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ach, als ik die teams zo zie zou ik alleen vrezen voor Tottenham en Malaga en dan nog in mindere mate voor Swansea en Fiorentina. Waarom zouden we de rest gewoon niet verslaan?
That's a fact, net als Malaga toch wel. Swansea en Fiorentina moet je veel geluk hebben en bij de rest heb ik niet echt het idee dat we absoluut kansloos zijn, totaal niet. Als we kijken naar het budget wel natuurlijk, maar dan hebben we waarschijnlijk niks te zoeken daar, dus daar kijk ik niet naar.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als we Spurs loten is het denk ik helemaal afgelopen
Als we Spurs loten, is dat voor velen een "dream come true"quote:Op maandag 27 mei 2013 09:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als we Spurs loten is het denk ik helemaal afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |