Sparta is de echte club van Rotterdam, die wil je gewoon in de Eredivisie, bovendien zou het prettig zijn als we straks niet meer naar Limburg hoeven reizen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is iedereen voor sparta? Zou echt zonde zijn als RJC degradeert, is gewoon een standaard eredivisieclub.
dat is inderdaad wel een bekende reden voor velen jaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sparta is de echte club van Rotterdam, die wil je gewoon in de Eredivisie, bovendien zou het prettig zijn als we straks niet meer naar Limburg hoeven reizen.
ik heb hier nu 87:50quote:Op zondag 26 mei 2013 16:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoeveel minuten nog voor de niet stream kijkers?
Zeker 6 nog.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoeveel minuten nog voor de niet stream kijkers?
De reden: ''Roda JC moet blijven want ze zitten er al zo lang is'' slaat al helemaal nergens op.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:17 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel een bekende reden voor velen ja
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:18 schreef MouzurX het volgende:
Dus ipv scenario: 4 limburgse clubs zijn er straks geen meer in de eredivisie?
Geen combi?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Met de tram naar een uitwedstrijd
Kom op junkies
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Met de trammetro naar een uitwedstrijd
Kom op junkies
Dat Sparta stadion is net zo kut als dat van Roda JC met die wandelgracht om het veld.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:17 schreef Lastpost het volgende:
Natuurlijk zie ik ook liever Sparta als Rotterdammer. Maar ook gewoon een mooie club, tof stadion en een pracht historie. Roda JC heeft op dat gebied eigenlijk niets.
op zich wel waar, maar het is een ploeg die bewezen heeft om de zo veel tijd goede prestaties neer te zetten. Niet zo'n de graafschap voor wie 15e al geweldig isquote:Op zondag 26 mei 2013 16:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De reden: ''Roda JC moet blijven want ze zitten er al zo lang is'' slaat al helemaal nergens op.
Sparta heeft meer wedstrijden in de eredivisie gespeeld dan Roda JC
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Met de tramfiets naar een uitwedstrijd
Kom op junkies
Malki is niet bezig met PR nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:18 schreef detulp050 het volgende:
Hoop echt dat Roda eruit flikkert, wat een wangedrag weer op het veld
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEE
DIT KAN TOCH NERUIRTJGTJRMK
niet ten onrechte, wel met mazzeltjequote:Op zondag 26 mei 2013 16:20 schreef DaMart het volgende:
Wat, blijft Roda nou met een mazzeltje alsnog ten onrechte in de Eredivisie?
Toen hadden ze ook nog het geluk dat Feyenoord in de laatste wedstrijd aardig voor ze was, anders waren ze rechtstreeks gedegradeerd.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:20 schreef Vrieskist het volgende:
Roda weer door het oog van de naald, paar jaar geleden ook al tegen Cambuur.
Nee. De mazzel van Sparta werd bijna beloondquote:Op zondag 26 mei 2013 16:20 schreef DaMart het volgende:
Wat, blijft Roda nou met een mazzeltje alsnog ten onrechte in de Eredivisie?
kankerscheids*quote:Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lekker genaaid door die kanker scheids!
belchinezenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is dat met al die doelpunten rond de 90e minuut de laatste tijd?
En tegen Feyenoord toen in de Kuipquote:Op zondag 26 mei 2013 16:20 schreef Vrieskist het volgende:
Roda weer door het oog van de naald, paar jaar geleden ook al tegen Cambuur.
Wiljan Vloet moet weg idd . Oh nee wacht . Hijzelf blijft zitten en al het kantoorpersoneel moet wegquote:Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
De cijfers en statistieken helpen Sparta niet naar de Eredivisie.
Derde Rijk komt langzaam terug.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is dat met al die doelpunten rond de 90e minuut de laatste tijd?
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef Caland het volgende:
Ik vind eigenlijk dat als de extra tijd in het voordeel is van de club die tijd gerekt heeft ze het moeten verminderen.
Ja. Toen hadden ze er al uitgemoeten.quote:
Beter ja, maar niet veel beter. Anders word je geen 16de.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Wilskracht het volgende:
Roda heeft veel betere spelers dan Sparta.
Deze opmerking zou door Schreuder gemaakt kunnen zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
De cijfers en statistieken helpen Sparta niet naar de Eredivisie.
quote:'We komen simpelweg één goal tekort'
robben scoorde ook in de laatste minutenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef DaMart het volgende:
Maar als Roda nou in de laatste minuten alsnog wint, zijn de Duitse invloeden wel duidelijk merkbaar.
zie je wie de betere mentaliteit heeft jaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef DaMart het volgende:
Maar als Roda nou in de laatste minuten alsnog wint, zijn de Duitse invloeden wel duidelijk merkbaar.
Kom op manquote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die supporters die juichen voor Roda. Ik zou me doodschamen als zo'n club in de JL play-offs terecht komt.
Uh, ok? Dus ze mogen juichen of... uh, wat?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die supporters die juichen voor Roda. Ik zou me doodschamen als zo'n club in de JL play-offs terecht komt.
Wat is dit nou voor onzin?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
ik vind het ook jammer voor jequote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Moeten ze fluiten bij een goal?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
denk om je hartquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat allemaal door die tyfushond van een scheidsrechter die die Kutdemouge op een kinderachtige tyfuswijze Roda een vrije trap meegeeft.
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Gewoon fout van de keeper.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat allemaal door die tyfushond van een scheidsrechter die die Kutdemouge op een kinderachtige tyfuswijze Roda een vrije trap meegeeft.
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Dit dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Ga even afkoelen johquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Emile Schelvis 2.0 dit, Rotterdammer422.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Rodaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Jezus johquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
je hoort ze alleen als ze winnenquote:
Nee, maar ik heb het niet op Roda.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef Adames het volgende:
vond je sparta beter over 2 wedstrijden dan?
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Godverdomme ik heb nog nooit zo intens meegeleefd voor een club die ik niet support.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
de keeper had hem gewoon moeten klemmen!!!!!!1111
Ik keek F1quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hoort ze alleen als ze winnen
kksmiechten daar in limburg kk belgen
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Nounounounouquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Haha ditquote:Op zondag 26 mei 2013 16:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Godverdomme ik heb nog nooit zo intens meegeleefd voor een club die ik niet support.
De scheids was echt een drama, floot meer voor Sparta dan voor Roda.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
.
Als je de situatie hebt gezien waarvoor een vrije trap gegeven wordt waaruit de 1-1 viel praat je wel anders.
Yep, Sparta had 1x vaker moeten scoren.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef vandermar het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar het is terecht
Roda JC is ook mooiquote:Op zondag 26 mei 2013 16:29 schreef o.us2.0 het volgende:
Zou zo mooi zijn.
GAE en Sparta er in, beide prachtclubs.
Minder dan Spartaquote:
Nee, de KNVB moet eens goede scheidsrechters afleveren. Roda JC heeft vandaag op de meest kinderachtige wijzes vrije trappen meegekregen.quote:
Cambuur en Volendam bovenaan, wat een treurnis na de stand van de winterstopquote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
1 SC Cambuur 30 61 26
2 FC Volendam 30 60 27
3 Sparta Rotterdam 30 55 23
4 Helmond Sport 30 55 10
5 MVV Maastricht 30 50 12
6 Go Ahead Eagles 30 48 14 <- gaat promoveren
Mooi.
Dat zeker, ze hadden zelfs kampioen kunnen worden. Ze lijken wel alles te verkloten wanneer het er op aan komt. Doet me een beetje aan Feyenoord denkenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Weer geen Rotterdamse derby,s volgen jaar![]()
Maar Sparta heeft het niet alleen vandaag maar zeker in de reguliere competitie verkloot.
Volgens mij overdrijf jequote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de KNVB moet eens goede scheidsrechters afleveren. Roda JC heeft vandaag op de meest kinderachtige wijzes vrije trappen meegekregen.
ja ik kijk niet echt uit naar cambuur in de eredivisequote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Cambuur en Volendam bovenaan, wat een treurnis na de stand van de winterstop
op zo'n momenten mag het, vond het ook onterecht dat Pelle geel kreeg na zijn doelpunt tegen Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef onlogisch het volgende:
Had Fledures al geen geel nog vóór dat ie zn shirt uittrok?
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:29 schreef o.us2.0 het volgende:
Zou zo mooi zijn.
GAE en Sparta er in, beide prachtclubs.
Brak ons later op bij Heerenveen uitquote:Op zondag 26 mei 2013 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
op zo'n momenten mag het, vond het ook onterecht dat Pelle geel kreeg na zijn doelpunt tegen Ajax.
In alle eerlijkheid is Roda ook een aantal keer enorm genaaid door de scheidsrechters het afgelopen seizoen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de KNVB moet eens goede scheidsrechters afleveren. Roda JC heeft vandaag op de meest kinderachtige wijzes vrije trappen meegekregen.
Met goede scheidsrechters had Roda inderdaad niet in de nacompetitie gestaan. Het is gewoon een complot, een sterke tegenstander playoffs laten spelen zodat Sparta niet kan promoveren.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een faal club. Anders ga je er niet uit tegen Excelsior.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat zeker, ze hadden zelfs kampioen kunnen worden. Ze lijken wel alles te verkloten wanneer het er op aan komt. Doet me een beetje aan Feyenoord denken(wedstrijd tegen ADO).
Dat is de sponsor...quote:Op zondag 26 mei 2013 16:33 schreef JanCees het volgende:
WTF die Klaas Puul trapt er gelijk een tegen de grond.
faalclubquote:Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gewoon een faal club. Anders ga je er niet uit tegen Excelsior.
Ja haha je bent de eerste met deze onwijs leuke grap.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:33 schreef JanCees het volgende:
WTF die Klaas Puul trapt er gelijk een tegen de grond.
Dat is behoorlijk inconsequentquote:Op zondag 26 mei 2013 16:33 schreef Adames het volgende:
[..]
op zo'n momenten mag het, vond het ook onterecht dat Pelle geel kreeg na zijn doelpunt tegen Ajax.
Ja ik was weer net te laatquote:Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja haha je bent de eerste met deze onwijs leuke grap.
Je meent het toch zeker niet hequote:
Elke wedstrijd deze grapquote:Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Klaas Puul is wel bekende naam in het dorp... gewoon 11 spelers met de zelfde naam :S
ik vond die Hans de Koning zo zielig, de laatste competitiewedstrijd: wij verdienen het om kampioen te worden, die ploeg is driekwart jaar helemaal niet in beeld geweest voor het kampioenschap. Pas na de vrije val van Sparta en de puntenvermindering voor MVV (en daarmee blijkbaar een mentale klap) kon het pas wat worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja ik kijk niet echt uit naar cambuur in de eredivise
quote:
Koster je moeder is een hoerquote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
Minder dan vijf minuten bezig en nu is iemands moeder al een hoer. Nou nou.
Dat was ze dan waarschijnlijk al langer hoor. Tenzij ze een heel drastische carrièreswitch gemaakt heeft zojuist.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
Natuurlijk was Roda sterker. Maar je wint niet door alleen sterker te zijn. En vandaag won Roda door een slechte scheidsrechter.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp die kritiek op de scheidsrechter echt niet. Als je de wedstrijd Roda JC - Sparta van vandaag bekijkt dan had Roda JC het beste van het spel, waren die het gevaarlijks en ze hadden verreweg de beste kansen. Ik had ook liever dat Sparta zou promoveren, maar Roda JC was gewoon de betere ploeg vandaag, dus ze hebben verdiend gewonnen. Een beetje realistisch mag je wel zijn.
Die volendammers hebben dan ook allemaal dezelfde moeder.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
Achternaam: Smit.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef remlof het volgende:
Die volendammers hebben dan ook allemaal dezelfde moeder.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die volendammers hebben dan ook allemaal dezelfde moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |