Ja maar hijzelf blijft zitten met zijn achterlijke money ball ideeen .quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij nam het kantoorpersoneel toch mee
voordeel hiervan is nog de risicobeperking. Zou toch zonde zijn als een achilles promoveert en dan in de problemen komt.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, beloftenteams voegen weinig toe eigenlijk. Zorg dan gewoon dat het voor Topklassers aantrekkelijker wordt om te promoveren, als je per se 18 clubs in de Eerste Divisie wilt hebben.
Dat is maar goed ook, Ajax scoort zo vaak, dan blijft die tune maar gespeeld worden.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vaag inderdaad. Dan kan je beter zo'n constructie als Feyenoord/Excelsior hebben.
Helemaal met jullie eens. Laat drie Topklassers promoveren of verplicht Ajax/PSV om een extra satellietclub op te richten als je zo graag twee keer in het profvoetbal uit wil komen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, beloftenteams voegen weinig toe eigenlijk. Zorg dan gewoon dat het voor Topklassers aantrekkelijker wordt om te promoveren, als je per se 18 clubs in de Eerste Divisie wilt hebben.
Wat is je beeld dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom voldoen Brabanders en Limburgers altijd aan mijn algemene beeld van hoe ze eruit zien
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, Ajax scoort zo vaak, dan blijft die tune maar gespeeld worden.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, Ajax scoort zo vaak, dan blijft die tune maar gespeeld worden.
die top 40 nummers opzetten is inderdaad wel triest. maar een voetballied is nog wel leukquote:
Geeft trouwens wel de mentaliteit van Roda aanquote:Want drin is drin en jool is jool; zal miech ejaal zieë wie ze vool.
Want drin is drin en jool is jool; zal miech ejaal zieë wie ze vool. (2x)
Mit d'r kop of mit d'r vós, wint ze mar jemaat wëet durch die van ós.
Hij komt zelf ook uit een dergelijk gebied dus hij kan het weten.quote:
Ben jij Amenth?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef Konijn163 het volgende:
Ik durf te wedden dat Roda in de eredivisie blijft.
Wat staat er?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
die top 40 nummers opzetten is inderdaad wel triest. maar een voetballied is nog wel leuk
[..]
Geeft trouwens wel de mentaliteit van Roda aan
Ik ben geen voorstander van het play-off systeem, zonder dat systeem was FC Utrecht gewoon vijfde en zouden die dus sowieso de vEL in moeten gaan. Dus ik vind het terecht. Het is jammer dat FC Twente zo snel ik verval is geraakt, na veertig jaar eindelijk de derde club van Nederland, eindelijk Feyenoord eruit verdrongen en het jaar daarop storten ze in en geven ze het weer helemaal weg. Ik had liever gehad dat we iets langer een top 3 in Nederland hadden gehad met:quote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wat is trouwens je kijk op de trieste aftocht van Twente?
erin is erin, goal is goal, zal me niet boeien hoe hij vielquote:
Die hele club is debiel.Ze zijn afhankelijk van Demouge.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een debiele overtreding. What the fuck man
Zelfs als Limburger had ik dat er niet uit kunnen halen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
erin is erin, goal is goal, zal me niet boeien hoe hij viel
met de kop of met de kont, als hij maar wordt gemaakt door die van ons
Dat roep ik godverdomme al weken.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hele club is debiel.Ze zijn afhankelijk van Demouge.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat roep ik godverdomme al weken.
SPARTA KOM OP![]()
Wat heeft Henkie je aangedaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
De keeper heeft pijn.
Ik geloof niet dat dit geacteerd is.
Oh, en: Ten Cate![]()
![]()
Bloedt je Limburgse hart al?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig een medestander, ik voelde me al een Don Quichot hier
Zeg nou zelf, hij is beter dan die kastanjequote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Malki naar Twente.![]()
Hij is toch gewend om in falende ploegen te spelen.
Kerkraads/Vaalser dialect is inderdaad apart.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zelfs als Limburger had ik dat er niet uit kunnen halen.
En dat had men van te voren niet gedacht.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Shreyas het volgende:
De wedstrijd is in ieder geval wel spannend
Wat doet Ten Cate? Heb stukje gemist.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
De keeper heeft pijn.
Ik geloof niet dat dit geacteerd is.
Oh, en: Ten Cate![]()
![]()
Huh, waarom dat dan??quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wist je dat hij deze job voor niets doet
Hoop het nietquote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Opeens flashbacks van Sparta-Excelsior in de laatste minuten![]()
Nee, Ten Cate is financieel onafhankelijk!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh, waarom dat dan??Hij heeft toch geld nodig om zich te onderhouden?
Oh, vandaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Ten Cate is financieel onafhankelijk!
Beter dan dat ze op zoek gaan naar doelpuntenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Roda is op zoek naar rode kaarten.
Nope. Eerst was het dat hij niet betaald zou krijgen als ze niet promoveerden maar ook dat is niet meer zo. Hij werkt volledig als vrijwilliger.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een maat van me (Spartasupporter) kreeg een hartverzakking toen hij dat meemaakte. Zat in de Kasteel aan de zijde waar het doelpunt voor zijn neus gemaakt werdquote:
Rotterdamse Derbyquote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is iedereen voor sparta? Zou echt zonde zijn als RJC degradeert, is gewoon een standaard eredivisieclub.
Hij schijnt financieel onafhankelijk te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sparta ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is iedereen voor sparta? Zou echt zonde zijn als RJC degradeert, is gewoon een standaard eredivisieclub.
Sparta is 10x mooier dan Roda, feit.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef MouzurX het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |