Een gozer die ik ken is een "sparta hooligan". Hij zegt zelf ook dat ze niks voorstellen en het meer op gelegenheidsbasis doenquote:
Ah zo, ik zocht even op SYC maar die groep bestaat nog wel? En het kan aan mij liggen maar ik zie nooit een "staanvak" daar. Zit daar iedereen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een gozer die ik ken is een "sparta hooligan". Hij zegt zelf ook dat ze niks voorstellen en het meer op gelegenheidsbasis doen
Willem II en VVV ga ik niet missen hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Fanatiek is een ruim begrip. Ieder is op zijn of haar manier fanatiek. Bij Sparta is het alleen vaak wat doods in het stadion. Tenminste toen ze nog eredivisie speelden. Vaak doet wat jaren jupiler league wat dat betreft wonderen. Zag je ook wel een beetje bij Willem II.
Misschien moet PSV ook maar degraderen dan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Fanatiek is een ruim begrip. Ieder is op zijn of haar manier fanatiek. Bij Sparta is het alleen vaak wat doods in het stadion. Tenminste toen ze nog eredivisie speelden. Vaak doet wat jaren jupiler league wat dat betreft wonderen. Zag je ook wel een beetje bij Willem II.
Sparta is meer de club van het chique volk . Verklaart dat mindere fanatismequote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Elite clubquote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sparta is meer de club van het chique volk . Verklaart dat mindere fanatisme
Geen idee. Hij had een stadion verbod van 4 jaar. Dus zoveel hoorde ik daar ook niet meer overquote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah zo, ik zocht even op SYC maar die groep bestaat nog wel? En het kan aan mij liggen maar ik zie nooit een "staanvak" daar. Zit daar iedereen?
Jules Deelder.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sparta is meer de club van het chique volk . Verklaart dat mindere fanatisme
Idd. Sparta is ook niet veel. Alleeen Henkquote:
Wel goede keuze van Brood om naar Roda te gaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Idd. Sparta is ook niet veel. Alleeen Henk![]()
Roda in de JL zou wel triest zijn met zo'n stadion en 'zo'n selectie.
Euh, niets tegen Feyenoordsupporters jaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan ze niet vergelijken met de gemiddelde Feyenoordsupporter
Geen echte rivaliteit meer, alleen tijdens de Stadsderby.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe zijn de verhoudingen tussen Sparta en Feyenoord dan?
Volgens mij wel redelijk gespannen. Feyenoord wint zelden op het Kasteel, de laatste jaren.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Maar hoe zijn de verhoudingen tussen Sparta en Feyenoord dan?
In de heenwedstrijd hebben ze het ook 90 minuten uitgehouden, en nu mogen ze nog een treffer incasseren ook.quote:
Neejoh, er is alleen spanning tijdens de Stadsderby maar daarbuiten is het gewoon een underdogclubje van Rotterdam. Je wordt niet in elkaar getrapt of uitgescholden omdat je voor Sparta bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk gespannen. Feyenoord wint zelden op het Kasteel, de laatste jaren.
Dus misschien wel sympathie naar elkaar toe?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Neejoh, er is alleen spanning tijdens de Stadsderby maar daarbuiten is het gewoon een underdogclubje van Rotterdam. Je wordt niet in elkaar getrapt of uitgescholden omdat je voor Sparta bent.
Ja daarom, je kan het niet te lang volhoudenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze hebben alles mee al 1,5 wedstrijd.
Bel Hassani is gewoon uit tactische overwegingen op de bank gezet.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat Bel Hassani het talent van de JL was ofzo
Ze juichen allemaal voor Rotterdam.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus misschien wel sympathie naar elkaar toe?
Oh okequote:Op zondag 26 mei 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bel Hassani is gewoon uit tactische overwegingen op de bank gezet.
Google het.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met die debiel Adeleye?
Jonge spelers die een paar leuke wedstrijden spelen worden door supporters al snel onterecht opgehemeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat Bel Hassani het talent van de JL was ofzo
Mocht bijvoorbeeld Sparta ver komen in de beker (als Feyenoord door een ander is uitgeschakeld, niet als ze nog tegen elkaar moeten) of het gaat goed in de Eredivsie dan is er veel sympathie naar elkaar toe ja. Onder het mom van "het is ook Rotterdam".quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus misschien wel sympathie naar elkaar toe?
matige trollquote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jonge spelers die een paar leuke wedstrijden spelen worden door supporters al snel onterecht opgehemeld.
Neem Van Dijk.
En Boerrigterquote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jonge spelers die een paar leuke wedstrijden spelen worden door supporters al snel onterecht opgehemeld.
Neem Van Dijk.
gewaagde uitspraakquote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat het een middag wordt dat hij er voor Roda gewoon niet in wil
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meen het.![]()
Dat je dat niet inziet bewijst eigenlijk m'n gelijk.
Die jongen is al een heel seizoen een stabiele verdediger die altijd een oplossing heeft.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meen het.![]()
Dat je dat niet inziet bewijst eigenlijk m'n gelijk.
Kijk eens naar de club in je naamquote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom voldoen Brabanders en Limburgers altijd aan mijn algemene beeld van hoe ze eruit zien
Stabiele verdedigers laten Sigthorsson neit vrij.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die jongen is al een heel seizoen een stabiele verdediger die altijd een oplossing heeft.
Vanuit Sparta naar Feyenoord niet echt. Andersom wel ja. Derby leeft ook meer daar.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mocht bijvoorbeeld Sparta ver komen in de beker (als Feyenoord door een ander is uitgeschakeld, niet als ze nog tegen elkaar moeten) of het gaat goed in de Eredivsie dan is er veel sympathie naar elkaar toe ja. Onder het mom van "het is ook Rotterdam".
Maakt de laatste pak hem beet 5 á 7 wedstrijden elke wedstrijd wel een foutje.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die jongen is al een heel seizoen een stabiele verdediger die altijd een oplossing heeft.
bij groningen en stabiel is hij juist nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sighthorsson is buitenklassequote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stabiele verdedigers laten Sigthorsson neit vrij.
Mooiste is dat er gewoon even veel Overijsselse clubs zijn als Limburgsequote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef hafcfan het volgende:
Veel Limburgse streekderby's in de JL volgend jaar en veel Overijselse in de Eredivisie.
Alle 4 de clubs uit de provincie in de Eredivisiequote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef hafcfan het volgende:
Veel Limburgse streekderby's in de JL volgend jaar en veel Overijselse in de Eredivisie.
Dat laatste heb ik ook opgemerkt, de Stadsderby in het Kasteel is de wedstrijd van het jaar daar. Bij ons is pas het na de Klassieker en thuiswedstrijden tegen overige topclubs.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanuit Sparta naar Feyenoord niet echt. Andersom wel ja. Derby leeft ook meer daar.
Nee, alleen Utrecht - Twente.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:50 schreef Fargo het volgende:
Worden deze wedstrijden straks trouwens gewoon om 19.00 uur nog uitgezonden op Nederland 1?
Dit is van RTLquote:Op zondag 26 mei 2013 15:50 schreef Fargo het volgende:
Worden deze wedstrijden straks trouwens gewoon om 19.00 uur nog uitgezonden op Nederland 1?
Beste kant van Nederlandquote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alle 4 de clubs uit de provincie in de Eredivisie
Clubs in het noorden nemen het over
Nu nog wat Brabantse clubs eruit en Noord-Hollandse erinquote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En Veendam dan?!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Behalve Volendam dan, dat is het Limburg van Noord-Hollandquote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu nog wat Brabantse clubs eruit en Noord-Hollandse erin
Oh.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren ook beelden van deze playoffs afgelopen donderdag.
Clubs als VVV en Rodaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Clubs in het noorden nemen het over![]()
- Cambuur
- Heerenveen
- Groningen
- Zwolle
- Heracles
- Twente
- Go Ahead Eagles
- AZ
- Ajax
Het noorden is goed vertegenwoordigd sinds heel wat jaren. Eerst altijd enorm veel Brabantse clubs en die homo's uit Limburg
Whut? Ik dacht PO EL bij de NOS zat en PO JL bij RTL.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er waren ook beelden van deze playoffs afgelopen donderdag.
welke noord hollandse is dan de moeite waard? telstar of volendam bedoel je toch nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever dat er echt een goede voetbalpiramide komt over een paar jaar. Dan nog een Amsterdamse club in de Eredivisiequote:Op zondag 26 mei 2013 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve Volendam dan, dat is het Limburg van Noord-Holland
Noord-Hollandse er in?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een Amsterdamse profclub willen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever dat er echt een goede voetbalpiramide komt over een paar jaar. Dan nog een Amsterdamse club in de Eredivisie
Misschien dat er nog een paar uit de Topklasse kunnen doorstromenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:52 schreef Adames het volgende:
[..]
welke noord hollandse is dan de moeite waard? telstar of volendam bedoel je toch niet
Amsterdamse derby natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou je nog een Amsterdamse profclub willen?
Geen goed idee. Teveel clubs in een regio is ook weer niet goed. Zie Haarlem en Telstar. En dat Volendam een voetbalclub heeftquote:
oh daar zit je op te wachten ja. Nee Noord Holland is wel vertegenwoordigd met Ajax en AZ.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een paar uit de Topklasse kunnen doorstromen
Stadion uit.quote:
Volendam vind ik best een geinige club hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen goed idee. Teveel clubs in een regio is ook weer niet goed. Zie Haarlem en Telstar. En dat Volendam een voetbalclub heeft
Gewoon FC Volendam laten verhuizen naar Amsterdam-Noord en van naam laten veranderen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen goed idee. Teveel clubs in een regio is ook weer niet goed. Zie Haarlem en Telstar. En dat Volendam een voetbalclub heeft
Ajax pakt alle fans af![]()
Nee juist niet! Ajax is Amsterdamse trots, dan moet je toch niet die trots delen met een andere club.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendam vind ik best een geinige club hoor. En een stad als Amsterdam hoort toch wel meerdere profclubs te hebben
Die bestaat er al de Eredivisie en de Jupiler League.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef Borizzz het volgende:
Zodirect komt er gewoon een Noord-Nederlandse competitie en een Zuid Nederlandse.
Kan toch allebeiquote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee juist niet! Ajax is Amsterdamse trots, dan moet je toch niet die trots delen met een andere club.
Ik heb het altijd raar gevonden dat er geen tweede Amsterdamse club (meer) is. Prachtig stadion, mensen zat.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax pakt alle fans af![]()
Bijna alle grote Europese steden hebben meerdere profclubs, behalve Amsterdam.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee juist niet! Ajax is Amsterdamse trots, dan moet je toch niet die trots delen met een andere club.
Apartquote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die van Roda. Deden ze toen met die fusie.
Dat kan ook zeker wel in een wereldstad als Amsterdamquote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het altijd raar gevonden dat er geen tweede Amsterdamse club (meer) is. Prachtig stadion, mensen zat.
Parijsquote:Op zondag 26 mei 2013 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bijna alle grote Europese steden hebben meerdere profclubs, behalve Amsterdam.
Door al de verkopen half 1975 kon FC Amsterdam het niveau van het topseizoen 1973-1974 en het voor de club eveneens goede seizoen 1974-1975 niet vasthouden. Na een succesvolle start zakte de fusieclub FC Amsterdam in het seizoen 1977-1978 af van de Eredivisie naar de Eerste Divisie.quote:
Failliet gegaan. Konden het Olympisch Stadion niet meer betalen, dus verhuisd naar een trapveldje er naast, toen kwam er helemaal niemand meer en toen ging het op de fles.quote:
Iedereen in Amsterdam is al voor Ajax, dus rivaliteit krijg je sowieso niet. Maar je bedoelt een satellietclub zoals Feyenoord Excelsior heeft?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het altijd raar gevonden dat er geen tweede Amsterdamse club (meer) is. Prachtig stadion, mensen zat.
Ajax 2 in de Jupilerleague kan natuurlijk wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ook zeker wel in een wereldstad als Amsterdam. Maarja de vraag is of het er ooit nog van gaat komen.
Ja, een beetje een Excelsior of FC Eindhoven-idee. Zou volgens mij ook heel goed zijn voor Ajax' jeugdopleiding.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen in Amsterdam is al voor Ajax, dus rivaliteit krijg je sowieso niet. Maar je bedoelt een satellietclub zoals Feyenoord Excelsior heeft?
Ik denk niet dat Ajax daar zo'n behoefte aan heeft. Niemand in Amsterdam denk ik.
Jack is voor AFC. Die trekt nog wel wat volk meequote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen in Amsterdam is al voor Ajax, dus rivaliteit krijg je sowieso niet. Maar je bedoelt een satellietclub zoals Feyenoord Excelsior heeft?
Ik denk niet dat Ajax daar zo'n behoefte aan heeft. Niemand in Amsterdam denk ik.
Laat gewoon Achilles en Katwijk toequote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ajax 2 in de Jupilerleague kan natuurlijk wel.
Dat is niet hetzelfdequote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ajax 2 in de Jupilerleague kan natuurlijk wel.
Iets als Sparta zal hij denk ik bedoelen. Een stadsrivaal voor Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
hebben we die nepstad Almere voor.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker niet nu jong Ajax gewoon de Jupiler League in gaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit wel ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat gewoon Achilles en Katwijk toe
Achilles wil wel, Katwijk hoeft niet per se.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat gewoon Achilles en Katwijk toe
Oh is dat al besloten? Maar dan mogen ze niet promoveren toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet nu jong Ajax gewoon de Jupiler League in gaat.
Ja maar dat zijn gewoon twee teams van dezelfde clubquote:
Klopt.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh is dat al besloten? Maar dan mogen ze niet promoveren toch?
Geen promotie nee. Maar is nog niet definitief volgens mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh is dat al besloten? Maar dan mogen ze niet promoveren toch?
Vandaar dat ze een niveautje lager spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef Paxcon het volgende:
De invloeden van Van Gaal uit de jaren 80 zijn nog steeds terug te zien in het hedendaagse spel van Sparta
Je vergeet Malkiquote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is de enige die Roda JC op de been houdt.
Dit is serieus.
Dus dan promoveert de nummer 2 automatisch als Ajax 2 kampioen in de JL wordt?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
Henk, Henk, waarom altijd die overacting?
[..]
Klopt.
Ik vind dat heel stom. Daarom ook tegen beloftenteams.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus dan promoveert de nummer 2 automatisch als Ajax 2 kampioen in de JL wordt?
Geen idee hoe ze dat willen doen, eigenlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Volendam.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Adames het volgende:
een van de leukste goaltunes van Nederland wel
jaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Uit een onterechte vrije trap. Klote Demouge
Dat is wel een beetje vaag inderdaad. Dan kan je beter zo'n constructie als Feyenoord/Excelsior hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat heel stom. Daarom ook tegen beloftenteams.
Hij nam het kantoorpersoneel toch meequote:Op zondag 26 mei 2013 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Wiljan Vloet moet opstappen als ze dit verliezen
Dit gaan ze op zeker weggeven.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:04 schreef ImMaxa het volgende:
Jammer. Go Sparta! 1-1 is ook al genoeg, maar toch gevaarlijk...
Ja, beloftenteams voegen weinig toe eigenlijk. Zorg dan gewoon dat het voor Topklassers aantrekkelijker wordt om te promoveren, als je per se 18 clubs in de Eerste Divisie wilt hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat heel stom. Daarom ook tegen beloftenteams.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat moet wel episch klinken in zo´n stadion. Stiekem vind ik die van Feyenoord wel tof
Geen goaltune is het beste.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat moet wel episch klinken in zo´n stadion. Stiekem vind ik die van Feyenoord wel tof
Ja maar hijzelf blijft zitten met zijn achterlijke money ball ideeen .quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij nam het kantoorpersoneel toch mee
voordeel hiervan is nog de risicobeperking. Zou toch zonde zijn als een achilles promoveert en dan in de problemen komt.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, beloftenteams voegen weinig toe eigenlijk. Zorg dan gewoon dat het voor Topklassers aantrekkelijker wordt om te promoveren, als je per se 18 clubs in de Eerste Divisie wilt hebben.
Dat is maar goed ook, Ajax scoort zo vaak, dan blijft die tune maar gespeeld worden.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vaag inderdaad. Dan kan je beter zo'n constructie als Feyenoord/Excelsior hebben.
Helemaal met jullie eens. Laat drie Topklassers promoveren of verplicht Ajax/PSV om een extra satellietclub op te richten als je zo graag twee keer in het profvoetbal uit wil komen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, beloftenteams voegen weinig toe eigenlijk. Zorg dan gewoon dat het voor Topklassers aantrekkelijker wordt om te promoveren, als je per se 18 clubs in de Eerste Divisie wilt hebben.
Wat is je beeld dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom voldoen Brabanders en Limburgers altijd aan mijn algemene beeld van hoe ze eruit zien
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, Ajax scoort zo vaak, dan blijft die tune maar gespeeld worden.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, Ajax scoort zo vaak, dan blijft die tune maar gespeeld worden.
die top 40 nummers opzetten is inderdaad wel triest. maar een voetballied is nog wel leukquote:
Geeft trouwens wel de mentaliteit van Roda aanquote:Want drin is drin en jool is jool; zal miech ejaal zieë wie ze vool.
Want drin is drin en jool is jool; zal miech ejaal zieë wie ze vool. (2x)
Mit d'r kop of mit d'r vós, wint ze mar jemaat wëet durch die van ós.
Hij komt zelf ook uit een dergelijk gebied dus hij kan het weten.quote:
Ben jij Amenth?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef Konijn163 het volgende:
Ik durf te wedden dat Roda in de eredivisie blijft.
Wat staat er?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
die top 40 nummers opzetten is inderdaad wel triest. maar een voetballied is nog wel leuk
[..]
Geeft trouwens wel de mentaliteit van Roda aan
Ik ben geen voorstander van het play-off systeem, zonder dat systeem was FC Utrecht gewoon vijfde en zouden die dus sowieso de vEL in moeten gaan. Dus ik vind het terecht. Het is jammer dat FC Twente zo snel ik verval is geraakt, na veertig jaar eindelijk de derde club van Nederland, eindelijk Feyenoord eruit verdrongen en het jaar daarop storten ze in en geven ze het weer helemaal weg. Ik had liever gehad dat we iets langer een top 3 in Nederland hadden gehad met:quote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Wat is trouwens je kijk op de trieste aftocht van Twente?
erin is erin, goal is goal, zal me niet boeien hoe hij vielquote:
Die hele club is debiel.Ze zijn afhankelijk van Demouge.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een debiele overtreding. What the fuck man
Zelfs als Limburger had ik dat er niet uit kunnen halen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef Adames het volgende:
[..]
erin is erin, goal is goal, zal me niet boeien hoe hij viel
met de kop of met de kont, als hij maar wordt gemaakt door die van ons
Dat roep ik godverdomme al weken.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hele club is debiel.Ze zijn afhankelijk van Demouge.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat roep ik godverdomme al weken.
SPARTA KOM OP![]()
Wat heeft Henkie je aangedaan?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
De keeper heeft pijn.
Ik geloof niet dat dit geacteerd is.
Oh, en: Ten Cate![]()
![]()
Bloedt je Limburgse hart al?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Adames het volgende:
[..]
gelukkig een medestander, ik voelde me al een Don Quichot hier
Zeg nou zelf, hij is beter dan die kastanjequote:Op zondag 26 mei 2013 16:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Malki naar Twente.![]()
Hij is toch gewend om in falende ploegen te spelen.
Kerkraads/Vaalser dialect is inderdaad apart.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zelfs als Limburger had ik dat er niet uit kunnen halen.
En dat had men van te voren niet gedacht.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Shreyas het volgende:
De wedstrijd is in ieder geval wel spannend
Wat doet Ten Cate? Heb stukje gemist.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
De keeper heeft pijn.
Ik geloof niet dat dit geacteerd is.
Oh, en: Ten Cate![]()
![]()
Huh, waarom dat dan??quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wist je dat hij deze job voor niets doet
Hoop het nietquote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Opeens flashbacks van Sparta-Excelsior in de laatste minuten![]()
Nee, Ten Cate is financieel onafhankelijk!quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh, waarom dat dan??Hij heeft toch geld nodig om zich te onderhouden?
Oh, vandaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Ten Cate is financieel onafhankelijk!
Beter dan dat ze op zoek gaan naar doelpuntenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Roda is op zoek naar rode kaarten.
Nope. Eerst was het dat hij niet betaald zou krijgen als ze niet promoveerden maar ook dat is niet meer zo. Hij werkt volledig als vrijwilliger.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een maat van me (Spartasupporter) kreeg een hartverzakking toen hij dat meemaakte. Zat in de Kasteel aan de zijde waar het doelpunt voor zijn neus gemaakt werdquote:
Rotterdamse Derbyquote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is iedereen voor sparta? Zou echt zonde zijn als RJC degradeert, is gewoon een standaard eredivisieclub.
Hij schijnt financieel onafhankelijk te zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sparta ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is iedereen voor sparta? Zou echt zonde zijn als RJC degradeert, is gewoon een standaard eredivisieclub.
Sparta is 10x mooier dan Roda, feit.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Dat zei men over Sparta ook destijds.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:15 schreef MouzurX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |