Dat is niet hetzelfdequote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ajax 2 in de Jupilerleague kan natuurlijk wel.
Iets als Sparta zal hij denk ik bedoelen. Een stadsrivaal voor Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen in Amsterdam is al voor Ajax, dus rivaliteit krijg je sowieso niet. Maar je bedoelt een satellietclub zoals Feyenoord Excelsior heeft?
Ik denk niet dat Ajax daar zo'n behoefte aan heeft. Niemand in Amsterdam denk ik.
hebben we die nepstad Almere voor.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen in Amsterdam is al voor Ajax, dus rivaliteit krijg je sowieso niet. Maar je bedoelt een satellietclub zoals Feyenoord Excelsior heeft?
Ik denk niet dat Ajax daar zo'n behoefte aan heeft. Niemand in Amsterdam denk ik.
Zeker niet nu jong Ajax gewoon de Jupiler League in gaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit wel ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat gewoon Achilles en Katwijk toe
Achilles wil wel, Katwijk hoeft niet per se.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat gewoon Achilles en Katwijk toe
Oh is dat al besloten? Maar dan mogen ze niet promoveren toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet nu jong Ajax gewoon de Jupiler League in gaat.
Ja maar dat zijn gewoon twee teams van dezelfde clubquote:
Klopt.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh is dat al besloten? Maar dan mogen ze niet promoveren toch?
Geen promotie nee. Maar is nog niet definitief volgens mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh is dat al besloten? Maar dan mogen ze niet promoveren toch?
Vandaar dat ze een niveautje lager spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef Paxcon het volgende:
De invloeden van Van Gaal uit de jaren 80 zijn nog steeds terug te zien in het hedendaagse spel van Sparta
Je vergeet Malkiquote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is de enige die Roda JC op de been houdt.
Dit is serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |