Stadion uit.quote:
Volendam vind ik best een geinige club hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen goed idee. Teveel clubs in een regio is ook weer niet goed. Zie Haarlem en Telstar. En dat Volendam een voetbalclub heeft
Gewoon FC Volendam laten verhuizen naar Amsterdam-Noord en van naam laten veranderen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen goed idee. Teveel clubs in een regio is ook weer niet goed. Zie Haarlem en Telstar. En dat Volendam een voetbalclub heeft
Ajax pakt alle fans af![]()
Nee juist niet! Ajax is Amsterdamse trots, dan moet je toch niet die trots delen met een andere club.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendam vind ik best een geinige club hoor. En een stad als Amsterdam hoort toch wel meerdere profclubs te hebben
Die bestaat er al de Eredivisie en de Jupiler League.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef Borizzz het volgende:
Zodirect komt er gewoon een Noord-Nederlandse competitie en een Zuid Nederlandse.
Kan toch allebeiquote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee juist niet! Ajax is Amsterdamse trots, dan moet je toch niet die trots delen met een andere club.
Ik heb het altijd raar gevonden dat er geen tweede Amsterdamse club (meer) is. Prachtig stadion, mensen zat.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ajax pakt alle fans af![]()
Bijna alle grote Europese steden hebben meerdere profclubs, behalve Amsterdam.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee juist niet! Ajax is Amsterdamse trots, dan moet je toch niet die trots delen met een andere club.
Apartquote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die van Roda. Deden ze toen met die fusie.
Dat kan ook zeker wel in een wereldstad als Amsterdamquote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het altijd raar gevonden dat er geen tweede Amsterdamse club (meer) is. Prachtig stadion, mensen zat.
Parijsquote:Op zondag 26 mei 2013 15:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bijna alle grote Europese steden hebben meerdere profclubs, behalve Amsterdam.
Door al de verkopen half 1975 kon FC Amsterdam het niveau van het topseizoen 1973-1974 en het voor de club eveneens goede seizoen 1974-1975 niet vasthouden. Na een succesvolle start zakte de fusieclub FC Amsterdam in het seizoen 1977-1978 af van de Eredivisie naar de Eerste Divisie.quote:
Failliet gegaan. Konden het Olympisch Stadion niet meer betalen, dus verhuisd naar een trapveldje er naast, toen kwam er helemaal niemand meer en toen ging het op de fles.quote:
Iedereen in Amsterdam is al voor Ajax, dus rivaliteit krijg je sowieso niet. Maar je bedoelt een satellietclub zoals Feyenoord Excelsior heeft?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het altijd raar gevonden dat er geen tweede Amsterdamse club (meer) is. Prachtig stadion, mensen zat.
Ajax 2 in de Jupilerleague kan natuurlijk wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ook zeker wel in een wereldstad als Amsterdam. Maarja de vraag is of het er ooit nog van gaat komen.
Ja, een beetje een Excelsior of FC Eindhoven-idee. Zou volgens mij ook heel goed zijn voor Ajax' jeugdopleiding.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen in Amsterdam is al voor Ajax, dus rivaliteit krijg je sowieso niet. Maar je bedoelt een satellietclub zoals Feyenoord Excelsior heeft?
Ik denk niet dat Ajax daar zo'n behoefte aan heeft. Niemand in Amsterdam denk ik.
Jack is voor AFC. Die trekt nog wel wat volk meequote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Iedereen in Amsterdam is al voor Ajax, dus rivaliteit krijg je sowieso niet. Maar je bedoelt een satellietclub zoals Feyenoord Excelsior heeft?
Ik denk niet dat Ajax daar zo'n behoefte aan heeft. Niemand in Amsterdam denk ik.
Laat gewoon Achilles en Katwijk toequote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ajax 2 in de Jupilerleague kan natuurlijk wel.
Dat is niet hetzelfdequote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ajax 2 in de Jupilerleague kan natuurlijk wel.
Iets als Sparta zal hij denk ik bedoelen. Een stadsrivaal voor Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
hebben we die nepstad Almere voor.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker niet nu jong Ajax gewoon de Jupiler League in gaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit wel ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat gewoon Achilles en Katwijk toe
Achilles wil wel, Katwijk hoeft niet per se.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat gewoon Achilles en Katwijk toe
Oh is dat al besloten? Maar dan mogen ze niet promoveren toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet nu jong Ajax gewoon de Jupiler League in gaat.
Ja maar dat zijn gewoon twee teams van dezelfde clubquote:
Klopt.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh is dat al besloten? Maar dan mogen ze niet promoveren toch?
Geen promotie nee. Maar is nog niet definitief volgens mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh is dat al besloten? Maar dan mogen ze niet promoveren toch?
Vandaar dat ze een niveautje lager spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef Paxcon het volgende:
De invloeden van Van Gaal uit de jaren 80 zijn nog steeds terug te zien in het hedendaagse spel van Sparta
Je vergeet Malkiquote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is de enige die Roda JC op de been houdt.
Dit is serieus.
Dus dan promoveert de nummer 2 automatisch als Ajax 2 kampioen in de JL wordt?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:01 schreef GGMM het volgende:
Henk, Henk, waarom altijd die overacting?
[..]
Klopt.
Ik vind dat heel stom. Daarom ook tegen beloftenteams.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus dan promoveert de nummer 2 automatisch als Ajax 2 kampioen in de JL wordt?
Geen idee hoe ze dat willen doen, eigenlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Volendam.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Adames het volgende:
een van de leukste goaltunes van Nederland wel
jaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Uit een onterechte vrije trap. Klote Demouge
Dat is wel een beetje vaag inderdaad. Dan kan je beter zo'n constructie als Feyenoord/Excelsior hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat heel stom. Daarom ook tegen beloftenteams.
Hij nam het kantoorpersoneel toch meequote:Op zondag 26 mei 2013 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Wiljan Vloet moet opstappen als ze dit verliezen
Dit gaan ze op zeker weggeven.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:04 schreef ImMaxa het volgende:
Jammer. Go Sparta! 1-1 is ook al genoeg, maar toch gevaarlijk...
Ja, beloftenteams voegen weinig toe eigenlijk. Zorg dan gewoon dat het voor Topklassers aantrekkelijker wordt om te promoveren, als je per se 18 clubs in de Eerste Divisie wilt hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat heel stom. Daarom ook tegen beloftenteams.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat moet wel episch klinken in zo´n stadion. Stiekem vind ik die van Feyenoord wel tof
Geen goaltune is het beste.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat moet wel episch klinken in zo´n stadion. Stiekem vind ik die van Feyenoord wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |