In de heenwedstrijd hebben ze het ook 90 minuten uitgehouden, en nu mogen ze nog een treffer incasseren ook.quote:
Neejoh, er is alleen spanning tijdens de Stadsderby maar daarbuiten is het gewoon een underdogclubje van Rotterdam. Je wordt niet in elkaar getrapt of uitgescholden omdat je voor Sparta bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk gespannen. Feyenoord wint zelden op het Kasteel, de laatste jaren.
Dus misschien wel sympathie naar elkaar toe?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Neejoh, er is alleen spanning tijdens de Stadsderby maar daarbuiten is het gewoon een underdogclubje van Rotterdam. Je wordt niet in elkaar getrapt of uitgescholden omdat je voor Sparta bent.
Ja daarom, je kan het niet te lang volhoudenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ze hebben alles mee al 1,5 wedstrijd.
Bel Hassani is gewoon uit tactische overwegingen op de bank gezet.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat Bel Hassani het talent van de JL was ofzo
Ze juichen allemaal voor Rotterdam.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus misschien wel sympathie naar elkaar toe?
Oh okequote:Op zondag 26 mei 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bel Hassani is gewoon uit tactische overwegingen op de bank gezet.
Google het.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met die debiel Adeleye?
Jonge spelers die een paar leuke wedstrijden spelen worden door supporters al snel onterecht opgehemeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:44 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat Bel Hassani het talent van de JL was ofzo
Mocht bijvoorbeeld Sparta ver komen in de beker (als Feyenoord door een ander is uitgeschakeld, niet als ze nog tegen elkaar moeten) of het gaat goed in de Eredivsie dan is er veel sympathie naar elkaar toe ja. Onder het mom van "het is ook Rotterdam".quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus misschien wel sympathie naar elkaar toe?
matige trollquote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jonge spelers die een paar leuke wedstrijden spelen worden door supporters al snel onterecht opgehemeld.
Neem Van Dijk.
En Boerrigterquote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jonge spelers die een paar leuke wedstrijden spelen worden door supporters al snel onterecht opgehemeld.
Neem Van Dijk.
gewaagde uitspraakquote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef Paxcon het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat het een middag wordt dat hij er voor Roda gewoon niet in wil
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik meen het.![]()
Dat je dat niet inziet bewijst eigenlijk m'n gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |