Kom op manquote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die supporters die juichen voor Roda. Ik zou me doodschamen als zo'n club in de JL play-offs terecht komt.
Uh, ok? Dus ze mogen juichen of... uh, wat?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die supporters die juichen voor Roda. Ik zou me doodschamen als zo'n club in de JL play-offs terecht komt.
Wat is dit nou voor onzin?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
ik vind het ook jammer voor jequote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Moeten ze fluiten bij een goal?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
denk om je hartquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat allemaal door die tyfushond van een scheidsrechter die die Kutdemouge op een kinderachtige tyfuswijze Roda een vrije trap meegeeft.
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Gewoon fout van de keeper.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat allemaal door die tyfushond van een scheidsrechter die die Kutdemouge op een kinderachtige tyfuswijze Roda een vrije trap meegeeft.
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Ze zaten vorig jaar niet eens in de play-off's, maar oke.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Ga even afkoelen johquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Emile Schelvis 2.0 dit, Rotterdammer422.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Rodaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Jezus johquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
je hoort ze alleen als ze winnenquote:
Nee, maar ik heb het niet op Roda.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef Adames het volgende:
vond je sparta beter over 2 wedstrijden dan?
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Godverdomme ik heb nog nooit zo intens meegeleefd voor een club die ik niet support.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
de keeper had hem gewoon moeten klemmen!!!!!!1111
Ik keek F1quote:Op zondag 26 mei 2013 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hoort ze alleen als ze winnen
kksmiechten daar in limburg kk belgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |