belchinezenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is dat met al die doelpunten rond de 90e minuut de laatste tijd?
En tegen Feyenoord toen in de Kuipquote:Op zondag 26 mei 2013 16:20 schreef Vrieskist het volgende:
Roda weer door het oog van de naald, paar jaar geleden ook al tegen Cambuur.
Wiljan Vloet moet weg idd . Oh nee wacht . Hijzelf blijft zitten en al het kantoorpersoneel moet wegquote:Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
De cijfers en statistieken helpen Sparta niet naar de Eredivisie.
Derde Rijk komt langzaam terug.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is dat met al die doelpunten rond de 90e minuut de laatste tijd?
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef Caland het volgende:
Ik vind eigenlijk dat als de extra tijd in het voordeel is van de club die tijd gerekt heeft ze het moeten verminderen.
Ja. Toen hadden ze er al uitgemoeten.quote:
Beter ja, maar niet veel beter. Anders word je geen 16de.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef Wilskracht het volgende:
Roda heeft veel betere spelers dan Sparta.
Deze opmerking zou door Schreuder gemaakt kunnen zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
De cijfers en statistieken helpen Sparta niet naar de Eredivisie.
quote:'We komen simpelweg één goal tekort'
robben scoorde ook in de laatste minutenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef DaMart het volgende:
Maar als Roda nou in de laatste minuten alsnog wint, zijn de Duitse invloeden wel duidelijk merkbaar.
zie je wie de betere mentaliteit heeft jaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:22 schreef DaMart het volgende:
Maar als Roda nou in de laatste minuten alsnog wint, zijn de Duitse invloeden wel duidelijk merkbaar.
Kom op manquote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die supporters die juichen voor Roda. Ik zou me doodschamen als zo'n club in de JL play-offs terecht komt.
Uh, ok? Dus ze mogen juichen of... uh, wat?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Al die supporters die juichen voor Roda. Ik zou me doodschamen als zo'n club in de JL play-offs terecht komt.
Wat is dit nou voor onzin?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
ik vind het ook jammer voor jequote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Moeten ze fluiten bij een goal?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:24 schreef o.us2.0 het volgende:
denk om je hartquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat allemaal door die tyfushond van een scheidsrechter die die Kutdemouge op een kinderachtige tyfuswijze Roda een vrije trap meegeeft.
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Gewoon fout van de keeper.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat allemaal door die tyfushond van een scheidsrechter die die Kutdemouge op een kinderachtige tyfuswijze Roda een vrije trap meegeeft.
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Dit dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Ga even afkoelen johquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Emile Schelvis 2.0 dit, Rotterdammer422.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Rodaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
Jezus johquote:Op zondag 26 mei 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
BEDANKT KLOTEKNVB!!!
SCHANDE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |