Je meent het toch zeker niet hequote:
Elke wedstrijd deze grapquote:Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef Silver_Shark het volgende:
Klaas Puul is wel bekende naam in het dorp... gewoon 11 spelers met de zelfde naam :S
ik vond die Hans de Koning zo zielig, de laatste competitiewedstrijd: wij verdienen het om kampioen te worden, die ploeg is driekwart jaar helemaal niet in beeld geweest voor het kampioenschap. Pas na de vrije val van Sparta en de puntenvermindering voor MVV (en daarmee blijkbaar een mentale klap) kon het pas wat worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja ik kijk niet echt uit naar cambuur in de eredivise
quote:
Koster je moeder is een hoerquote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
Minder dan vijf minuten bezig en nu is iemands moeder al een hoer. Nou nou.
Dat was ze dan waarschijnlijk al langer hoor. Tenzij ze een heel drastische carrièreswitch gemaakt heeft zojuist.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
Natuurlijk was Roda sterker. Maar je wint niet door alleen sterker te zijn. En vandaag won Roda door een slechte scheidsrechter.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp die kritiek op de scheidsrechter echt niet. Als je de wedstrijd Roda JC - Sparta van vandaag bekijkt dan had Roda JC het beste van het spel, waren die het gevaarlijks en ze hadden verreweg de beste kansen. Ik had ook liever dat Sparta zou promoveren, maar Roda JC was gewoon de betere ploeg vandaag, dus ze hebben verdiend gewonnen. Een beetje realistisch mag je wel zijn.
Die volendammers hebben dan ook allemaal dezelfde moeder.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Tchock het volgende:
Achternaam: Smit.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef remlof het volgende:
Die volendammers hebben dan ook allemaal dezelfde moeder.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Die volendammers hebben dan ook allemaal dezelfde moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |