Waar is die bloedneus?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, geeft geen antwoord op de vraag of die neus nou wel of niet geslagen is. Ondanks ooggetuigen.
waar is je gebroken alien?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Iemand van jouw leeftijd die bang is om direct een vraag te beantwoorden
Ja, duh. Dat punt maakt hij al jaren.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Anyway, een generaal die zegt dat het mogelijk is, is dat het beste waar je mee kan komen?
Aan die persoon die iedereen geslagen heeft zien worden.quote:
Weer een valse opmerkingquote:Op zondag 26 mei 2013 19:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Anyway, een generaal die zegt dat het mogelijk is, is dat het beste waar je mee kan komen?
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik ben nooit bang geweest om een vraag direct te beantwoorden. Ik ben nooit bang geweest om toe te geven dat er geen onomstotelijk bewijs is.
Maar jij bent gewoon bang om een antwoord te geven op een simpele vraag.
Lafaard!
Shrijf je 'sorry dat ik me zo liet gaan' berichten maar weer naar iedereen die je waanwereld verstoort. Ik ga ff thee zetten.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal....
Ik weet dat Piet homo is ja.... of beter gezegd valse nicht.
Waarom zou je dat in godsnaam niet samen mogen nemen?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je mag het niet samennemen. 3 concrete bewijzen van een paar personen is veel sterker dan een groep van 500 man zonder concretebewijzen.
Mensen praten elkaar namelijk na en gaan dan dingen interpreteren die er niet zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam niet samen mogen nemen?
Mijn excuses krijg je niet meer. Ik heb je een tweede kans gegeven, maar dat je na al mijn moeite en serieuze aandacht voor jouw vragen en punten vervolgens je "lichtjes in de lucht" opmerking uit je strot krijgt, dan ben je mijn respect voor altijd kwijt.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:34 schreef Beathoven het volgende:
Shrijf je 'sorry dat ik me zo liet gaan' berichten maar weer naar iedereen die je waanwereld verstoort. Ik ga ff thee zetten.
Hoe overtuigend is 'vrij overtuigend'? Ik vrees dat Greer het imago van de UFO-enthousiastelingen geen goed heeft gedaan. Ondanks dat hij ook getuigen liet spreken was het kennelijk toch nodig om te suggereren dat hij het lichaam van een alien in zijn bezit had. Ik vrees dat ik daarom ook sceptischer ben geworden.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De documentatie is anders vrij overtuigend:
http://keyholepublishing.com/Leading-UFO-Documents.html
En hoeveel van de 5 grote wetenschappelijke onderzoeken heb je al gelezen? Stanton Friedman noemt ze hier:
De verklaringen in de Disclosure Project hebben niets met napraten en interpretatie te maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mensen praten elkaar namelijk na en gaan dan dingen interpreteren die er niet zijn.
Het zal wel weer zo'n aap of te vroeg geboren baby zijn met een genetische afwijking. Die gebruiken ze wel meer voor alien verklaringen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe overtuigend is 'vrij overtuigend'? Ik vrees dat Greer het imago van de UFO-enthousiastelingen geen goed heeft gedaan. Ondanks dat hij ook getuigen liet spreken was het kennelijk toch nodig om te suggereren dat hij het lichaam van een alien in zijn bezit had. Ik vrees dat ik daarom ook sceptischer ben geworden.
Moet ik dat voor jou gaan bepalen? Ga het kijken zou ik zeggen en trek je eigen conclusie.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe overtuigend is 'vrij overtuigend'?
Troll jij es ff op naar F&L.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef firefly3 het volgende:
God bestaat toch ook niet terwijl er miljarden gelovigen zijn?
Die groep die zegt dat er aliens van Sirius komen?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:38 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De verklaringen in de Disclosure Project hebben niets met napraten en interpretatie te maken.
Nee ik zal je helpen. NORAD is een gecombineerde Canadees-Amerikaans systeem. Wanneer de onderzoeker een Freedom of Information Act verzoek doet via de Amerikanen, wordt hem verteld: "We doen al sinds eind jaren 60 geen onderzoek meer naar UFO's dus we hebben geen enkele documentatie die we kunnen vrijgeven".quote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het zal wel weer zo'n aap of te vroeg geboren baby zijn met een genetische afwijking. Die gebruiken ze wel meer voor alien verklaringen.
Zelfde verhaal. Er zijn ook miljoenen mensen die voelen dat god er is. Zegt dat dan dat god bestaat?quote:
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 19:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die groep die zegt dat er aliens van Sirius komen?
Bewijs is bewijs. Is het er of niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Moet ik dat voor jou gaan bepalen? Ga het kijken zou ik zeggen en trek je eigen conclusie.
Waarom verander je van onderwerp? Ik had het over die alien lijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee ik zal je helpen. NORAD is een gecombineerde Canadees-Amerikaans systeem. Wanneer de onderzoeker een Freedom of Information Act verzoek doet via de Amerikanen, wordt hem verteld: "We doen al sinds eind jaren 60 geen onderzoek meer naar UFO's dus we hebben geen enkele documentatie die we kunnen vrijgeven".
Vervolgens doet de onderzoeker hetzelfde verzoek via de Canadese overheid en daar krijgt hij te horen "Ja hoor, we hebben SERVIS rapporten die alle piloten standaard moeten invullen wanneer ze een UFO hebben gezien". En van de canadezen krijgt hij deze SERVIS rapporten opgestuurd.
Hoe duidelijk wil je het hebben dat de Amerikaanse overheid liegt over haar interesse?
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Bewijs is bewijs. Is het er of niet?
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee ik zal je helpen. NORAD is een gecombineerde Canadees-Amerikaans systeem. Wanneer de onderzoeker een Freedom of Information Act verzoek doet via de Amerikanen, wordt hem verteld: "We doen al sinds eind jaren 60 geen onderzoek meer naar UFO's dus we hebben geen enkele documentatie die we kunnen vrijgeven".
Vervolgens doet de onderzoeker hetzelfde verzoek via de Canadese overheid en daar krijgt hij te horen "Ja hoor, we hebben SERVIS rapporten die alle piloten standaard moeten invullen wanneer ze een UFO hebben gezien". En van de canadezen krijgt hij deze SERVIS rapporten opgestuurd.
Hoe duidelijk wil je het hebben dat de Amerikaanse overheid liegt over haar interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |