In Utrecht leeft het wel veel meer. Grolsch Veste was nagenoeg leeg donderdag.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef Moody het volgende:
Ik zie liever Twente in de EL. Utrecht moet het echt hebben van de strijd en als ze achterkomen is het niet meer om aan te zien.
Dat kan toch niet. Louis is het succes van het huidige Bayernquote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk ondertussen nog even wat van gisteren.
http://video.sport1.nl/main/clips/33008/dortmund-bayern-munchen
Louis van Gaal niet genoemd in de samenvatting
Relatief meer. Nagenoeg uitverkocht begreep ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef Moody het volgende:
[..]
22.600 man. Hoeveel bij Utrecht nu? Veeeeel meer?
24.000quote:Op zondag 26 mei 2013 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Relatief meer. Nagenoeg uitverkocht begreep ik.
Waarom een blamage?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Moody het volgende:
Nou 1400 man meer dus.
Daarbij, dit is een blamage voor Twente. Toch knap dat er nog dik 22.000 man zaten.
Beetje raar dat je dat als excuus gebruikt voor het ietwat lege stadion.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
6e plek met 3e begroting is niet best toch?
Ja dat is precies wat ik zegquote:Op zondag 26 mei 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dat als excuus gebruikt voor het ietwat lege stadion.
Begroting zegt dan ook niet alles. Dit Twente had best boven Utrecht moeten eindigen maar meer dan dat echt niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
6e plek met 3e begroting is niet best toch?
Is dat relevant?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoeveel man zullen er bij Ajax op de tribune zitten als ze playoffs moeten spelen?
Mwah. Ze stonden in de winterstop bovenaan en dat vond toen ook niemand vreemd.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Begroting zegt dan ook niet alles. Dit Twente had best boven Utrecht moeten eindigen maar meer dan dat echt niet.
Want? Twente kan dat geld niet gebruiken?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:31 schreef Pascalus het volgende:
Ferdomme, Twente gaat zo nog door terwijl ze de Europa League niet eens interessant vinden.
Gewoon een matige selectie die teveel leunt op de individuele kwaliteit van Chadli en Tadic. Uiteindelijk gewoon op de plek terecht gekomen waar ze horen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Mwah. Ze stonden in de winterstop bovenaan en dat vond toen ook niemand vreemd.
Waardeloze periode gehad. Uiteindelijk nog maar een paar puntjes onder de 3e plek. Ach, volgend seizoen beter.
Zie: Dit seizoen. Schalke'04 - FC Twente. Ze nemen het niet eens serieus.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want? Twente kan dat geld niet gebruiken?
The ball is round, eleven against eleven.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef Knalerwtje het volgende:
Twente heeft een beetje het PSV-probleem. Aardige voorhoede die inidividueel echt wel wat kunnen, maar een but verdediging en een waardeloze keeper.
Welk geld?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want? Twente kan dat geld niet gebruiken?
Zou wel jammer zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:40 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat Boschker na deze wedstrijd stopt?
nou sorry hoor ik denk dat er op de amateurvelden zat oudere lopen die wel normaal kennen uittrappen.quote:
HOAX!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou sorry hoor ik denk dat er op de amateurvelden zat oudere lopen die wel normaal kennen uittrappen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)opstelling#away_team
Duitsers scoren meestal laterquote:Op zondag 26 mei 2013 13:47 schreef Caland het volgende:
Ik verwacht trouwens nog wel een goal voor Twente. Dan is het gewoon afgelopen.
88e minuut ofzo.
Mensen die hem zien voetballen zuchten ook.quote:
Utrecht is veel hechter. Ik proef de onrust bij Twente, kabelpraktijken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Heel dat Utrecht team erop en bij Twente maar een paar spelers. Illustreert het verschil.
Zeker. Mongool had ook niet die bal moeten weggooien.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:59 schreef Tchock het volgende:
Terechte gele kaart voor de keeper van Ut
[..]
[..]![]()
Op zich heb je gelijk, maar hij zegt wel de hele tijd hoe Utrecht harder loopt en een hechter team is en meer van zulks.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:00 schreef JimboSlice het volgende:
Wie is die commentator en waar komt hij vandaan? Zijn voorkeur voor Twente valt namelijk nogal op in zijn stemverheffingen als er ook maar iets spannends staat te gebeuren.
Valt mee toch? Prima commentator imo.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:00 schreef JimboSlice het volgende:
Wie is die commentator en waar komt hij vandaan? Zijn voorkeur voor Twente valt namelijk nogal op in zijn stemverheffingen als er ook maar iets spannends staat te gebeuren.
Nijhuis?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:00 schreef JimboSlice het volgende:
Als Tadic en Chadli vertrekken krijgen ze het nog moeilijk volgend jaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:59 schreef Caland het volgende:
Mooi man. Heel dat Utrecht team erop en bij Twente maar een paar spelers. Illustreert het verschil.
Wat wil je zeggen met 'wel uit Assen'?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Rijswijk komt wel uit Assen, althans, heeft daar als klein jochie gewoond. Volgens mij ergens in het buitenland rond gehangen daarvoor, althans, zijn ouders dan.
Is dit niet die Bas van Venendaal oid?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Rijswijk komt wel uit Assen, althans, heeft daar als klein jochie gewoond. Volgens mij ergens in het buitenland rond gehangen daarvoor, althans, zijn ouders dan.
Ja, ik ben er geweest. Maar wat maakt dat verder uitquote:Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je daar ooit geweest? Wat een grafstad.
Ik begon ook al even te twijfelen aan mijn geografische kennisquote:
Oh dan lijken ze qua stem best wel op elkaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Bas van Veenendaal
[ afbeelding ]
Mark van Rijswijk
[ afbeelding ]
Dat heb ik met Michiel Teeling en Mark van Rijswijkquote:Op zondag 26 mei 2013 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh dan lijken ze qua stem best wel op elkaar.
Denk dat 500 Tukkertjes het gaan afleggen tegen 24.000 knotsgekke Utrechtersquote:Op zondag 26 mei 2013 14:09 schreef Plasterk het volgende:
Wordt het Utrechtvak weer bestormd na de wedstrijd?
Vorige keer dat ze het probeerden moest er ook een hoop politie aan te pas komenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:10 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Denk dat 500 Tukkertjes het gaan afleggen tegen 24.000 knotsgekke Utrechters
En dan moet hij ook nog eens terug naar zijn eigen doelquote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Die afstand heeft hij in 5 minuten wel afgelegd.
Waarschijnlijk is 'ie net op tijd voor de eerste Europese wedstrijdquote:Op zondag 26 mei 2013 14:13 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En dan moet hij ook nog eens terug naar zijn eigen doel
Is dat die krullenbol die ze belachelijk maakten bij VI?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Wilco van Schaik hoorde je vroeger bij darts op de SBS6
Nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is dat die krullenbol die ze belachelijk maakten bij VI?
'Dartsen'
Natuurlijkquote:
Boeiend, ze verdienen het op basis van dit seizoen. Anders kan je elk seizoen alvast wel opschrijven wat de sterkste ploegen zijn en hun Europa insturen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:22 schreef Konijn163 het volgende:
Trouwens wat heeft Utrecht te brengen volgend seizoen in de EL? ze verliezen heel veel spelers
Ja ach, dat geldt voor Twente natuurlijk net zo.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:22 schreef Konijn163 het volgende:
Trouwens wat heeft Utrecht te brengen volgend seizoen in de EL? ze verliezen heel veel spelers
Liever iemand die dat serieus dan iemand die dat niet doetquote:Op zondag 26 mei 2013 14:22 schreef Konijn163 het volgende:
Laten we het hopenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Optyfen Jan Joost, Sparta gaat zo promoveren joh
Even typotje gewijzigd, kan gebeuren, oferkomt iedereen wel eensquote:Op zondag 26 mei 2013 14:22 schreef Konijn163 het volgende:
Trouwens wat heeft Utrecht te brengen volgend seizoen in de EL? ze ferliezen heel veel spelers
Die sukkels hebben helemaal nergens recht op omdat ze het niet serieus nemenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Twente wel Europese punten zou halen
Dit dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die sukkels hebben helemaal nergens recht op omdat ze het niet serieus nemen
3 voorrrondes moeten ze overleven toch voor ze in de poule zitten?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus.
Utrecht meer dan verdiend en zie ik het nog wel 'ver' schoppen.
ver schoppen niet , maar ik zie ze veel liever dan z,on club die denkt :'''kampioenschap is belangrijker''quote:Op zondag 26 mei 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus.
Utrecht meer dan verdiend en zie ik het nog wel 'ver' schoppen.
In de eerste ronde eerst maar eens naar Kazachstan, IJsland of Macedoniëquote:Op zondag 26 mei 2013 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
3 voorrrondes moeten ze overleven toch voor ze in de poule zitten?
Waar je zin in hebtquote:Op zondag 26 mei 2013 14:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
In de eerste ronde eerst maar eens naar Kazachstan, IJsland of Macedonië
Tja Twente neemt het niet serieus . Liever een team dat alles gaat geven voor de Nederlandse punten dan z,on arrogante club die het kampioenschap voorrang geeftquote:Op zondag 26 mei 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt. Zijn ze nu heel blij met Europees voetbal, en mag je zo lekker vroeg naar Kazachstan en Litouwen ofzo. En dan in de laatste voorronde eruit tegen Dnjepr Depepper. Of je daar vrolijk van moet worden.
Dat was gewoon Steve hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Twente neemt het niet serieus . Liever een team dat alles gaat geven voor de Nederlandse punten dan z,on arrogante club die het kampioenschap voorrang geeft
Ik twijfel daar aan. PSV was vorig seizoen ook z,on gevalletjequote:Op zondag 26 mei 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was gewoon Steve hoor. En die is een Engelsman en die nemen sowieso Europa League niet serieus. Ik denk wel dat ze met Schreuder alles hadden gegeven.
PSV liet het dan ook echt liggen. Die waren echt obsessief bezig met de titel en lieten het echt lopen. Bij Twente was het ook een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik twijfel daar aan. PSV was vorig seizoen ook z,on gevalletje
Die is er nu nog steeds. Het enige wat ze hebben zijn Tadic, Sjatlie en Gutierrezquote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV liet het dan ook echt liggen. Die waren echt obsessief bezig met de titel en lieten het echt lopen. Bij Twente was het ook een gebrek aan kwaliteit.
En die zullen wel weg willen deze zomer denk ikquote:Op zondag 26 mei 2013 14:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is er nu nog steeds. Het enige wat ze hebben zijn Tadic, Sjatlie en Gutierrez
Eigen jeugd erin gooien denk ikquote:Op zondag 26 mei 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die zullen wel weg willen deze zomer denk ik. Maar ik ben wel benieuwd wat Utrecht gaat halen, omdat daar ook het halve team weggaat volgens mij.
Klopt. Alles hangt af van Dikke Frans .quote:Op zondag 26 mei 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel wat moeten halen denk ik.
Voor Utrecht geldt dat aanschaffen van een tweede doelman, nieuwe centrale verdediger, nieuwe middenvelder en een nieuwe spits een pré isquote:Op zondag 26 mei 2013 14:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt. Alles hangt af van Dikke Frans .
Hij komt toch nog helemaal los van de grond, dat valt me mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef Oliver23 het volgende:
De laatste zweefduik van Boschker
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Thx het was echt een feestje, maar ik was wel echt ff bang dat we het niet gingen reddenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |