In Utrecht leeft het wel veel meer. Grolsch Veste was nagenoeg leeg donderdag.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef Moody het volgende:
Ik zie liever Twente in de EL. Utrecht moet het echt hebben van de strijd en als ze achterkomen is het niet meer om aan te zien.
Dat kan toch niet. Louis is het succes van het huidige Bayernquote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk ondertussen nog even wat van gisteren.
http://video.sport1.nl/main/clips/33008/dortmund-bayern-munchen
Louis van Gaal niet genoemd in de samenvatting
Relatief meer. Nagenoeg uitverkocht begreep ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef Moody het volgende:
[..]
22.600 man. Hoeveel bij Utrecht nu? Veeeeel meer?
24.000quote:Op zondag 26 mei 2013 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Relatief meer. Nagenoeg uitverkocht begreep ik.
Waarom een blamage?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Moody het volgende:
Nou 1400 man meer dus.
Daarbij, dit is een blamage voor Twente. Toch knap dat er nog dik 22.000 man zaten.
Beetje raar dat je dat als excuus gebruikt voor het ietwat lege stadion.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
6e plek met 3e begroting is niet best toch?
Ja dat is precies wat ik zegquote:Op zondag 26 mei 2013 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje raar dat je dat als excuus gebruikt voor het ietwat lege stadion.
Begroting zegt dan ook niet alles. Dit Twente had best boven Utrecht moeten eindigen maar meer dan dat echt niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:27 schreef Moody het volgende:
[..]
6e plek met 3e begroting is niet best toch?
Is dat relevant?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoeveel man zullen er bij Ajax op de tribune zitten als ze playoffs moeten spelen?
Mwah. Ze stonden in de winterstop bovenaan en dat vond toen ook niemand vreemd.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Begroting zegt dan ook niet alles. Dit Twente had best boven Utrecht moeten eindigen maar meer dan dat echt niet.
Want? Twente kan dat geld niet gebruiken?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:31 schreef Pascalus het volgende:
Ferdomme, Twente gaat zo nog door terwijl ze de Europa League niet eens interessant vinden.
Gewoon een matige selectie die teveel leunt op de individuele kwaliteit van Chadli en Tadic. Uiteindelijk gewoon op de plek terecht gekomen waar ze horen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Mwah. Ze stonden in de winterstop bovenaan en dat vond toen ook niemand vreemd.
Waardeloze periode gehad. Uiteindelijk nog maar een paar puntjes onder de 3e plek. Ach, volgend seizoen beter.
Zie: Dit seizoen. Schalke'04 - FC Twente. Ze nemen het niet eens serieus.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Want? Twente kan dat geld niet gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |