ja, ze vond hem ook kut.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
Kanni quoten uit oude topics :s
Maar verrassende keus. Liep ze ook mee toen jij onder de film op stond?
Boy ze wist niet eens wat AHX wasquote:Op zondag 26 mei 2013 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft ze die niet gezien?
ff downen, ik wil hem ook wel weer eens zien.
Hahaquote:Op zondag 26 mei 2013 11:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, ze vond hem ook kut.
Achteraf gezien was ik zelfs liever naar die horror gegaan.
Evil Dead.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
american history x
en die waar dit stukje in zit volgens mij:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
american history x
en die waar dit stukje in zit volgens mij:
[ afbeelding ]
Was voor mijn tijdquote:
Ik ook niet. En hell ya!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:53 schreef Murdera het volgende:
heb ook nog nooit iemand die afkorting "AHX" zien gebruiken. De film is wel echt goed
Scarfacequote:Op zondag 26 mei 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
Wat zijn nog meer van die legendarische "MOET je gezien hebben" films vinden jullie?
Brokeback Mountainquote:Op zondag 26 mei 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
Wat zijn nog meer van die legendarische "MOET je gezien hebben" films vinden jullie?
toch grappiger dan Scary Movie 5.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het 7.00 uur zien worden,
Wat zijn dit voor grappen ?
Dat is niet zo heel moeilijkquote:
Is dit een uitnodiging?quote:
Ik drink nu strawberry cupcake theequote:
Heeft fyah gedaan paar topics terug en geen enkele mod heeft teruggezet.quote:
Het beeld van een supermannelijke Nootmans vervaagt met de secondequote:
Fyah was here.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:06 schreef Ambipur het volgende:
In the land of blood and honey. Meen ik. Ook prachtig.
The Passion of the Christ vond ik ook goed btw. Ondanks geen christen.
Nou nee.quote:
Was bij jou toch al niks waardquote:Op zondag 26 mei 2013 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het beeld van een supermannelijke Nootmans vervaagt met de seconde
Eet je ook je kopje /glas op, net zoals in de reclame?
Klinkt purrrfectquote:Op zondag 26 mei 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja
Haal ik een flesje drank, kaarsjes, maken we er een romantische avond van.
Vind het wel beter eigenlijk. Veel uitnodigender voor nieuwe mensenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heeft fyah gedaan paar topics terug en geen enkele mod heeft teruggezet.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was bij jou toch al niks waard
Ja, alleen is het echt glas. Het doet pijn aan mijn tandvlees.
[..]
Klinkt purrrfect
De sfeer en het verhaal, omdat het realistisch is.quote:
Starshiptroopersquote:Op zondag 26 mei 2013 12:08 schreef wolvendagen het volgende:
Babel. American Beauty. Cashback. Lost in Translation.
Ja, nee.quote:
Nee.quote:
Ja zondag na 12 uur is altijd fissaquote:
Misschienquote:
quote:
Ah, dan is het nu tijd voor party hardy...quote:
Ik vind een goede film, maar het is zo anders dan wat WD opnoemt allemaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was wel vermakelijk tho, met denise richards... Hnnnngggg
Ja. In de bioscoop gezien. Kapot gelachen.quote:
Je doet maarquote:
Vrouw hequote:
Dat van mij is allemaal meer arthouse-achtig, zweverig, nadenkfilms.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind een goede film, maar het is zo anders dan wat WD opnoemt allemaal.
Ja, paste mooi in het rijtjequote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind een goede film, maar het is zo anders dan wat WD opnoemt allemaal.
OOYLquote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, dan is het nu tijd voor party hardy...
Ja, daarom dat ik Expendables 2 zeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat van mij is allemaal meer arthouse-achtig, zweverig, nadenkfilms.
zitten een aantal erg toffe tussen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat van mij is allemaal meer arthouse-achtig, zweverig, nadenkfilms.
Wat kom op?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
WD! Kom op man![]()
Kwaliteit toch. Doe er anders ook Wild things bij
Lost in Translation moet je kijken als je down bent, dan kan je je er beter in verplaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
zitten een aantal erg toffe tussen.
Ik heb die lost in translation een paar keer geprobeerd, maar elke keer in slaap gevallen.
Vind je cruel intentions zeker ook wel goed?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
WD! Kom op man![]()
Was leuk, maar niet goedquote:Op zondag 26 mei 2013 12:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je cruel intentions zeker ook wel goed?
Jij vind The Jacket wel tof denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
Lost in Translation moet je kijken als je down bent, dan kan je je er beter in verplaatsen.
Mag ik hier een vertaling van, mevrouw?quote:
Zal eens downloaden. Eerste zin van de beschrijving doet me denken aan Source Code.quote:
Mannen zijn makkelijker, iddquote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Verschrikkelijk soms wou ik dat ik homo was
die was ook goed ja. regiseur was de zoon van David Bowie ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal eens downloaden. Eerste zin van de beschrijving doet me denken aan Source Code.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
die was ook goed ja. regiseur was de zoon van David Bowie ofzo.
Hou op met me hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen zijn makkelijker, idd
Al heb je wel dramaqueen exemplaren erbij zitten!!!!
Jawel hoor, jochie.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik hier een vertaling van, mevrouw?
Niet out of your league?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, jochie.
Betekent Only Once You Live
Zou ook nog kunnenquote:
Klap met de handtas iddquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
WD! Kom op man![]()
Klopt die grammatica wel,juffie?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, jochie.
Betekent Only Once You Live
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt die grammatica wel,juffie?
Oh en jochie!!
doe niet vreemd mannetjequote:
Waar bemoei jij je tegen??quote:
op je hoofdquote:
alweer?quote:
Gelijk weer zo agressief zeg, easy man het is zondag. :squote:
moet mn e-rep eer aan doen mattiequote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk weer zo agressief zeg, easy man het is zondag. :s
Oh ja, dat is ook zoquote:
zal ik jou eens even lekker op je bek timmeren met mn teenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
zal ik jou eens even lekker op je bek timmeren met mn teen
moet je doen.. ik duw m in je eigen oorquote:
oh pardonquote:
Interessant conceptquote:
voor jou film ik alles :$ nolezquote:Op zondag 26 mei 2013 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interessant conceptdoe eens filmen
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb echt goed ontbijtje. Bakje yoghurt met verse ananas en een bakje met ananas, meloen en banaan.Alsof mijn zondagochtend nog niet verschrikkelijk genoeg is, kom jij er nog even lange Frans aan toevoegen. Brb, zelfmoord hulplijn bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb echt goed ontbijtje. Bakje yoghurt met verse ananas en een bakje met ananas, meloen en banaan.ananasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik geloof je serieusquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alsof mijn zondagochtend nog niet verschrikkelijk genoeg is, kom jij er nog even lange Frans aan toevoegen. Brb, zelfmoord hulplijn bellen.
Kreeg MI van jou en een hele ananas. No further explanation needed.quote:
zooooooo die is groooootquote:Op zondag 26 mei 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je serieusook omdat het gewoon fysiek mogelijk is zonder af te snijden
quote:
beetje beeldmateriaal zou wel gepast zijn.. Weet namelijk niet precies wat ik mij hierbij moet voorstellen.. en waarquote:Op zondag 26 mei 2013 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Kreeg MI van jou en een hele ananas. No further explanation needed.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je serieusook omdat het gewoon fysiek mogelijk is zonder af te snijden
ja je snapt dat je m er om die reden nergens in mag schuiven ehquote:
quote:
quote:
Klopt. Doe het gewoon zonder toestemmingquote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
ja je snapt dat je m er om die reden nergens in mag schuiven eh
ondeugende schobbejakquote:
Kom MSN en stuur me naaktpics.quote:
Ken je die South Park-aflevering met Paris Hilton waarin Paris een whore battle heeft met Mr Slave en ze een ananas inbrengt? Nou. Dat dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
beetje beeldmateriaal zou wel gepast zijn.. Weet namelijk niet precies wat ik mij hierbij moet voorstellen.. en waar
Sunday mornin' after church, sippin' on some lemonaaaaaaayyyyde.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom MSN en stuur me naaktpics.
[..]
Ken je die South Park-aflevering met Paris Hilton waarin Paris een whore battle heeft met Mr Slave en ze een ananas inbrengt? Nou. Dat dus.
Bestaan er ook niet-walgelijke dames van lichte zeden?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
je bent een walgelijke dame van lichte zeden
Ik kan jouw posts niet meer op dezelfde manier lezen sinds ik weet dat je een rijkeluiskindje bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Sunday mornin' after church, sippin' on some lemonaaaaaaayyyyde.
Dit. En gelijktijdig ook zo zacht dat ik blueberrymuffin en strawberrycupcake thee drinkquote:
ja... hoiquote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bestaan er ook niet-walgelijke dames van lichte zeden?
Bak een ei voor me.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan jouw posts niet meer op dezelfde manier lezen sinds ik weet dat je een rijkeluiskindje bent.
Seksuele context.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. En gelijktijdig ook zo zacht dat ik blue waffle en strawberrycupcake thee drink
Nou nou nou nou. Valt reuze mee hoor. Ook in mijn prachtige villawijk stonden gewoon rijtjeshuizen, alwaar ik opgegroeid ben.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan jouw posts niet meer op dezelfde manier lezen sinds ik weet dat je een rijkeluiskindje bent.
Wist dat het zou komenquote:
ghehehe hehehequote:
ben altijd zenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
Zo veel haat op de vroege zondagmiddag. Doe eens chill, ppl.
Jouw nastyness krijg je niet weg met een enkele douche hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Eerst nog even douchen, het is een vieze ochtend.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw nastyness krijg je niet weg met een enkele douche hoor.
Die van Panzer ook niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw nastyness krijg je niet weg met een enkele douche hoor.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Dat halfslachtige gedoe tussen Panz en CY.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lshmtuafimc (laughing so hard my turban unravelled and fell into curry).quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga weg, voel me vies door jou, moet nu eerst douchen hoorh ihihi daarna bak ik eitje voor je hihihi sexy beest.quote:
Die tweede deed 't 'm he?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
lshmtuafimc (laughing so hard my turban unravelled and fell into curry).
Ik voel me hier ook niet prettig bij. Wil je mijn ingezakte lijf op Tinychat zien?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Subtiele ik-zit-onder-het-sperma-van-panzer post hoor.
Niks halfslachtigs aan. Verwacht ergens volgende week een huwelijksuitnodiging in je DM.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook niet prettig bij. Wil je mijn ingezakte lijf op Tinychat zien?
Ik kan niet, heb een begrafenis.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niks halfslachtigs aan. Verwacht ergens volgende week een huwelijksuitnodiging in je DM.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat CY er oud uitziet is evident, maar zo'n opmerking is ook weer nergens voor nodig.
Kankilelijk kind, met die kutstaartjesquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't know what you're talking about.
Hahahaha.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankilelijk kind, met die kutstaartjes.
Hoe ga jij jouw dochter later haar haar laten dragen? Knot? Dan zit het het minst in de weg.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankilelijk kind, met die kutstaartjes.
De dWc-dynastie dient enkel door mannen voortgezet te worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe ga jij jouw dochter later haar haar laten dragen? Knot? Dan zit het het minst in de weg.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Crystal Harris, bruid van Hugh Hefner, 27 jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dochter wordt ter adoptie afgestaan/geaborteerd?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De dWc-dynastie dient enkel door mannen voortgezet te worden.
Die wordt gepaneerd en gefrituurd, niks hoeft verlorenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Een dochter wordt ter adoptie afgestaan/geaborteerd?
Wat een duurzame oplossing zeg! Ik bewonder dit staaltje 'out of the box'-denken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die wordt gepaneerd en gefrituurd, niks hoeft verloren.
Zin in spare-ribs.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die wordt gepaneerd en gefrituurd, niks hoeft verloren.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klauw half ontveld door een recalcitrante brievenbus, en er dan pas achter komen door middel van de zoutoplossing die je gebruikt om te spoelen.
Niet zo comfortabel, jeeez
Hahahahahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klauw half ontveld door een recalcitrante brievenbus, en er dan pas achter komen door middel van de zoutoplossing die je gebruikt om te spoelen.
Niet zo comfortabel, jeeez
Dan kan ik dat toch beter aan jou vragen, lulquote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef Nestalgie het volgende:
Dwc wanneer racen dan. Moet nog steeds live halen.
ga halen danquote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef Nestalgie het volgende:
Dwc wanneer racen dan. Moet nog steeds live halen.
was te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Na wat wijn prima te doenWel veel tokkies en vetkleppen.
Hahahahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lees ik nu al voor de 3e keer, zal me niet verbazen als je het nog vaker hebt gezegd.
ik ga het zo nog een keer vragen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
HahahahahaReeds 5 x hier.... Nu houdt het wel op, denk ik.
Ja.. Fucking aso volk. Zaten we op metro te wachten, komt er eindelijk een. Iedereen duwen en er ging zelfs een blonde chick ruzie zoeken met een anderequote:Op zondag 26 mei 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe waren de Toppers?
- Wijn.
[ afbeelding ]
trakteer me :$quote:Op zondag 26 mei 2013 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan kan ik dat toch beter aan jou vragen, lul.
volksmuziek hequote:Op zondag 26 mei 2013 13:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Fucking aso volk. Zaten we op metro te wachten, komt er eindelijk een. Iedereen duwen en er ging zelfs een blonde chick ruzie zoeken met een andere![]()
Weirdo's. Dan moet je wel wijn.
Enu nu over met toppers
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
Heren, nog einmal: met wijn op is alles te doen.. Zelfs Murdera
Pretty sure dat alle wijn in de wereld mij Murdera nog niet kan laten doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
Zoooquote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
http://vocaroo.com/i/s1LNSsaSTEJuquote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Ambipur het volgende:
Zie nu pas het custom 1800 gifje.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Credits voor gifje gaan naar mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie nu pas het custom 1800 gifje.![]()
Verder, iemand ook een kaasstengel?
Zo. Wat een knapperdje ditquote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik herken de url ondertussen al.
[ afbeelding ]
met snot?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:35 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb genoeg snot om de hongersnood in Afrika op te lossen
Ja, ze moeten niet al te kieskeurig zijnquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, ze moeten niet al te kieskeurig zijn
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik herken de url ondertussen al.
[ afbeelding ]
Aiii toch sick geworden. Klootn.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:35 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb genoeg snot om de hongersnood in Afrika op te lossen
Ja vrij ellendig allemaalquote:
lekker :$quote:Op zondag 26 mei 2013 14:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, ze moeten niet al te kieskeurig zijn
ik denk niet, ik doequote:
GEEN EEN KLOTEN HEB JEquote:
Heb ik een keer in de klas laten zien, ik was de enige die helemaal stuk ging. Tranen in mn ogen.quote:
Het was mij een waar genoegen.. gr gr de sc psychologequote:
FYLquote:
verlichtendquote:Op zondag 26 mei 2013 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het was mij een waar genoegen.. gr gr de sc psychologe
shit, omdat het filmpje aan het kijken was heb ik de crash in monaco gemistquote:
ik breng hetquote:
Jaquote:
Wast hij sowieso niet elke zaterdag standaard zijn auto dan? Zoals een goede burger betaamt.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef BobbyB het volgende:
Onze buurman is nu al 2 dagen zijn auto aan het wassen. 2 volle dagen. En zin heeft het niet want het regent steeds...
Nee niet dat ik weet. Maar gewoon 2 dagen langquote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wast hij sowieso niet elke zaterdag standaard zijn auto dan? Zoals een goede burger betaamt.
Watquote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee niet dat ik weet. Maar gewoon 2 dagen langwtf
quote:
Awww honeybooboo tochquote:
Gremlinsquote:
Jaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
Weet iemand hier toevallig bij welke drukker Vogue (NL) wordt gedrukt?
VOGUE verschijnt maandelijks en is een uitgave van G+J Uitgevers C.V. onder licentie van Condé Nast.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ze weet niet hoe google werktquote:Op zondag 26 mei 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VOGUE verschijnt maandelijks en is een uitgave van G+J Uitgevers C.V. onder licentie van Condé Nast.
Dankjewelquote:Op zondag 26 mei 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VOGUE verschijnt maandelijks en is een uitgave van G+J Uitgevers C.V. onder licentie van Condé Nast.
Ja ik zat overal op die site behalve daar, i cantquote:Op zondag 26 mei 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://www.vogue.nl/service/colofon.
Goeie pijpneusquote:Op zondag 26 mei 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wou na een kwartiertje De jongens tegen de meisjes () verder kijken.
[ afbeelding ]
Op goede moment gepauzeerd zie ik.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Faalquote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik zat overal op die site behalve daar, i cant
druk je penis tegen het schermquote:Op zondag 26 mei 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze vergeten jouw item te plaatsen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
Is dat kandi dulfer of Chantal jansen? K vind ze op elkaar lijken ..quote:Op zondag 26 mei 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Chantal jaquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Is dat kandi dulfer of Chantal jansen? K vind ze op elkaar lijken ..
lamheid galorequote:
so so walgelijkquote:
Nee daarom was ik ook benieuwd. Of ze moeten de dames eerst op ass gescreend hebben, maar dan duurt het ook nog wel even voordat je zo'n zaal vol hebt.quote:
Er loopt wel een verdwaalde in een spijkerbroek rond daar, dus het zou zomaar Nederland kunnen zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee daarom was ik ook benieuwd. Of ze moeten de dames eerst op ass gescreend hebben, maar dan duurt het ook nog wel even voordat je zo'n zaal vol hebt.
quote:
ik slaap gewoon nog met een warme winterdenken.quote:
op fok bedoel ik..quote:
Telt niet. Is niet Phantomesse meer. Move on people.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |