ghehehe hehehequote:
ben altijd zenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
Zo veel haat op de vroege zondagmiddag. Doe eens chill, ppl.
Jouw nastyness krijg je niet weg met een enkele douche hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Eerst nog even douchen, het is een vieze ochtend.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw nastyness krijg je niet weg met een enkele douche hoor.
Die van Panzer ook niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw nastyness krijg je niet weg met een enkele douche hoor.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Dat halfslachtige gedoe tussen Panz en CY.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lshmtuafimc (laughing so hard my turban unravelled and fell into curry).quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga weg, voel me vies door jou, moet nu eerst douchen hoorh ihihi daarna bak ik eitje voor je hihihi sexy beest.quote:
Die tweede deed 't 'm he?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
lshmtuafimc (laughing so hard my turban unravelled and fell into curry).
Ik voel me hier ook niet prettig bij. Wil je mijn ingezakte lijf op Tinychat zien?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Subtiele ik-zit-onder-het-sperma-van-panzer post hoor.
Niks halfslachtigs aan. Verwacht ergens volgende week een huwelijksuitnodiging in je DM.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook niet prettig bij. Wil je mijn ingezakte lijf op Tinychat zien?
Ik kan niet, heb een begrafenis.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niks halfslachtigs aan. Verwacht ergens volgende week een huwelijksuitnodiging in je DM.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat CY er oud uitziet is evident, maar zo'n opmerking is ook weer nergens voor nodig.
Kankilelijk kind, met die kutstaartjesquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't know what you're talking about.
Hahahaha.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankilelijk kind, met die kutstaartjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |