ghehehe hehehequote:
ben altijd zenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef Chloroform het volgende:
Zo veel haat op de vroege zondagmiddag. Doe eens chill, ppl.
Jouw nastyness krijg je niet weg met een enkele douche hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Eerst nog even douchen, het is een vieze ochtend.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw nastyness krijg je niet weg met een enkele douche hoor.
Die van Panzer ook niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw nastyness krijg je niet weg met een enkele douche hoor.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
Dat halfslachtige gedoe tussen Panz en CY.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lshmtuafimc (laughing so hard my turban unravelled and fell into curry).quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga weg, voel me vies door jou, moet nu eerst douchen hoorh ihihi daarna bak ik eitje voor je hihihi sexy beest.quote:
Die tweede deed 't 'm he?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
lshmtuafimc (laughing so hard my turban unravelled and fell into curry).
Ik voel me hier ook niet prettig bij. Wil je mijn ingezakte lijf op Tinychat zien?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Subtiele ik-zit-onder-het-sperma-van-panzer post hoor.
Niks halfslachtigs aan. Verwacht ergens volgende week een huwelijksuitnodiging in je DM.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook niet prettig bij. Wil je mijn ingezakte lijf op Tinychat zien?
Ik kan niet, heb een begrafenis.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Niks halfslachtigs aan. Verwacht ergens volgende week een huwelijksuitnodiging in je DM.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat CY er oud uitziet is evident, maar zo'n opmerking is ook weer nergens voor nodig.
Kankilelijk kind, met die kutstaartjesquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don't know what you're talking about.
Hahahaha.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankilelijk kind, met die kutstaartjes.
Hoe ga jij jouw dochter later haar haar laten dragen? Knot? Dan zit het het minst in de weg.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankilelijk kind, met die kutstaartjes.
De dWc-dynastie dient enkel door mannen voortgezet te worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe ga jij jouw dochter later haar haar laten dragen? Knot? Dan zit het het minst in de weg.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Crystal Harris, bruid van Hugh Hefner, 27 jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dochter wordt ter adoptie afgestaan/geaborteerd?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De dWc-dynastie dient enkel door mannen voortgezet te worden.
Die wordt gepaneerd en gefrituurd, niks hoeft verlorenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Een dochter wordt ter adoptie afgestaan/geaborteerd?
Wat een duurzame oplossing zeg! Ik bewonder dit staaltje 'out of the box'-denken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die wordt gepaneerd en gefrituurd, niks hoeft verloren.
Zin in spare-ribs.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die wordt gepaneerd en gefrituurd, niks hoeft verloren.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klauw half ontveld door een recalcitrante brievenbus, en er dan pas achter komen door middel van de zoutoplossing die je gebruikt om te spoelen.
Niet zo comfortabel, jeeez
Hahahahahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klauw half ontveld door een recalcitrante brievenbus, en er dan pas achter komen door middel van de zoutoplossing die je gebruikt om te spoelen.
Niet zo comfortabel, jeeez
Dan kan ik dat toch beter aan jou vragen, lulquote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef Nestalgie het volgende:
Dwc wanneer racen dan. Moet nog steeds live halen.
ga halen danquote:Op zondag 26 mei 2013 13:46 schreef Nestalgie het volgende:
Dwc wanneer racen dan. Moet nog steeds live halen.
was te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Na wat wijn prima te doenWel veel tokkies en vetkleppen.
Hahahahahaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lees ik nu al voor de 3e keer, zal me niet verbazen als je het nog vaker hebt gezegd.
ik ga het zo nog een keer vragen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
HahahahahaReeds 5 x hier.... Nu houdt het wel op, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |