Klopt die grammatica wel,juffie?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, jochie.
Betekent Only Once You Live
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt die grammatica wel,juffie?
Oh en jochie!!
doe niet vreemd mannetjequote:
Waar bemoei jij je tegen??quote:
op je hoofdquote:
alweer?quote:
Gelijk weer zo agressief zeg, easy man het is zondag. :squote:
moet mn e-rep eer aan doen mattiequote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk weer zo agressief zeg, easy man het is zondag. :s
Oh ja, dat is ook zoquote:
zal ik jou eens even lekker op je bek timmeren met mn teenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
zal ik jou eens even lekker op je bek timmeren met mn teen
moet je doen.. ik duw m in je eigen oorquote:
oh pardonquote:
Interessant conceptquote:
voor jou film ik alles :$ nolezquote:Op zondag 26 mei 2013 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Interessant conceptdoe eens filmen
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb echt goed ontbijtje. Bakje yoghurt met verse ananas en een bakje met ananas, meloen en banaan.Alsof mijn zondagochtend nog niet verschrikkelijk genoeg is, kom jij er nog even lange Frans aan toevoegen. Brb, zelfmoord hulplijn bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:48 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik heb echt goed ontbijtje. Bakje yoghurt met verse ananas en een bakje met ananas, meloen en banaan.ananasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik geloof je serieusquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Alsof mijn zondagochtend nog niet verschrikkelijk genoeg is, kom jij er nog even lange Frans aan toevoegen. Brb, zelfmoord hulplijn bellen.
Kreeg MI van jou en een hele ananas. No further explanation needed.quote:
zooooooo die is groooootquote:Op zondag 26 mei 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je serieusook omdat het gewoon fysiek mogelijk is zonder af te snijden
quote:
beetje beeldmateriaal zou wel gepast zijn.. Weet namelijk niet precies wat ik mij hierbij moet voorstellen.. en waarquote:Op zondag 26 mei 2013 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Kreeg MI van jou en een hele ananas. No further explanation needed.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geloof je serieusook omdat het gewoon fysiek mogelijk is zonder af te snijden
ja je snapt dat je m er om die reden nergens in mag schuiven ehquote:
quote:
quote:
Klopt. Doe het gewoon zonder toestemmingquote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
ja je snapt dat je m er om die reden nergens in mag schuiven eh
ondeugende schobbejakquote:
Kom MSN en stuur me naaktpics.quote:
Ken je die South Park-aflevering met Paris Hilton waarin Paris een whore battle heeft met Mr Slave en ze een ananas inbrengt? Nou. Dat dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
beetje beeldmateriaal zou wel gepast zijn.. Weet namelijk niet precies wat ik mij hierbij moet voorstellen.. en waar
Sunday mornin' after church, sippin' on some lemonaaaaaaayyyyde.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom MSN en stuur me naaktpics.
[..]
Ken je die South Park-aflevering met Paris Hilton waarin Paris een whore battle heeft met Mr Slave en ze een ananas inbrengt? Nou. Dat dus.
Bestaan er ook niet-walgelijke dames van lichte zeden?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
je bent een walgelijke dame van lichte zeden
Ik kan jouw posts niet meer op dezelfde manier lezen sinds ik weet dat je een rijkeluiskindje bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Sunday mornin' after church, sippin' on some lemonaaaaaaayyyyde.
Dit. En gelijktijdig ook zo zacht dat ik blueberrymuffin en strawberrycupcake thee drinkquote:
ja... hoiquote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bestaan er ook niet-walgelijke dames van lichte zeden?
Bak een ei voor me.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan jouw posts niet meer op dezelfde manier lezen sinds ik weet dat je een rijkeluiskindje bent.
Seksuele context.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. En gelijktijdig ook zo zacht dat ik blue waffle en strawberrycupcake thee drink
Nou nou nou nou. Valt reuze mee hoor. Ook in mijn prachtige villawijk stonden gewoon rijtjeshuizen, alwaar ik opgegroeid ben.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan jouw posts niet meer op dezelfde manier lezen sinds ik weet dat je een rijkeluiskindje bent.
Wist dat het zou komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |