Ja, daarom dat ik Expendables 2 zeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat van mij is allemaal meer arthouse-achtig, zweverig, nadenkfilms.
zitten een aantal erg toffe tussen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat van mij is allemaal meer arthouse-achtig, zweverig, nadenkfilms.
Wat kom op?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
WD! Kom op man![]()
Kwaliteit toch. Doe er anders ook Wild things bij
Lost in Translation moet je kijken als je down bent, dan kan je je er beter in verplaatsen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
zitten een aantal erg toffe tussen.
Ik heb die lost in translation een paar keer geprobeerd, maar elke keer in slaap gevallen.
Vind je cruel intentions zeker ook wel goed?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
WD! Kom op man![]()
Was leuk, maar niet goedquote:Op zondag 26 mei 2013 12:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je cruel intentions zeker ook wel goed?
Jij vind The Jacket wel tof denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
Lost in Translation moet je kijken als je down bent, dan kan je je er beter in verplaatsen.
Mag ik hier een vertaling van, mevrouw?quote:
Zal eens downloaden. Eerste zin van de beschrijving doet me denken aan Source Code.quote:
Mannen zijn makkelijker, iddquote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Verschrikkelijk soms wou ik dat ik homo was
die was ook goed ja. regiseur was de zoon van David Bowie ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal eens downloaden. Eerste zin van de beschrijving doet me denken aan Source Code.
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
die was ook goed ja. regiseur was de zoon van David Bowie ofzo.
Hou op met me hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen zijn makkelijker, idd
Al heb je wel dramaqueen exemplaren erbij zitten!!!!
Jawel hoor, jochie.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik hier een vertaling van, mevrouw?
Niet out of your league?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel hoor, jochie.
Betekent Only Once You Live
Zou ook nog kunnenquote:
Klap met de handtas iddquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
WD! Kom op man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |