Robben speelt niet met passie?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Dortmund
geweldige club. Echte passie in tegenstelling tot Robben
Nu ben ik Robben nog dankbaarderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Baal echt. Was zo mooi geweest als Dortmund de Champions League had gewonnen. En dan nog uitgerekend die galbak die de winnende maakt.
Robben.
Haha, wat een leuk grapje dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Baal echt. Was zo mooi geweest als Dortmund de Champions League had gewonnen. En dan nog uitgerekend die galbak die de winnende maakt.
Robben.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Robben.
quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat jij Bayern aanhanger was geworden ? Waar is je Bayern plaatje gebleven ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Robben.
Meer dan 10gb jonguhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stuur zo naar mij? met ook het einde incl wat er nu komt? thanks!
Daarom zijn wij zo'n goed volk, nooit tevreden zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
En dit is hoe wij als Nederlanders met onze Nederlandse trots omgaan, hem uitschelden zelfs wanneer hij het waarmaakt. Beschamend.
Scoort in beide wedstrijden tegen Barcelona, assist + goal tegen Dortmund in finale. Sensationeel.
Moet dat nou?quote:
Guardiola gaat zo hard falen daar hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef inZanity het volgende:
Waarom gaat het trouwens steeds over die debiel Guardiola?
Volgens mij is Heynckes toch echt de coach van Bayern..
Geweldig nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Robben.
Scherp jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef lionella het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Bayern aanhanger was geworden ? Waar is je Bayern plaatje gebleven ?
Ooh wacht dat was natuurlijk alleen maar omdat ze Barca hadden afgedroogd !!
Lewandowskiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dortmund heeft alleen maar sympathieke spelers in vergelijking met Bayern. RobbenRibery
Gomez
, Muller
Mantsukicquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Dortmund heeft alleen maar sympathieke spelers in vergelijking met Bayern. RobbenRibery
Gomez
, Muller
Je bent slechts zo goed als je laatste wedstrijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef lionella het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Bayern aanhanger was geworden ? Waar is je Bayern plaatje gebleven ?
Müllerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Gomez
, Muller
Goh ik ben het toch voor een keer met je eens !quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Robben.
Klopt. Dat ze Barcelona pakkie hebben gegeven was heerlijk. Maar verder is Bayern gewoon een schijtclub.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef lionella het volgende:
[..]
Nu alleen nog de beker nog pakken en Guardiola's vernedering wordt compleet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guardiola gaat zo hard falen daar he
Maar goed dat mijn gevoel mij in de steek lietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Lewandowski , zeker niet meer zo geliefd daar in munchen zeker nadat hij op de been van Boateng heeft gestaan. Zal leuk worden in de kleedkamer
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat mijn gevoel mij in de steek liet
FCBLOUIS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |