Robben speelt niet met passie?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Dortmund
geweldige club. Echte passie in tegenstelling tot Robben
Nu ben ik Robben nog dankbaarderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Baal echt. Was zo mooi geweest als Dortmund de Champions League had gewonnen. En dan nog uitgerekend die galbak die de winnende maakt.
Robben.
Haha, wat een leuk grapje dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Baal echt. Was zo mooi geweest als Dortmund de Champions League had gewonnen. En dan nog uitgerekend die galbak die de winnende maakt.
Robben.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Robben.
quote:
quote:
quote:
Ik dacht dat jij Bayern aanhanger was geworden ? Waar is je Bayern plaatje gebleven ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef inZanity het volgende:
Robben.
Meer dan 10gb jonguhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stuur zo naar mij? met ook het einde incl wat er nu komt? thanks!
Daarom zijn wij zo'n goed volk, nooit tevreden zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
En dit is hoe wij als Nederlanders met onze Nederlandse trots omgaan, hem uitschelden zelfs wanneer hij het waarmaakt. Beschamend.
Scoort in beide wedstrijden tegen Barcelona, assist + goal tegen Dortmund in finale. Sensationeel.
Moet dat nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |