Ja dan slaap ik wel bij supersof in bedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik heb DV al een plek in mn bed beloofd
Dan kom ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor Jordy geldt dus: baard? ik ren naar beneden met scheerspullen en hij komt niet binnen alvorens hij geschoren heeft.
Voor jou geldt dus: zakkencontrole en Euroshopper spullen aanwezig? ik ren met een vuilniszak naar beneden en je komt niet binnen alvorens je de spullen weg hebt gegooid.
Doe het veiligquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Groetjes namens mij en msacras![]()
*proost
Wist niet dat ze was uitgenodigd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik wel bij supersof in bed
Etsu = JNG!-SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Zonder supersof kan je het ook geen JNG!SC meet noemen
helaasquote:
Standaard?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waarom gebruik je deze zo vaak jordy?
oooohquote:
Maar je wilde zo graag op tcquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
helaas
we gaan nu van de pc af en leukere dingen doen![]()
Gast, je hebt d'r nooit in 't echt ontmoet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen die Ezell van me probeert af te pakken
O nee?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, je hebt d'r nooit in 't echt ontmoet.
en onnodig gr grquote:
waz met mij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Zonder supersof kan je het ook geen JNG!SC meet noemen
quote:
quote:
quote:
GMTAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent niet nodig, gr gr.
[..]
Jij weet meer dan ik?
Ja ik wou op de JNG Meet komen maar ik kon niet bij Etsu in bed slapen en toen zei ik dat ik wel bij jou in ging dan maar toen zei Etsu dat jij niet uitgenodigd wasquote:
:'}quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jij weet meer dan ik?
Heb ik 15 minuten gedaan, toen was ik pas bij pagina 4.quote:
jouw langere posts zijn altijd dramatischquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wou op de JNG Meet komen maar ik kon niet bij Etsu in bed slapen en toen zei ik dat ik wel bij jou in ging dan maar toen zei Etsu dat jij niet uitgenodigd was![]()
Oh dan houden we toch onze eigen meet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wou op de JNG Meet komen maar ik kon niet bij Etsu in bed slapen en toen zei ik dat ik wel bij jou in ging dan maar toen zei Etsu dat jij niet uitgenodigd was![]()
quote:
Ik ben wel nodig kijk maar naar mijn naam, gr gr.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jij weet meer dan ik?
Er is geen een JNG! meet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Qua spelling ofwat? SC posts zijn idd van baggerkwaliteit omdat ik typ wat in me opkomt en het niet ga verbeteren of wat dan ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jouw langere posts zijn altijd dramatisch
Wat is het verschil tussen operational en financial leasing? Wat is het verschil tussen kosten en uitgaven? Hoe bereken je een efficiencyverschil?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik 15 minuten gedaan, toen was ik pas bij pagina 4.Ik heb ook het gevoel dat ik alles al ken.
Nou ja, komt morgen wel.
Doen we iedere dag toch alquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dan houden we toch onze eigen meet?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
Wie gaat er vanavond Zwartboek kijken met mij?
quote:
Ik heb die grote koelkast gezien dan moet er in je bed vast wel 4 mensen passenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is geen een JNG! meet.
En bovendien heb ik maar 1 bed.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek of ik maak ook een tekening van jou
Nog even en ik pak mezelf af.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
nee gewoon dat ik er meestal om lach, net als die over dat vliegende paard of sommige posts in de webshopreeksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Qua spelling ofwat? SC posts zijn idd van baggerkwaliteit omdat ik typ wat in me opkomt en het niet ga verbeteren of wat dan ook
Iets met onderhoud.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen operational en financial leasing?
Iets met productie.quote:Wat is het verschil tussen kosten en uitgaven?
Staat op je formuleblad.quote:Hoe bereken je een efficiencyverschil?
Zeur dan nietquote:
He jammerquote:
Ik probeer helemaal niks, bij niemandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zou nog maar eens lerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met onderhoud.
[..]
Iets met productie.
[..]
Staat op je formuleblad.
gr gr
Maar ik wel bij jou, gr gr.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niks, bij niemand
Wel kijken hoorquote:
Oooh! Leuk dat je mijn humor kan waarderenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee gewoon dat ik er meestal om lach, net als die over dat vliegende paard of sommige posts in de webshopreeks
Ik heb echt totaal geen motivatiequote:
Grapjas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb die grote koelkast gezien dan moet er in je bed vast wel 4 mensen passen
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op tv komen 9 van de 10 keer alleen maar kutfilms man
jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh! Leuk dat je mijn humor kan waarderenWel grappig trouwens dat wij elkaar trouwens ontmoet hebben in het webshops topic en nu allebei in JNG SC actief zijn
Heb je die theorie al GR-klaar dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen motivatie
Ik denk dat ik gewoon alle theorie in m'n GR prop en enkel examens ga oefenen
Ja ga ik doenquote:
Ik heb ook mijn halve boek M&O in mijn rekenmachine gegooid....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen motivatie
Ik denk dat ik gewoon alle theorie in m'n GR prop en enkel examens ga oefenen
Neuhquote:
Ik ben dik volgens Jordy dus ik neem zeker 3/4 deel van het bed in beslag. Dus blijft nog 1/4 deel over voor DV.quote:
Ja die mensenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
Denken dat je iets hebt aan je GR volproppen met M&O
HAHAH GOEIE GARP WIE DOET DAT NOU XDquote:
Ik kan me nog posts van jou herinnerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
Denken dat je iets hebt aan je GR volproppen met M&O
Minder twixen eeten dus, stuur die twixen maar na mij op!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben dik volgens Jordy dus ik neem zeker 3/4 deel van het bed in beslag. Dus blijft nog 1/4 deel over voor DV.
Uitzonderingen daargelatenquote:
ga msacras verleidenquote:
Ik ram je in elkaar als je me nog eens zwart maakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan me nog posts van jou herinneren
Ja ik had je een topic geleden nog bedankt er voor want ik moest er aan dnekenquote:
Ik ben zelfs te lui om die site af te gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Neuh
Doe ik morgen wel, gewoon alles van scholieren.com halen en dan in je GR zettenmongolen die alles regel voor regel gaan typen op hun GR
Maakt niet uit schatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we maar vergeten dat ik 't zelf heb gedaan
Ja zitten jullie nou samen te FOK!ken?quote:
Jijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben zelfs te lui om die site af te gaan.
jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zitten jullie nou samen te FOK!ken?
Ik zag het! Daarom kwam ik net weer bij dit filmpje terecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik had je een topic geleden nog bedankt er voor want ik moest er aan dnekenHielp een beetje
Mijn motivatie voor M&O is niet-bestaand, wat wil je?quote:
Je capslock staat nog aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111!!!!!!!!!!1111111quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK HAD WEL EEN 6,1 OFZO, ZONDER GR DUS WEES TROTS OP MIJ
Ok ik dacht dat je me negeerde namelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zag het! Daarom kwam ik net weer bij dit filmpje terecht.
Was dat nou nodig?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Je capslock staat nog aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111!!!!!!!!!!1111111
Klopt, dat wist je toch van te vorenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
Ik heb wel alle formules van M&O in mijn rekenmachine staan, maar daar heb ik niks aan als ze toch worden gegeven.
Als ik sommige examenopdrachten lees: WTF?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn motivatie voor M&O is niet-bestaand, wat wil je?
whut?quote:
Wow, 6,1.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK HAD WEL EEN 6,1 OFZO, ZONDER GR DUS WEES TROTS OP MIJ
Nah, had het wel gezien. Alleen was ik toen bezig met een ander bericht en daardoor vergeten te reageren...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok ik dacht dat je me negeerde namelijk
Ik weet het.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als ik sommige examenopdrachten lees: WTF?
Als ik het correctievoorschrift zie: Ohja natuurlijk
Is al goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, had het wel gezien. Alleen was ik toen bezig met een ander bericht en daardoor vergeten te reageren...
Jongen, ik haal alleen maar 10'en zonder GR, jwtz.quote:
HOE HEB JE DAT IN HEMELSNAAM VOOR ELKAAR GEKREGEN?quote:
En ik krijg meer mannen in m'n poepertje, jwtz.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik haal alleen maar 10'en zonder GR, jwtz.
Waarschijnlijk een duitse bodybuilderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
HOE HEB JE DAT IN HEMELSNAAM VOOR ELKAAR GEKREGEN?
Haha, bottom.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik krijg meer mannen in m'n poepertje, jwtz.
Hij wil heel graag op mn HW komen en ik heb gezegd dat ik hem niet uitnodig zolang ik niet weet hoe hij eruit ziet, hij meteen foto sturen op FB en ik heb hem nog steeds niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
HOE HEB JE DAT IN HEMELSNAAM VOOR ELKAAR GEKREGEN?
oh ik zei opeens:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wil heel graag op mn HW komen en ik heb gezegd dat ik hem niet uitnodig zolang ik niet weet hoe hij eruit ziet, hij meteen foto sturen op FB en ik heb hem nog steeds niet uitgenodigd.
DIe jongen is wanhopig
#CijferGooienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij wil heel graag op mn HW komen en ik heb gezegd dat ik hem niet uitnodig zolang ik niet weet hoe hij eruit ziet, hij meteen foto sturen op FB en ik heb hem nog steeds niet uitgenodigd.
DIe jongen is wanhopig
#cijfergooienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik zei opeens:
GEEF FOTO NU
en ik kreeg een foto
zal ik naar jou en cijfer gooien?quote:
Eckte bazen weten ook dat ze tijdig moeten beginnen met leren, iets wat ik dus niet heb gedaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ekte bazen leren niet op de zaterdagavond
Boeie, het is toch geen vak in mijn interessegebied.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
EN DAN EEN 6,1 HALEN AHHAHAH IK LACH ME DOSODjfouyvbsdhivb`dfhv` fsc
Mijne wel dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, het is toch geen vak in mijn interessegebied.
Eerst een foto. pleasequote:
Ik heb geeneens FBquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja ik ben een nerdmaar jij geeft niet eens je facebook
qftquote:
Ook niet alleen voor mij, je vriendinnetje?quote:
Ik ben lief en schattig. #voorrangquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik vanmiddag zei: ik ben homo dus ik heb voorrang.
Omg omg omg eindelijk erkenningquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ook niet alleen voor mij, je vriendinnetje?
Welke provincie vind de meet zich plaats?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan word je ook niet uitgenodigd hIHAHIHOHAIHOHAO
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Welke provincie vind de meet zich plaats?
Geef danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Omg omg omg eindelijk erkenning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tvp tvp tvp tvp
quote:
nodig, please. ik doe alles voor jequote:
Meid, je zou jezelf eens moeten zien toen je uit de stoel sprong en naar beneden huppelde toen er werd aangebeldquote:
quote:
Daar zal ik niet over liegen, neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
Straks is nodig iemand die ik in het echt ken
Ik was al twee dagen aan het wachten, ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, je zou jezelf eens moeten zien toen je uit de stoel sprong en naar beneden huppelde toen er werd aangebeld
Haal je toch niet, je kan beter inschrijven voor vuilnismanschool volgend jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Moet nog 18 punten zien te scoren voor een zes
Had je eergister maar thuis moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik was al twee dagen aan het wachten, ja.
En dit is dus de reden dat ik geen foto stuurquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik een foto van nodig heb dan hoop ik dat mijn broertje hem herkent want hij zit op de zelfde school gr
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haal je toch niet, je kan beter inschrijven voor vuilnismanschool volgend jaar.
Tot half 9 op school zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had je eergister maar thuis moeten zijn.
Naar mij kan je dan toch wel een foto sturen? Ik ken heel die omgeving niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat ik geen foto stuur![]()
Welke klas zit die?
Ga. Weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu weet hoe ik me voel als je me zomaar zwart loopt te maken in de SC.
Is best chill. Heel rustig in de eerste klas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Awww.
Ik ga morgen voor het eerst 1ste klas uitproberen, dankzij jou.
Ik ga geen info over mijn broertje op FOK! zetten grquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
[..]
En dit is dus de reden dat ik geen foto stuur![]()
Welke klas zit die?
Don't wurry. You will go troe!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:02 schreef jordyqwerty het volgende:
Nu weet hoe ik me voel als je me zomaar zwart loopt te maken in de SC.
Hoelang had je al bedacht dat ik dat kaartje van je mocht hebben of verzon je dat ter plekke?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is best chill. Heel rustig in de eerste klas.Gewoon afstempelen bij zo'n apparaat en je zit goed.
please, ik wil een foto en ik geef hem aan niemand echt waarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:00 schreef nodig het volgende:
Er was een grotere kans dat ik VA ken maar die jongen heb ik ook nog nooit gezien. Nouja vast wel een keer maar nooit bewust
Ter plekke.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelang had je al bedacht dat ik dat kaartje van je mocht hebben of verzon je dat ter plekke?
Is goed bedoeld.quote:
Minder lang dat ik had verwacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
Maar Ezell, ik heb nog niet gehoord wat je van mij vond.
inb4 jordy:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Minder lang dat ik had verwacht.![]()
Maar even serieus: leuke gozert.
Zo klein ben ik niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:08 schreef Ezell het volgende:
Ja, ik loog inderdaad. Etsu is een mannetje van 1,50.
En 5 sec later toch rond dmen zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
please, ik wil een foto en ik geef hem aan niemand echt waar
Nee dat doe ik echt nietquote:
wel op fbquote:
succes grquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:11 schreef Etsu het volgende:
ik ga naar hoogvliet met de autoal 2 weken niet autogereden.
grgr
Jij met je 7 meter van het raam tot je bed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel kleiner dan ik had verwacht. Maar ja, ik kan dat dan ook niet goed inschatten.
Voor dat soort dingen heb ik meetlint gekocht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij met je 7 meter van het raam tot je bed.
wat is er lieve totoquote:
Erectiestoornis?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn lichaam laat me weer in de steek, WEER![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn lichaam laat me weer in de steek, WEER![]()
![]()
Dudequote:
quote:
Ik heb anderhalf jaar lang elke week het ziekenhuis van binnen gezien voor een wond aan mijn onderrug. Die zat dan EINDELIJK dicht sinds maart 2013. Guess what? Ik bloed als een idioot en ik heb een dik gat in m'n onderrug.quote:
Moet je niet snel naar huisartsenpost dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar lang elke week het ziekenhuis van binnen gezien voor een wond aan mijn onderrug. Die zat dan EINDELIJK dicht sinds maart 2013. Guess what? Ik bloed als een idioot en ik heb een dik gat in m'n onderrug.![]()
Holy motherfuckin shitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar lang elke week het ziekenhuis van binnen gezien voor een wond aan mijn onderrug. Die zat dan EINDELIJK dicht sinds maart 2013. Guess what? Ik bloed als een idioot en ik heb een dik gat in m'n onderrug.![]()
Neuh, ik ben dit wel gewend. Ik bedoel niet dat ik doodbloed of zo, maar gewoon zoals een wond hoort te bloeden. Behoorlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je niet snel naar huisartsenpost dan?
Oh wel zuur dat het niet over gaat danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben dit wel gewend. Ik bedoel niet dat ik doodbloed of zo, maar gewoon zoals een wond hoort te bloeden. Behoorlijk.
het was over, volgens de chirurg ook, 2.5 maand geleden dus. Nou, here we go again all of a sudden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wel zuur dat het niet over gaat dan
Aaai, wat balen zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je er ook echt operatie voor gehad enzo dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het was over, volgens de chirurg ook, 2.5 maand geleden dus. Nou, here we go again all of a sudden.
Hoe laat begint dat feestje van jullie?quote:
+1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TOTO ZE HEEFT GEACCEPTEERD OMG
vier keer...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je er ook echt operatie voor gehad enzo dan?
arme jijquote:
wie is dat?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TOTO ZE HEEFT GEACCEPTEERD OMG
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, ik ben mentaal gewoon kapot momenteel
23:00quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat feestje van jullie?
Een of andere chick op een status bij toto, voor de lol toegevoegdquote:
Thanks, ik vrees van niet. Ik loop hier nu al met al al meer dan anderhalf jaar mee en ze hadden al gezegd dat ik de rest van m'n leven last zou houden qua pijntjes e.d. Maar niet dat er zo ineens een gat valt...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef Ezell het volgende:
[..]Sterkte. Hopelijk gaat het weer gauw weg.
ja ik had dat gelezenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een of andere chick op een status bij toto, voor de lol toegevoegd
''hoi ik ken jou niet''quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik had dat gelezen
ga fb chatten dan
Ah, wat kut zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks, ik vrees van niet. Ik loop hier nu al met al al meer dan anderhalf jaar mee en ze hadden al gezegd dat ik de rest van m'n leven last zou houden qua pijntjes e.d. Maar niet dat er zo ineens een gat valt...
Jep, afwachten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, wat kut zeg.Op het beste hopen dan maar.
doe gewoonquote:
Belemmert het je ook heel erg in je dagelijks leven dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, afwachten.
Als het niet vanzelf geneest gaan we nog eens anderhalf jaar zo verder vrees ik.
Ik hoefde er nooit verkeerd op te vallen was mij gezegd ja, en met zitten is het ook wel eens pijnlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Belemmert het je ook heel erg in je dagelijks leven dan?
Maar hoe ben je in de eerste instantie aan de wond gekomen dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, afwachten.
Als het niet vanzelf geneest gaan we nog eens anderhalf jaar zo verder vrees ik.
Weet je wat een cyste is? Ik had dus een cyste in m'n onderrug, en die hebben ze weggehaald met... nee wacht, ik heb het ooit in een verhaal geschreven. Ik post het hier zo wel even.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar hoe ben je in de eerste instantie aan de wond gekomen dan?
Oké.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet je wat een cyste is? Ik had dus een cyste in m'n onderrug, en die hebben ze weggehaald met... nee wacht, ik heb het ooit in een verhaal geschreven. Ik post het hier zo wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:26 schreef Toto69 het volgende:
Het verhaal is een beetje open geschreven maar daar gaat 't niet om, het gaat om de feitjes.kutziekenhuispersoneel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Het verhaal is een beetje open geschreven maar daar gaat 't niet om, het gaat om de feitjes.Die wijven zitten er niet voor nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Blijkbaar wel..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die wijven zitten er niet voor niets
Tja, zo gaat dat tegenwoordig.quote:
Het verhaal is een beetje open geschreven maar daar gaat 't niet om, het gaat om de feitjes.Jeetje, wat naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben bang dat dat niet zo gemakkelijk gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, dus ik hoop echt met heel m'n hart dat dit gat vanzelf geneest, een mirakel of zo.
Uhu, klinkt echt ongelooflijk kut allemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, dus ik hoop echt met heel m'n hart dat dit gat vanzelf geneest, een mirakel of zo.
Ik dus ook, dus ik weet het momenteel ook even niet zo goed allemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben bang dat dat niet zo gemakkelijk gaat.
Je kan huisarts altijd bellen en situatie uitleggen om te vragen wat je het best kan doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dus ook, dus ik weet het momenteel ook even niet zo goed allemaal.
We moesten de chirurg opbellen als er wat was, ik heb zo het idee dat ik dat ook maar moet gaan doen maandag...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan huisarts altijd bellen en situatie uitleggen om te vragen wat je het best kan doen.
Niet wachten tot maandag.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We moesten de chirurg opbellen als er wat was, ik heb zo het idee dat ik dat ook maar moet gaan doen maandag...
Waarom wachten, straks heb je dezelfde shit weer als je morgen wakker wordt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We moesten de chirurg opbellen als er wat was, ik heb zo het idee dat ik dat ook maar moet gaan doen maandag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |