Ja ga ik doenquote:
Ik heb ook mijn halve boek M&O in mijn rekenmachine gegooid....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen motivatie
Ik denk dat ik gewoon alle theorie in m'n GR prop en enkel examens ga oefenen
Neuhquote:
Ik ben dik volgens Jordy dus ik neem zeker 3/4 deel van het bed in beslag. Dus blijft nog 1/4 deel over voor DV.quote:
Ja die mensenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
Denken dat je iets hebt aan je GR volproppen met M&O
HAHAH GOEIE GARP WIE DOET DAT NOU XDquote:
Ik kan me nog posts van jou herinnerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
Denken dat je iets hebt aan je GR volproppen met M&O
Minder twixen eeten dus, stuur die twixen maar na mij op!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben dik volgens Jordy dus ik neem zeker 3/4 deel van het bed in beslag. Dus blijft nog 1/4 deel over voor DV.
Uitzonderingen daargelatenquote:
ga msacras verleidenquote:
Ik ram je in elkaar als je me nog eens zwart maakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan me nog posts van jou herinneren
Ja ik had je een topic geleden nog bedankt er voor want ik moest er aan dnekenquote:
Ik ben zelfs te lui om die site af te gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Neuh
Doe ik morgen wel, gewoon alles van scholieren.com halen en dan in je GR zettenmongolen die alles regel voor regel gaan typen op hun GR
Maakt niet uit schatquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we maar vergeten dat ik 't zelf heb gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |