Doen we iedere dag toch alquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dan houden we toch onze eigen meet?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
Wie gaat er vanavond Zwartboek kijken met mij?
quote:
Ik heb die grote koelkast gezien dan moet er in je bed vast wel 4 mensen passenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is geen een JNG! meet.
En bovendien heb ik maar 1 bed.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek of ik maak ook een tekening van jou
Nog even en ik pak mezelf af.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen die Ezell van me probeert af te pakken
nee gewoon dat ik er meestal om lach, net als die over dat vliegende paard of sommige posts in de webshopreeksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Qua spelling ofwat? SC posts zijn idd van baggerkwaliteit omdat ik typ wat in me opkomt en het niet ga verbeteren of wat dan ook
Iets met onderhoud.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen operational en financial leasing?
Iets met productie.quote:Wat is het verschil tussen kosten en uitgaven?
Staat op je formuleblad.quote:Hoe bereken je een efficiencyverschil?
Zeur dan nietquote:
He jammerquote:
Ik probeer helemaal niks, bij niemandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen die Ezell van me probeert af te pakken
Ik zou nog maar eens lerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met onderhoud.
[..]
Iets met productie.
[..]
Staat op je formuleblad.
gr gr
Maar ik wel bij jou, gr gr.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niks, bij niemand
Wel kijken hoorquote:
Oooh! Leuk dat je mijn humor kan waarderenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee gewoon dat ik er meestal om lach, net als die over dat vliegende paard of sommige posts in de webshopreeks
Ik heb echt totaal geen motivatiequote:
Grapjas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb die grote koelkast gezien dan moet er in je bed vast wel 4 mensen passen
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op tv komen 9 van de 10 keer alleen maar kutfilms man
jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Oooh! Leuk dat je mijn humor kan waarderenWel grappig trouwens dat wij elkaar trouwens ontmoet hebben in het webshops topic en nu allebei in JNG SC actief zijn
Heb je die theorie al GR-klaar dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen motivatie
Ik denk dat ik gewoon alle theorie in m'n GR prop en enkel examens ga oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |