Ja dan slaap ik wel bij supersof in bedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik heb DV al een plek in mn bed beloofd
Dan kom ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor Jordy geldt dus: baard? ik ren naar beneden met scheerspullen en hij komt niet binnen alvorens hij geschoren heeft.
Voor jou geldt dus: zakkencontrole en Euroshopper spullen aanwezig? ik ren met een vuilniszak naar beneden en je komt niet binnen alvorens je de spullen weg hebt gegooid.
Doe het veiligquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
Groetjes namens mij en msacras![]()
*proost
Wist niet dat ze was uitgenodigd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dan slaap ik wel bij supersof in bed
Etsu = JNG!-SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Zonder supersof kan je het ook geen JNG!SC meet noemen
helaasquote:
Standaard?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
waarom gebruik je deze zo vaak jordy?
oooohquote:
Maar je wilde zo graag op tcquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
helaas
we gaan nu van de pc af en leukere dingen doen![]()
Gast, je hebt d'r nooit in 't echt ontmoet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Iedereen die Ezell van me probeert af te pakken
O nee?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, je hebt d'r nooit in 't echt ontmoet.
en onnodig gr grquote:
waz met mij?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Zonder supersof kan je het ook geen JNG!SC meet noemen
quote:
quote:
quote:
GMTAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent niet nodig, gr gr.
[..]
Jij weet meer dan ik?
Ja ik wou op de JNG Meet komen maar ik kon niet bij Etsu in bed slapen en toen zei ik dat ik wel bij jou in ging dan maar toen zei Etsu dat jij niet uitgenodigd wasquote:
:'}quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jij weet meer dan ik?
Heb ik 15 minuten gedaan, toen was ik pas bij pagina 4.quote:
jouw langere posts zijn altijd dramatischquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wou op de JNG Meet komen maar ik kon niet bij Etsu in bed slapen en toen zei ik dat ik wel bij jou in ging dan maar toen zei Etsu dat jij niet uitgenodigd was![]()
Oh dan houden we toch onze eigen meet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja ik wou op de JNG Meet komen maar ik kon niet bij Etsu in bed slapen en toen zei ik dat ik wel bij jou in ging dan maar toen zei Etsu dat jij niet uitgenodigd was![]()
quote:
Ik ben wel nodig kijk maar naar mijn naam, gr gr.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Jij weet meer dan ik?
Er is geen een JNG! meet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Qua spelling ofwat? SC posts zijn idd van baggerkwaliteit omdat ik typ wat in me opkomt en het niet ga verbeteren of wat dan ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jouw langere posts zijn altijd dramatisch
Wat is het verschil tussen operational en financial leasing? Wat is het verschil tussen kosten en uitgaven? Hoe bereken je een efficiencyverschil?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik 15 minuten gedaan, toen was ik pas bij pagina 4.Ik heb ook het gevoel dat ik alles al ken.
Nou ja, komt morgen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |