durf ik al me geld op inte zetten van nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Alsnog zie ik de Vrij wel weggaan, Liverpool ofzo
Dat zou echt achterlijk zijn om naar zo'n pauperclub te gaan. Everton lijkt mij meer iets dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Alsnog zie ik de Vrij wel weggaan, Liverpool ofzo
uurtje naar het station en je hebt doekoequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
nu is het zo dat ik geen geld heb maar toch
Wij hadden je al ten dode opgeschreven maar je schijnt hier nu te postenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou echt achterlijk zijn om naar zo'n pauperclub te gaan. Everton lijkt mij meer iets dan.
als dortmund vanavond wint ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uurtje naar het station en je hebt doekoe
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wij hadden je al ten dode opgeschreven maar je schijnt hier nu te posten
Tsja nu hebben we het over poepen en afvallenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.
in VBL SC zitten de true hustlersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Tsja nu hebben we het over poepen en afvallen
Oh the ironyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.
Ja hier gaat het alleen wel heel erg snel als ik vernieuw dan zijn we alweer een topic verderquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt het geen tijd voor een nieuwe foto?
Bami van moedersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder gisteren gemaakt hoor
Opwarmmaaltijden
Was de reus niet de held uit het sprookje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heldin uit Ukraine, Zlata Ognevich.
Ik zou het niet weten kleinkonijntje. Maar ik ruil Cheryl in voor Zlata. Blijf jij bij Nicki Minaj?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was de reus niet de held uit het sprookje?
Neequote:
En Cheryl. Jouw vertrek kan de fanclub wel aan. Ajacied vier het leven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten kleinkonijntje. Maar ik ruil Cheryl in voor Zlata. Blijf jij bij Nicki Minaj?
Een stap tegelijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dortmund, Bayern.
Wees dan volledig.
Ik ga lekker alleen thuis kijken met mijn hond en een biertje wegnippenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
Anti Bayern of Dortmund.
Duitse competitie![]()
Ik ga trouwens zo met maten bij iemand die finale kijken, mooi excuus voor zuipen lijkt me zo.
Mijn lichte voorkeur gaat uit naar Bayern en ik denk ook wel dat ze gaan winnen, mocht Dortmund winnen heb ik daar ook geen problemen mee.
Ik support Ajax. De rest kan de tering genieten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
nederlanders die voor bayern zijn waren sowieso ook fout in de oorlog geweest.
vieze nazis daar.
Ik had al zon vermoeden dat je een hond hebtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga lekker alleen thuis kijken met mijn hond en een biertje wegnippen
Ik support alleen Louis van Gaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
nederlanders die voor bayern zijn waren sowieso ook fout in de oorlog geweest.
vieze nazis daar.
was londen vanmiddag was wel gezellig ja hele middag met dortmund fans in pub gestaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
Mooie sfeer in Londen trouwens. Ook al wat relletjes geweest hier en daar maar het gaat vrij gemoedelijk. Iedergeval wel massaal gezang in de straten
Een feldwebel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik support alleen Louis van Gaal.
Hij zou in de oorlog Sturmbahnfhrer geweest zijn, maar dat geheel terzijde.
grappigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was londen vanmiddag was wel gezellig ja hele middag met dortmund fans in pub gestaan
quote:
Klopt, kom er nu zelden, vroegah de shitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Engeland...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stond echt in Londen met Dortmund fans bier te drinken halve zool.
Ik woon daar in de buurt.
Zo zonder blauwe letters;(quote:
Inso woont in de buurt van Londen als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je bent serieus op en naar naar Engeland gevlogen zeker. Of is het geen grap?
Gelukkig heb ik mijn louis plaatje altijd achter de handquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik support Bayern, want dan kan ik Louis van Gaal gifjes plaatsen.
Mochten ze verliezen doe ik het alsnog.
Het liefst vechten ze buiten de tunnel, dan kunnen wij het ook zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk gun ik het beiden niet, dus daarom hoop ik op een schoppartij, rood, rood, rood, rood en penals.. Daarna beetje rellen,
Daarom kijk ik Sport1, die hebben de ins en outs.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het liefst vechten ze buiten de tunnel, dan kunnen wij het ook zien.
Maar geen Sierd helaas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom kijk ik Sport1, die hebben de ins en outs.
Is dit een rage aan het worden?quote:Franse militair in nek gestoken in Parijs
Een Franse militair is zaterdag met een mes in zijn nek gestoken toen hij op surveillance was in een zakenwijk in Parijs. De dader is voortvluchtig, meldde de politie.
Het incident, dat doet denken aan de dodelijke steekpartij deze week in Londen, gebeurde rond 6 uur zaterdagmiddag. De militair is buiten levensgevaar. Hij was in de wijk op patrouille als onderdeel van een antiterrorismeplan.
Volgens de Franse krant Le Parisien meldden politiebronnen dat de dader een bebaarde man van Noord-Afrikaanse afkomst zou zijn. Hij zou rond de 30 jaar oud zijn en onder zijn jas een Arabisch gewaad hebben gedragen.
Bron: AD
Nu durf je wel h met je modkrachten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd maar een rare man gevonden.
Al ruim een jaar vast.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Engeland...
En terecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar, let maar op over een tijdje mogen ze allemaal met hun dienstwapen naar huis.
#STEVENMAC26 feitjesquote:2 moffen clubs die om 1940 lokale tijd het Engelse grondgebied op komen om om 1945 te beginnen... Typisch
quote:
Dat is geheel wederzijds.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd maar een rare man gevonden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik praat dan al zolang met jou hier op VBL en ik wist dit gewoon niet
En nu ben ik hier, om jouw leven te verpesten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga nu maar weer weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En nu ben ik hier, om jouw leven te verpesten.
moeten maar lekker in hun thuisland radicaal zijn ipv van de verzorgingsstaat snoepen en dan mensen die voor die verzorgingsstaat zijn neerstekenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk wel triest, als je het doet, doe het in een oorlogsgebied, lijkt me eerlijker.. (en lukt het zeker niet ofc)
Verdwijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En nu ben ik hier, om jouw leven te verpesten.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je in Nederland woont debiel.
dit poste ik omdat ik het grappig vond dat je het nite wistquote:
quote:
Een bescheiden bigstar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel niet ? Mister bigstar uit de provincie?
Dat was me al opgevallen, nu ik steeds meer in VBL kom.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo denkt.
DonRaja deelt je mening, DM hem maar eens..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was me al opgevallen, nu ik steeds meer in VBL kom.
Uh, ok.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sure, nu ik jou raar vind vind jij mij opeens ook raar.
Ik geloof je.
Je probeert mij nu woorden in de mond te leggen Wilfred maar ik bepaal zelf wat ik hier zeg. Ik geef slechts mijn mening.quote:
Kijk uit he, anders kom ik even aan tafel zitten om je uit te leggen hoe FC Twente nou echt speelde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je probeert mij nu woorden in de mond te leggen Wilfred maar ik bepaal zelf wat ik hier zeg. Ik geef slechts mijn mening.
Als je maar niet op me gaat zittenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kijk uit he, anders kom ik even aan tafel zitten om je uit te leggen hoe FC Twente nou echt speelde.
Gister ook m'n betaalrekening leeggetrokken en alles bij william hill op dortmund gezetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef vandermar het volgende:
Van Marwijk denkt dat Bayern gaat winnen.
* vandermar zet spaargeld op Dortmund
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister ook m'n betaalrekening leeggetrokken en alles bij william hill op dortmund gezet
Er zat al wat alcohol in het bloed dus een hele rationele keuze was het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik heb smallstakes gedaan op Dortmund. Niet veel want ik wil wel genieten van de wedstrijd
Heb je ondertussen geen pacemaker aangeschaft?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister ook m'n betaalrekening leeggetrokken en alles bij william hill op dortmund gezet
Alsof jij weet wat small is, jij wil altijd extra large.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]Ik heb smallstakes gedaan op Dortmund. Niet veel want ik wil wel genieten van de wedstrijd
Na die wedstrijden van Feyenoord dit seizoen zal het hart aardig getraind zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je ondertussen geen pacemaker aangeschaft?
Nope. Zenuwen komen tijdens wedstrijd wel probs.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je ondertussen geen pacemaker aangeschaft?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof jij weet wat small is, jij wil altijd extra large.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na die wedstrijden van Feyenoord dit seizoen zal het hart aardig getraind zijn
Stel je voor hij maakt de winnendequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:04 schreef Doublepain het volgende:
Wel jammer dat Gtze niet speelt, anders kon je lachen als ze wonnen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:04 schreef Doublepain het volgende:
Wel jammer dat Gtze niet speelt, anders kon je lachen als ze wonnen.
quote:
De rest kan ook wel aardig voetballen hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:04 schreef Rozzje het volgende:
Alles draait bij BvB om Gundogan.. Als hij de bal niet krijgt zo als tegen Malaga kunnen ze het vergeten.. Mandzukic werkt ook heel hard dus wordt wel leuk om te zien..
Ik denk eerder Mllerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:04 schreef Rozzje het volgende:
Alles draait bij BvB om Gundogan.. Als hij de bal niet krijgt zo als tegen Malaga kunnen ze het vergeten.. Mandzukic werkt ook heel hard dus wordt wel leuk om te zien..
Lekker mattiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja man, ben langs kappertje geweest he. Extra fresh.
Als Bayern niet de bal heeft, kunnen ze niet winnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Weidenfeller de bal niet krijgt wordt het ook lastig voor dortmund.
Eigen goals Dortmundquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Bayern niet de bal heeft, kunnen ze niet winnen.
heb niet ruzie meer met vriendin dus geen hossel.quote:
Ja vanaaf gaat eindelijk weer m'n mattie mee die altijd fucking veel betaalt, gratis bierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb niet ruzie meer met vriendin dus geen hossel.
Denk na CL finale wel even stapje zetten gewoon voor chilling met vrienden
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja vanaaf gaat eindelijk weer m'n mattie mee die altijd fucking veel betaalt, gratis bier
Ik ben altijd ontzettend vriendelijke tegen nieuwelingen, maar dan moet je jezelf wel eerst even voorstellen.quote:
Succesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben er vandoor, rustig aan mannen
Rustugquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben er vandoor, rustig aan mannen
Mark van Bommel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik kan wel janken als ik die wk 2010 finale terug zie met dat Robben moment
Hoi ik ben Rozzje ik kijk best wel veel voetbal heb vroeger in de B1 gespeeld maar speel geen voetbal meer.. Mijn favoriete ploegen zijn :quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik ben altijd ontzettend vriendelijke tegen nieuwelingen, maar dan moet je jezelf wel eerst even voorstellen.
wat vind je van christian eriksenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoi ik ben Rozzje ik kijk best wel veel voetbal heb vroeger in de B1 gespeeld maar speel geen voetbal meer.. Mijn favoriete ploegen zijn :
BPL : Chelsea
Primera Division : Madrid
Serie A : Napoli
Bundesliga : Bayern
Nog meer vragen vraag maar
Als ik bedenk dat ik me heel erg voelde hoe zou Robben zich wel voelen op dat moment haha..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:13 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik kan wel janken als ik die wk 2010 finale terug zie met dat Robben moment
Liever Lewandowskiquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever Lewandowski
Weet iemand of de actie van Saturn ook voor macbooks geldt? BTW gaat er vanaf.
en welke Nederlandse club?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:20 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Hoi ik ben Rozzje ik kijk best wel veel voetbal heb vroeger in de B1 gespeeld maar speel geen voetbal meer.. Mijn favoriete ploegen zijn :
BPL : Chelsea
Primera Division : Madrid
Serie A : Napoli
Bundesliga : Bayern
Nog meer vragen vraag maar
Hij mist weer eens een 100% kans als t er om gaat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat gebeurd er? Zit nog in het restaurant
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij mist weer eens een 100% kans als t er om gaat.
Moet in mijn mening zo snel mogelijk weg bij Ajax.. Maar hij heeft wel veel potentie had hem het liefst bij BvB zien spelen volgend seizoen. Maar De Bruyne wordt de vervanger van Gotze waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat vind je van christian eriksen
dit is een cruciale vraag
3x oog in oogquote:
Leitner, bittencourt en reus zijn er ook nog.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:23 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Moet in mijn mening zo snel mogelijk weg bij Ajax.. Maar hij heeft wel veel potentie had hem het liefst bij BvB zien spelen volgend seizoen. Maar De Bruyne wordt de vervanger van Gotze waarschijnlijk..
MBP komt bijna nieuw model van uit, als student krijg je op de apple site sowieso 8% korting (6 bij een APR) en in de zomer heeft apple meestal mooie back to school acties. Het kan het waard zijn om nog even te wachten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever Lewandowski
Weet iemand of de actie van Saturn ook voor macbooks geldt? BTW gaat er vanaf.
Wanneer komt de nieuwe uit?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
MBP komt bijna nieuw model van uit, als student krijg je op de apple site sowieso 8% korting (6 bij een APR) en in de zomer heeft apple meestal mooie back to school acties. Het kan het waard zijn om nog even te wachten.
zou hij een penalty nemenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Robben moet je nooit opstellen in een finale.
quote:
Even op de site kijken morgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef Adames het volgende:
en je moet even kijken wat de saturn prijs is, goede kans dat die al wat hoger ligt dan de apple prijs, zodat het weer minder korting is
gaat niet onder de 1000 met kortingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]13 inch zal wel 1270 euro worden ofzo. Met btw van deze huidige af is hij minder dan 1000,- en zo slecht is de huidige niet.
Morgen even kijken maar als ze de originele prijs aanhouden 1170,- op het moment dan zou hij minder dan 1000 moeten zijn.quote:
oh 1170, ik ging even uit van de apple prijs van 1230. dat is wel netjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen even kijken maar als ze de originele prijs aanhouden 1170,- op het moment dan zou hij minder dan 1000 moeten zijn.
ik zit nog steeds te twijfelen wat ik van die Hummels moet vindenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch wel mooi. Van de 22 spelers in deze finale zijn er echt maar een paar die, imo, het niveau van traditionele toppers in Europa niet aan zouden kunnen. Moeten toch een paar scouts zich eens achter de oren krabben.
Briljante slaapkopquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te twijfelen wat ik van die Hummels moet vinden
Soort betere versie van de Vrij inderdaad. Technisch en tactisch met kop en schouders boven de concurrentie maar omdat altijd maar op zoek naar een voetballende oplossing ook ieder seizoen een paar gigantische blunders.quote:
Vond finale vrij gelijk op gaan. Maar over hele seizoen gezien Bayern wel sterkste ploeg van Europa ja.quote:
Tweede heflt domineerde bayern wel heel erg. Dortmund leek ook wat stuk te zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vond finale vrij gelijk op gaan. Maar over hele seizoen gezien Bayern wel sterkste ploeg van Europa ja.
Bayern zit ook zwaar aan de dope dit jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tweede heflt domineerde bayern wel heel erg. Dortmund leek ook wat stuk te zitten.
Meh.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bayern zit ook zwaar aan de dope dit jaar.
Hoe zo'n Robben die halve finale speelt is toch even dubieus als een di luca die op z'n 38ste ineens weer iedereen kapot rijdt in de Giro. Conditioneel en qua fysiek win ik nog van Robben maar van de ene op de andere dag speelt hij ineens 90 minuten lang als linksback, linksmidden en linksbuiten. Wel erg naef als je denkt dat ie dat doet op een bruine boterham met kaas.quote:
er zitten meer voetballers aan de dope dan wielrenners, weet iedereenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe zo'n Robben die halve finale speelt is toch even dubieus als een di luca die op z'n 38ste ineens weer iedereen kapot rijdt in de Giro. Conditioneel en qua fysiek win ik nog van Robben maar van de ene op de andere dag speelt hij ineens 90 minuten lang als linksback, linksmidden en linksbuiten. Wel erg naef als je denkt dat ie dat doet op een bruine boterham met kaas.
Zeg ik niet, is ook vast niet zo. Maar zoals Robben nu speelt is hetzelfde als Gesink die aankomende tour hele peloton ineens op minuten rijdt. Is ook in statistieken zichtbaar dat ie enorme stap heeft gemaakt. Op zijn leeftijd geloof ik niet dat dat mogelijk is zonder doping.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
er zitten meer voetballers aan de dope dan wielrenners, weet iedereen
Ik heb wel broek voor je als je wilt, zit in Vlijmenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb m'n broek in huis uitgetrokken want zit nu in onderbroek maar kan 'm echt nergens vindenVaag zulke dingen
Stap nu op de fiets.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel broek voor je als je wilt, zit in Vlijmen
Hij is natuurlijk geblesseerd geweest dus voor hem is het pas wedstrijd 30? en voor die anderen 50, scheelt toch welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg ik niet, is ook vast niet zo. Maar zoals Robben nu speelt is hetzelfde als Gesink die aankomende tour hele peloton ineens op minuten rijdt. Is ook in statistieken zichtbaar dat ie enorme stap heeft gemaakt. Op zijn leeftijd geloof ik niet dat dat mogelijk is zonder doping.
Zal wel naar Twente gaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand wat er nu gebeurt met het CL-ticket wat nu over is
Gaat naar Feijenoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet iemand wat er nu gebeurt met het CL-ticket wat nu over is
Zou dus kunnen dat Schalke alsnog rechtstreeks de CL ingaat. Freiburg dan vCL speelt en Frankfurt en HSV vEL.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is er eentje over dan? Vorig seizoen kreeg Chelski die van Tottenham, dus van het eigen land
Alleen als de keeper een helm draagt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Organiseren jullie dan ook weer een huldiging?
guardiola weet je welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef _NZT_ het volgende:
Lol, Duitse CL finale en bij Sjek aan tafel gaat het weer over Bara
Neequote:
en daarvoor over guardiola.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:21 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Neeging over robben en toen ging men over naar Messi...
homo in het rozequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:22 schreef vandermar het volgende:
Dit is pas fietsen in de giro. Afzien in de sneeuw.
Nee man, Nibali is een Baasquote:
Eddy Merckx ookquote:
Southampton.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Woon Southampton man. Lees topics terug zou ik zeggen
Nee dan houden we een feestje bij mij thuis. Jij bent ook uitgenodigd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Organiseren jullie dan ook weer een huldiging?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moettie hier komen, krijgt ie een paar tikken op zijn muil.
Wat lief van je.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee dan houden we een feestje bij mij thuis. Jij bent ook uitgenodigd.
Is geen Feyenoord fan he.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moettie hier komen, krijgt ie een paar tikken op zijn muil.
Ik wil godverdekanker nog naar de stad, maar dan moet ik 10 minuten fietsen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad weer kanker weer, godverkankerdomme.
Regenpak jong koekoekerdtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik wil godverdekanker nog naar de stad, maar dan moet ik 10 minuten fietsen.
De blits in de discotheekquote:
Poncho. Flikker.quote:
Kanaal 4 van film1 american piequote:
Toch niet aan het flessen?quote:
Andr topicquote:
Ik ben in de markt voor een iMac. Is die excl. Btw alleen online?quote:
Hola.quote:
Ben ik geweest he. Matt LeTissier gezien dit dat.quote:
Nee, ook filiaal. In de folder van 1385 voor 1100 nogwat. Geen idee hoe duur die normaal is. Volgens mij flessen ze de boel wel. Ik ga er morgen even achteraan.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben in de markt voor een iMac. Is die excl. Btw alleen online?
ahahah wat een baasquote:Op zondag 26 mei 2013 00:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik geweest he. Matt LeTissier gezien dit dat.
Ik rij morgen eens richting zo een filiaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ook filiaal. In de folder van 1385 voor 1100 nogwat. Geen idee hoe duur die normaal is. Volgens mij flessen ze de boel wel. Ik ga er morgen even achteraan.
sws manquote:Op zondag 26 mei 2013 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik had het Dortmund gegund.
Wel even de normale prijzen erbij halen. Ze lopen te flessen, ik zweer het jequote:Op zondag 26 mei 2013 00:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik rij morgen eens richting zo een filiaal.
'99. Jaar daar voor speelde Southampton een oefenpot hier in de buurt. Wat Engelsen gedproken. Van Le God Was ik zo van onder de indruk dat ik dat jaar daarop naar Engeland ben afgereisd.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah wat een baas
ik heb ook een keer gezien als kleine jongen
arsenal, laatste wedstrijd in oude stadion (the dell) , letissier die ml aatste minuut in schoot
wanneer had jij gezien?
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
'99. Jaar daar voor speelde Southampton een oefenpot hier in de buurt. Wat Engelsen gedproken. Van Le God Was ik zo van onder de indruk dat ik dat jaar daarop naar Engeland ben afgereisd.
Doe ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wel even de normale prijzen erbij halen. Ze lopen te flessen, ik zweer het je
Geweldige club. Kenneth Monkou.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Mooie club is het wel, al is het niet echt mijn club maar toen ze championship en league 1 speelde ging ik best vaak kijken
Veel te dik eigenlijk. Maar een schot man. En een techniek.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
LeTissier had ook echt 100 caps moeten hebben voor engeland eigenlijk
die was toch ook bij feyenoord?quote:
laatst gezien met vriendin is niks manquote:
Ik ben nou eenmaal wat gevoeliger aangelegd.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik hebben een zeer verschillende smaak.
Ja was hard mang. Veel gezopen en niks uitgevoerd, prima dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laatst gezien met vriendin is niks man
tevens, hoe was het in londen mattie
Daar is helemaal niks mis mee!quote:Op zondag 26 mei 2013 01:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal wat gevoeliger aangelegd.
netjes manquote:Op zondag 26 mei 2013 01:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja was hard mang. Veel gezopen en niks uitgevoerd, prima dus.
Veel in o'Neills geweest, toffe pub vlakbij Leicester square. Was tot 3 uur open en daarna altijd een of andere slappe club in die daar in de buurt zitten.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
netjes man
was je nog clubs in geweest of pubs?
mooi man.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Veel in o'Neills geweest, toffe pub vlakbij Leicester square. Was tot 3 uur open en daarna altijd een of andere slappe club in die daar in de buurt zitten.
Sinds ik vorig jaar permanent hier ben gaan wonen fors minder gaan roken ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wel echt grafkanker duur hoor. Pakkie peuken voor 9 pond ofzo__________!
Kan ik me voorstellen ja, echt belachelijk prijzen.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik vorig jaar permanent hier ben gaan wonen fors minder gaan roken ja.
Binnenkort is roken net zo iets als in een BMW rijden. Statussymbool.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik vorig jaar permanent hier ben gaan wonen fors minder gaan roken ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |