durf ik al me geld op inte zetten van nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Alsnog zie ik de Vrij wel weggaan, Liverpool ofzo
Dat zou echt achterlijk zijn om naar zo'n pauperclub te gaan. Everton lijkt mij meer iets dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Alsnog zie ik de Vrij wel weggaan, Liverpool ofzo
uurtje naar het station en je hebt doekoequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
nu is het zo dat ik geen geld heb maar toch
Wij hadden je al ten dode opgeschreven maar je schijnt hier nu te postenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou echt achterlijk zijn om naar zo'n pauperclub te gaan. Everton lijkt mij meer iets dan.
als dortmund vanavond wint ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uurtje naar het station en je hebt doekoe
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wij hadden je al ten dode opgeschreven maar je schijnt hier nu te posten
Tsja nu hebben we het over poepen en afvallenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.
in VBL SC zitten de true hustlersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Tsja nu hebben we het over poepen en afvallen
Oh the ironyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.
Ja hier gaat het alleen wel heel erg snel als ik vernieuw dan zijn we alweer een topic verderquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt het geen tijd voor een nieuwe foto?
Bami van moedersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder gisteren gemaakt hoor
Opwarmmaaltijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |