durf ik al me geld op inte zetten van nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Alsnog zie ik de Vrij wel weggaan, Liverpool ofzo
Dat zou echt achterlijk zijn om naar zo'n pauperclub te gaan. Everton lijkt mij meer iets dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Alsnog zie ik de Vrij wel weggaan, Liverpool ofzo
uurtje naar het station en je hebt doekoequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
nu is het zo dat ik geen geld heb maar toch
Wij hadden je al ten dode opgeschreven maar je schijnt hier nu te postenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou echt achterlijk zijn om naar zo'n pauperclub te gaan. Everton lijkt mij meer iets dan.
als dortmund vanavond wint ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uurtje naar het station en je hebt doekoe
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wij hadden je al ten dode opgeschreven maar je schijnt hier nu te posten
Tsja nu hebben we het over poepen en afvallenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.
in VBL SC zitten de true hustlersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Tsja nu hebben we het over poepen en afvallen
Oh the ironyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het niveau in het FUT topic is achterlijk laag. 99% is een mongooltje en daar wil ik niets mee te maken hebben.
Ja hier gaat het alleen wel heel erg snel als ik vernieuw dan zijn we alweer een topic verderquote:
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt het geen tijd voor een nieuwe foto?
Bami van moedersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft mijn moeder gisteren gemaakt hoor
Opwarmmaaltijden
Was de reus niet de held uit het sprookje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heldin uit Ukraine, Zlata Ognevich.
Ik zou het niet weten kleinkonijntje. Maar ik ruil Cheryl in voor Zlata. Blijf jij bij Nicki Minaj?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was de reus niet de held uit het sprookje?
Neequote:
En Cheryl. Jouw vertrek kan de fanclub wel aan. Ajacied vier het leven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten kleinkonijntje. Maar ik ruil Cheryl in voor Zlata. Blijf jij bij Nicki Minaj?
Een stap tegelijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dortmund, Bayern.
Wees dan volledig.
Ik ga lekker alleen thuis kijken met mijn hond en een biertje wegnippenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
Anti Bayern of Dortmund.
Duitse competitie![]()
Ik ga trouwens zo met maten bij iemand die finale kijken, mooi excuus voor zuipen lijkt me zo.
Mijn lichte voorkeur gaat uit naar Bayern en ik denk ook wel dat ze gaan winnen, mocht Dortmund winnen heb ik daar ook geen problemen mee.
Ik support Ajax. De rest kan de tering genieten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
nederlanders die voor bayern zijn waren sowieso ook fout in de oorlog geweest.
vieze nazis daar.
Ik had al zon vermoeden dat je een hond hebtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga lekker alleen thuis kijken met mijn hond en een biertje wegnippen
Ik support alleen Louis van Gaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
nederlanders die voor bayern zijn waren sowieso ook fout in de oorlog geweest.
vieze nazis daar.
was londen vanmiddag was wel gezellig ja hele middag met dortmund fans in pub gestaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
Mooie sfeer in Londen trouwens. Ook al wat relletjes geweest hier en daar maar het gaat vrij gemoedelijk. Iedergeval wel massaal gezang in de straten
Een feldwebel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik support alleen Louis van Gaal.
Hij zou in de oorlog Sturmbahnführer geweest zijn, maar dat geheel terzijde.
grappigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was londen vanmiddag was wel gezellig ja hele middag met dortmund fans in pub gestaan
¿quote:
Klopt, kom er nu zelden, vroegah de shitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Engeland...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik stond echt in Londen met Dortmund fans bier te drinken halve zool.
Ik woon daar in de buurt.
Zo zonder blauwe letters;(quote:
Inso woont in de buurt van Londen als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh je bent serieus op en naar naar Engeland gevlogen zeker. Of is het geen grap?
Gelukkig heb ik mijn louis plaatje altijd achter de handquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik support Bayern, want dan kan ik Louis van Gaal gifjes plaatsen.
Mochten ze verliezen doe ik het alsnog.
Het liefst vechten ze buiten de tunnel, dan kunnen wij het ook zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk gun ik het beiden niet, dus daarom hoop ik op een schoppartij, rood, rood, rood, rood en penals.. Daarna beetje rellen,
Daarom kijk ik Sport1, die hebben de ins en outs.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het liefst vechten ze buiten de tunnel, dan kunnen wij het ook zien.
Maar geen Sierd helaas.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom kijk ik Sport1, die hebben de ins en outs.
Is dit een rage aan het worden?quote:Franse militair in nek gestoken in Parijs
Een Franse militair is zaterdag met een mes in zijn nek gestoken toen hij op surveillance was in een zakenwijk in Parijs. De dader is voortvluchtig, meldde de politie.
Het incident, dat doet denken aan de dodelijke steekpartij deze week in Londen, gebeurde rond 6 uur zaterdagmiddag. De militair is buiten levensgevaar. Hij was in de wijk op patrouille als onderdeel van een antiterrorismeplan.
Volgens de Franse krant Le Parisien meldden politiebronnen dat de dader een bebaarde man van Noord-Afrikaanse afkomst zou zijn. Hij zou rond de 30 jaar oud zijn en onder zijn jas een Arabisch gewaad hebben gedragen.
Bron: AD
Nu durf je wel hé met je modkrachten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd maar een rare man gevonden.
Al ruim een jaar vast.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij in Engeland...
En terecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar, let maar op over een tijdje mogen ze allemaal met hun dienstwapen naar huis.
#STEVENMAC26 feitjesquote:2 moffen clubs die om 1940 lokale tijd het Engelse grondgebied op komen om om 1945 te beginnen... Typisch
quote:
Dat is geheel wederzijds.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd maar een rare man gevonden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik praat dan al zolang met jou hier op VBL en ik wist dit gewoon niet
En nu ben ik hier, om jouw leven te verpesten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga nu maar weer weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En nu ben ik hier, om jouw leven te verpesten.
moeten maar lekker in hun thuisland radicaal zijn ipv van de verzorgingsstaat snoepen en dan mensen die voor die verzorgingsstaat zijn neerstekenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:53 schreef Doublepain het volgende:
Eigenlijk wel triest, als je het doet, doe het in een oorlogsgebied, lijkt me eerlijker.. (en lukt het zeker niet ofc)
Verdwijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En nu ben ik hier, om jouw leven te verpesten.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je in Nederland woont debiel.
dit poste ik omdat ik het grappig vond dat je het nite wistquote:
quote:
Een bescheiden bigstar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wie ben jij dan wel niet ? Mister bigstar uit de provincie?
Dat was me al opgevallen, nu ik steeds meer in VBL kom.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |